Ik moest ook Shabu derhalve even googelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik lust geen vis, ben er ook nog eens compleet en geheel allergies voor, is dát even een zegen want geen Shabu en zulks
Ik lust ook geen vis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik lust geen vis, ben er ook nog eens compleet en geheel allergies voor, is dát even een zegen want geen Shabu en zulks
Dat jij dan ook ooit nog onze grote shabu-meet-organisator zou worden had ook niemand verwacht denk ikquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef Greys het volgende:
Veel plezier alvast bij de Shabu!
Ik heb er ook trek inMocht ik alsnog kunnen zaterdag dan app ik Oognip heb ik afgesproken!
Nee idd, ik dacht na de eerste keer, die gaat nooit meer naar Shabu.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:s
[..]
Dat jij dan ook ooit nog onze grote shabu-meet-organisator zou worden had ook niemand verwacht denk ik![]()
Thanksquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
Zie tabblad 'parkeren'
http://www.shabushabu.nl/restaurants/nijmegen
Voor ons of voor de la-la-loempia's?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee idd, ik dacht na de eerste keer, die gaat nooit meer naar Shabu.
Maar ze komt voor ons dus
Oeh, ik nu ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kreeg een heel klein beetje kwijl in den mond toen ik de sushi's bekeek net
Maar ik heb dan ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geen sushi meer gegeten
Ik lust toch andere dingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat jij dan ook ooit nog onze grote shabu-meet-organisator zou worden had ook niemand verwacht denk ik![]()
Zin in een keertje spareribs ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lust toch andere dingen
Er is meer in het leven dan vis hoor
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef indaha het volgende:
[..]
F_R was alles goed bij het onderzoek ?
Die lust ik dan weer wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lust geen spareribsHebben ze er ook iets anders?
Wat fijn dat alles in orde is en een eigenwijsjequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Even cross post uit het z&g topic
Wij hadden een 20wk echo met wat hobbels. We zaten al even te wachten toen we ineens een paar mensen de echokamer in zagen lopen. Later liep er ook een gyn naar binnen. We hadden al zoiets van volgens mij is er iets niet goed. Na ruim 40min waren we aan de beurt halverwege de echo klopte dezelfde gyn op de deur die wilde wat bespreken met de echoscopiste, onderbreking dus bij ons.
En deze is even eigenwijs als ean lag in stuit erg laag. Placenta ligt aan de achterkant maar wel erg laag moet met de 32wk extra gecontroleerd worden.
Foto's komen morgen denk ik.
Nou, ik had echt niet verwacht dat je het zo leuk zou gaan vinden hoor... ik vind het tofquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lust toch andere dingen
Er is meer in het leven dan vis hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |