Ze hebben ook rib-eye en zulksquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik lust geen vis, ben er ook nog eens compleet en geheel allergies voor, is dát even een zegen want geen Shabu en zulks
Zou het kunnen zijn dat je moeder dat niet aan je vader heeft verteld?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En mag ik even huilen?
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in mijn ouders hoor. Gisteren nog tegen mijn moeder verteld dat wij vandaag om 15:00 een echo hadden. Ik heb mijn vader om 19:30 nog gebeld om te vragen hoe het vandaag met hem ging. En denk je dat hij iets vroeg???
O dat is idd niet leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En mag ik even huilen?
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in mijn ouders hoor. Gisteren nog tegen mijn moeder verteld dat wij vandaag om 15:00 een echo hadden. Ik heb mijn vader om 19:30 nog gebeld om te vragen hoe het vandaag met hem ging. En denk je dat hij iets vroeg???
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En mag ik even huilen?
Ik heb het hem ook verteld in de auto naar huis. Oké hij kan het vergeten maar ook mijn moeder heeft vanmorgen niet even gebeld. Terwijl ik wel heb laten weten een beetje zenuwachtig te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat je moeder dat niet aan je vader heeft verteld?
Jammer, maarquote:
Dat is niet leuk neequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En mag ik even huilen?
Ah oke, hij wist er zelf ook van. Dan is het wel jammer. Heb je dan zelf niet ook de neiging om wat minder attent te zijn en niet te bellen om te vragen hoe het met hem is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het hem ook verteld in de auto naar huis. Oké hij kan het vergeten maar ook mijn moeder heeft vanmorgen niet even gebeld. Terwijl ik wel heb laten weten een beetje zenuwachtig te zijn.
Als je (Laysa) gewoon geen zin had had ik het je ook niet kwalijk genomen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Neem je tijd, niemand neemt je dat kwalijk hoor!
gelukkig dan maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je (Laysa) gewoon geen zin had had ik het je ook niet kwalijk genomen hoor
Ja heb ik ook. maar goed ik heb maar 1paar ouders. Dan is het misschien wel duidelijk waarom ik gisteren geen medelijden met hem had.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, hij wist er zelf ook van. Dan is het wel jammer. Heb je dan zelf niet ook de neiging om wat minder attent te zijn en niet te bellen om te vragen hoe het met hem is?
Ik ken de relatie met je ouders niet, maar zelfs al is die niet helemaal geweldig, jullie hebben contact. En dat ze na een paar keer info van jou kant niet eens vragen hoe het was,vind ik raar.Je hebt alle reden teleurgesteld te zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het hem ook verteld in de auto naar huis. Oké hij kan het vergeten maar ook mijn moeder heeft vanmorgen niet even gebeld. Terwijl ik wel heb laten weten een beetje zenuwachtig te zijn.
Ja, dat het niet helemaal 'normaal' zit is wel duidelijk, maar ik lees soms ook wel dingen waardoor het lijkt alsof ze op andere vlakken weer wel veel voor je over hebben en doen en dat zou je dan weer niet verwachten.... jammer is het natuurlijk welquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. maar goed ik heb maar 1paar ouders. Dan is het misschien wel duidelijk waarom ik gisteren geen medelijden met hem had.
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat jij dat zegt hoor! Maar het is echt een raar soort tegenstrijdigheid die je niet vaak tegenkomt. Maar ja, ik moet denk ik sowieso mijn mond houden als het om ouders- en kindtoestanden gaatquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze niks voor mij overhebben hoor, mijn vader helpt wanneer hij kan en zin heeft met klussen. Mijn moeder is dol op Ean en als er iets met ons zou gebeuren zegt ze haar baan op.
Maar ze hebben gewoon geen inlevingsvermogen ofzo. Ik weet het niet.
Maar na de paar operaties die ik heb gehad en mijn ongeluk lieten ze mij ook een beetje aan mijn lot over zelf mijn tas laten tillen, niet even wat eten klaar zetten of 's morgens voor ze vertrokken vragen of ik ergens hulp mee nodig had oid. Ze willen het dan niet inzien ofzo ik weet het niet.
ja alles rond de 20wk beentje 21wk ik ben nu 21wk1dquote:woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef senesta het volgende:
Sommige mensen zien dat ook gewoon niet soms lijkt wel. Want het is niet eens onwil vaak, als je het vraagt dan is het vaak geen probleem. En je hebt ook mensen die heel erg hard voor zichzelf zijn en dat van een ander ook verwachten, allebei best vervelend.
Maar met dit soort dingen is het gewoon erg vervelend en soms inderdaad ook kwetsend.
Fijn dat alles goed wasWas het kindje qua groei nu ook een beetje volgens schema?
Aaaah super, klinkt goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja alles rond de 20wk beentje 21wk ik ben nu 21wk1d
ik lijk wel teergevoelig, maar ik ben het totaal niet....Dus als je het wel zo had bedoeld had ik er mijn schouders over opgetrokkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb je weer geluk mee he?
Bedoelde het overigens aardiger dan het er stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |