Week 2 bij het project. Voelt toch als een soort proeftijd. Maar het is niet gelukt en ben verstandig naar huis gegaan. Ben ook nog niet eerder zo beroerd geweestquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom per se willen blijven werken als je je ziek voelt?
Beterschap werkt vet eten bij jou ook?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Week 2 bij het project. Voelt toch als een soort proeftijd. Maar het is niet gelukt en ben verstandig naar huis gegaan. Ben ook nog niet eerder zo beroerd geweest
Geen idee. Moet eigenlijk niet aan eten denken, maar Kano komt langs dus ga zo maar kokenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Beterschap werkt vet eten bij jou ook?
Kan hij niet koken? Of pizza of patat meenemen? Ik wil altijd een tosti als ik migraine heb. Iets anders ook nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Moet eigenlijk niet aan eten denken, maar Kano komt langs dus ga zo maar koken
Ik ga zo overleggen. Ik denk dat het patat word, maar dan moet hij het halenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kan hij niet koken? Of pizza of patat meenemen? Ik wil altijd een tosti als ik migraine heb. Iets anders ook niet
T is nog niet overquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:14 schreef Adnap het volgende:
Patat na migraine (of pizza) werkt goed, tenminste hier.
Jep morgen 20wk echo (seo)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:15 schreef indaha het volgende:
Puala beterschap
F-R heb je morgen dat 20 weken onderzoek (ik weet effe niet hoe dat heet als babynoob)
Beterschap voor je vader
Hier tellen we af vandaag weer nieuw gips , nog 3 weken en dan hopelijk loopgips
tsja geen idee. Snap het ook niet. Vond de aflevering gisteren saaiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
Ik zit 'ik heb HET nog nooit gedaan' terug te kijken. Waaaaarom moeten mensen op hun eerste of tweede date vertellen dat ze nog maagd zijn? Wat verwachten ze daar in godsnaam mee te bereiken? Voor mij zou het meer een afknapper zijn
Ja nu het weer beter wordt kunnen we tenminste eens even buiten zitten en het aftellen schiet nu opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:21 schreef Puala het volgende:
Indaha, gelukkig dat het einde in zicht komt. Kunnen jullie de tijd nog wel een beetje doorkomen? "
F_R, spannend. Ik kan me je zenuwen heel goed voorstellen. Het is en blijft toch een medische echo. Gaan jullie dan ook laten kijken of jullie een zoon of dochter krijgen? Of willen jullie het niet weten?
Gelukkig dat het opschiet nu, ik kan me wel voorstellen dat jullie er ondertussen wel klaar mee zijn. En mooi weer inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja nu het weer beter wordt kunnen we tenminste eens even buiten zitten en het aftellen schiet nu op
Jammer dat het niet gelukt is. Rustig aan mopquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Week 2 bij het project. Voelt toch als een soort proeftijd. Maar het is niet gelukt en ben verstandig naar huis gegaan. Ben ook nog niet eerder zo beroerd geweest
Ik ben er nog niet over uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:21 schreef Puala het volgende:
Gaan jullie dan ook laten kijken of jullie een zoon of dochter krijgen? Of willen jullie het niet weten?
Ik spaar hem voor vannachtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
De slechtste echtgenoot weer kijken. Ben benieuwd wat voor hilarisch er nu weer voorbij komt/
kijk gewoon via uitzendinggemist.nl hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
jaja jij kunt terug kijken ik niet.
Een te basic pakket denk ik.
van welke leverancier dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
jaja jij kunt terug kijken ik niet.
Een te basic pakket denk ik.
Dat kan ik ook via de laptop. Moet ook via de tv kunnen volgens mij maar hoequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk gewoon via uitzendinggemist.nl hoor
dan kan je 3 dagen terug kijken via interactieve TVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |