quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef senesta het volgende:
Gezien! Wat leuk toch altijd die echo's he?![]()
Weten jullie al wat het gaat worden?
Wijze woordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lijk wel teergevoelig, maar ik ben het totaal niet....Dus als je het wel zo had bedoeld had ik er mijn schouders over opgetrokken![]()
Ik heb nu eenmaal geen controle over wat een ander vindt of denkt....zij dan ook weer niet over mij
Dat is mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
ja alles rond de 20wk beentje 21wk ik ben nu 21wk1d
Ik voel mij nog steedsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is mooiVoel je je al wat beter of is het nog steeds prut?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef senesta het volgende:
Wij hadden met bijna 20 weken de geboortekaartjes uitgezocht, bij een eerdere echo (ze vonden Joey erg klein) was het niet te zien maar dat was ook niet erg want we wilden het niet weten
Op het geboortekaartje stond daar een toespeling op, iets van "Tijdens de echo had ik pret voor 10 want met mijn beentjes bij elkaar konden ze lekker niets zien".
Toen kregen we de 20 weken echo.. en de gyneacoloog vroeg of we wilden weten wat het werd, waarop wij zeiden dat we dat niet wilden weten. Jammer zei ze, want hij lag dus echt met zijn benen wijdZe heeft toen een foto gemaakt (want ze lagen zelden zo met het geslacht te koop
) We hebben dus nog een echo van Joey met zijn benen wijd.
We hebben er naderhand wel erg om moeten lachen. Klopte niets meer van het kaartje
Dat is wel een mooie echo denk ik. Ook bij Ean konden ze het nooit helemaal zeker zeggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef senesta het volgende:
Wij hadden met bijna 20 weken de geboortekaartjes uitgezocht, bij een eerdere echo (ze vonden Joey erg klein) was het niet te zien maar dat was ook niet erg want we wilden het niet weten
Op het geboortekaartje stond daar een toespeling op, iets van "Tijdens de echo had ik pret voor 10 want met mijn beentjes bij elkaar konden ze lekker niets zien".
Toen kregen we de 20 weken echo.. en de gyneacoloog vroeg of we wilden weten wat het werd, waarop wij zeiden dat we dat niet wilden weten. Jammer zei ze, want hij lag dus echt met zijn benen wijdZe heeft toen een foto gemaakt (want ze lagen zelden zo met het geslacht te koop
) We hebben dus nog een echo van Joey met zijn benen wijd.
We hebben er naderhand wel erg om moeten lachen. Klopte niets meer van het kaartje
Ja hoor, onze woonkamer is iets van 19m2 en staat een tweezitsbank, 2 stoelen, salontafel en eethoek inquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Puala het volgende:
Plattegrond gescoord![]()
En nu puzzelen met floorplanner. Zou je op 20m2 een bankstel en eethoek kwijt kunnen
+1 horizontaal of verticaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef roos85 het volgende:
Dat is wel even puzzelen.. ik iig je eethoek in het verlengde van de keuken zetten..
Ja klopt, maar op de een of andere manier zie ik hem hier niet. Vooral ook, omdat ik eigenlijk naast het keukenblokje mijn vaatwasser wil zetten en die dan dus iets de woonkamer in gaat komen. Dus dan maak je de ruimte nog moeilijker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Oognip het volgende:
Onze woonkamer is 17m2 en je weet hoe die er uit ziet, Puala
Wij hebben het ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Puala het volgende:
Plattegrond gescoord![]()
En nu puzzelen met floorplanner. Zou je op 20m2 een bankstel en eethoek kwijt kunnen
Foto?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben het ookBank staat bij ons wel tegen de eettafel aan maar die zijn precies evenhoog dus dat staat helemaal niet zo verkeerd
vaatwasser in de werkkast een optie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja klopt, maar op de een of andere manier zie ik hem hier niet. Vooral ook, omdat ik eigenlijk naast het keukenblokje mijn vaatwasser wil zetten en die dan dus iets de woonkamer in gaat komen. Dus dan maak je de ruimte nog moeilijker.
Dat word wel heel lastig met water en afvoer enz.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
vaatwasser in de werkkast een optie?
Ik vind jullie woonkamer leuk ingedeeldquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben het ookBank staat bij ons wel tegen de eettafel aan maar die zijn precies evenhoog dus dat staat helemaal niet zo verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |