ik ben ff voor FOK! bezig, dus Tabbie staat nog uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:34 schreef Takaiki het volgende:
Meh, mijn tegenstanders bij WF doen niks meer
Dan ga ik ook maar slapen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag...
Truste allemaal, voor wie het toevallig nog voor morgenochtend leest
Jee nachtbrakerquote:Op woensdag 5 juni 2013 02:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag...
Truste allemaal, voor wie het toevallig nog voor morgenochtend leest
quote:Op woensdag 5 juni 2013 05:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoef nog ff niet op te staan maar vriend wel. Hopen dat ik zo nog wat slaap
dat magquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:02 schreef Adnap het volgende:
Toek, om half 12 lig ik te maffen gezien mijn opsta tijd....40+er plus stress =moe
Hele nacht geslapen, dus ik nietquote:
thnx, groetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hele nacht geslapen, dus ik nietMoet nu weg, welterusten voor jou
Ik sta gewoon een beetje op tijd opquote:
Tijd voor de zomervakantie dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:02 schreef Adnap het volgende:
Toek, om half 12 lig ik te maffen gezien mijn opsta tijd....40+er plus stress =moe
ja, inderdaad een hond, hij heeft big niet in de gaten dat ik wakker benquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik sta gewoon een beetje op tijd op
Ynkse die puber is een hond neem ik aanen veel succes vandaag met je nieuwe werkzaamheden
Helemaal niks. Ze gaan bestralen, om de zenuw los te maken die nu klem zit. Maar verder is het niet te genezen.quote:
gofferquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ze gaan bestralen, om de zenuw los te maken die nu klem zit. Maar verder is het niet te genezen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:57 schreef Bamba het volgende:
Q ik weet niet wat er is, maar uit de reacties kan ik zien dat het niet goed is. Heel veel sterkte in ieder geval
Q ik weet niet wat er is, maar uit de reacties kan ik zien dat het niet goed is. Heel veel sterkte in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |