Waarom per se willen blijven werken als je je ziek voelt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:59 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Migraine aanval in aantochten ik wil moet en zal blijven werken potverdorie
Spiraaaaaaaltjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 06:41 schreef Oognip het volgende:
Wie heeft verzonnen dat de tijd van de maand zo'n pijn moet doen?(ik voel je pijn nu Yashaaaaa
)
Die heb ik dus nu, maar wel een koper spiraal. Sinds ik dat kreng heb ben ik anderhalf à twee weken ongesteld. Niet qua bloedverlies maar wel qua gevoel en krampen. Gisteren ook hele nacht enorm pijnlijke kramp gehad en dan toch amper bloedverliesquote:
Mirena spiraaaaaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die heb ik dus nu, maar wel een koper spiraal. Sinds ik dat kreng heb ben ik anderhalf à twee weken ongesteld. Niet qua bloedverlies maar wel qua gevoel en krampen. Gisteren ook hele nacht enorm pijnlijke kramp gehad en dan toch amper bloedverliesnet de dokter gebeld en hij gaat er volgende week uit
![]()
Had nog een pilstrip liggen en ben daar dus weer mee begonnen.
en dan mij binnenkort huilend opbellen dat je een fout gemaakt heb.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:38 schreef Qwea het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden :
Haaaaahahahahahaha. Dus, men zegt kpn internet bellen alles in 1 op, want men gaat naar Euphony, want VEEEEEEEEEEEEEEL goedkoper en de persoon die een nieuw EUphony lid aanbrengt krijgt 140 euro. Bij kpn betaalde je voor echt ALLES in 1 (ook bellen naar mobiele nr's en alle vaste nr's in Nederland) 75 euro.Nu betaal je 101 euro en komen er nog starttarieven bij en je moet na een uur ophangen. En mobiele nr's bellen kost extra.
Maar gelukkig kan het altijd goedkoper he!
Ik heb gewoon de pilquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:13 schreef Rewimo het volgende:
En een Mirena, Roos? Of wil je geen spiraaltje meer?
Ja, dat gaat ze nu doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan mij binnenkort huilend opbellen dat je een fout gemaakt heb.
Kost niks hoor. Ik betaal iig niks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar die zijn fucking duurIk probeer het eerst wel weer even met de pil
Echt?? Das wel heel ergquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ze nu doen
Of KPN haar van haar jaarcontract kan afhelpen![]()
![]()
Nee, tuulk niet.
Serieus, wat een faal.
weet je hoeveel mensen dan btw toch ons bellen in geval van storing ofzo? Ik krijg grote kruizen in mijn scherm en kan niks maar leg dat die klanten maar eens uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ze nu doen
Of KPN haar van haar jaarcontract kan afhelpen![]()
![]()
Nee, tuulk niet.
Serieus, wat een faal.
is die toch ook even?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mijn vader weer opgehaald in het z-huis. En hij voelt zich nu oh zo zielig.
Vast maar goed jij kent mijn ouders niet.quote:
Dat is nu idd erg prettig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef Oognip het volgende:
Ik zat net in een mini cooper zonder dakheerlijk met dit weer
Sterktequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mijn vader weer opgehaald in het z-huis. En hij voelt zich nu oh zo zielig.
sterkte anywayquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vast maar goed jij kent mijn ouders niet.
En hij zal vast veel pijn hebben en dat ik vind ik wel zielig voor hem.
En daar laat ik het maar even bij.
Ik zit in mijn eigen tuin. Thuis afgeleverd en zijn medicijnen wezen halen waar ik nog 40min op mocht wachten. Gelukkig hadden ze daar ook een wc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |