quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef Oognip het volgende:
D. en ik zijn net heerlijk uiteten geweest bij de Griek![]()
Heeft mijn vriend ook altijd last van. Afgelopen zondag bijv, ik zag mezelf in de spiegel van de lift en zag dat mn truitje toch wat strakker zat dan ik dacht. Dus ik zeg vervolgens ik lijk wel een beetje dik in dit truitje he. Waarop vriendlief zei alleen in dit truitje?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij heeft het vast als compliment bedoeld hoor. maar het kwam er zo lomp uit.
Oh wat pijnlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heeft mijn vriend ook altijd last van. Afgelopen zondag bijv, ik zag mezelf in de spiegel van de lift en zag dat mn truitje toch wat strakker zat dan ik dacht. Dus ik zeg vervolgens ik lijk wel een beetje dik in dit truitje he. Waarop vriendlief zei alleen in dit truitje?
En toen ging hij er maar snel overheen lullen omdat hij wist dat het lulliger eruit kwam dan bedoeld.
(op het moment staat ie achter me dit te lezen en begint ie weer een beetje onnozel te giechelen)
Nee zonnemelk niet, maar wel aftershave waar ze verzot op zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:50 schreef Laysa het volgende:
hebben jullie katten ook een Fetisj van zonnemelk?![]()
Ze zijn niet bij me weg te slaan en maar sniffen met zn 2en
Ik heb er ook zo eenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef indaha het volgende:
Nee zonnemelk niet, maar wel aftershave waar ze verzot op zijn![]()
Mijn man is ook hopeloos in complimenten geven , maar ik doe het er maar mee
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee zonnemelk niet, maar wel aftershave waar ze verzot op zijn![]()
Mijn man is ook hopeloos in complimenten geven , maar ik doe het er maar mee
Echt gekke kattenquote:
Eh... ik bedoelde mijn man, niet de katquote:
Daar was ik achteraf al bang voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh... ik bedoelde mijn man, niet de kat
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh... ik bedoelde mijn man, niet de kat
quote:
Zeker nu de hormoontjes op hol zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dus net stond ie weer toen ie zag dat ik dit typte van ik hou wel van je hoor en ik vind je wel mooi hoor
Ik weet dat ie het zo niet bedoelde dus dan is het niet zo erg. Maar zo'n opmerking kan soms ook ontzettend verkeerd vallen
Hee Kweequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |