Ooit een keer een FIFA game mee gehadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef fabio070 het volgende:
[..]
haha jaa ze hebben hem gehuurd van Bournemouth (3de niveau engeland)
haha nog prijzen meegwonnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit een keer een FIFA game mee gehad
Adelaarshorst, met hoofdletter en één 'd' dusquote:
Nee volgens mij niet. Hield het niet heel lang uit. Met FIFA vind ik het leuker om dan telkens de beste spelers te kopen.quote:
jaa inderdaad, hier het zelfde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Hield het niet heel lang uit. Met FIFA vind ik het leuker om dan telkens de beste spelers te kopen.
Dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met FM is het dan weer leuker om kleine clubs op te bouwen
Je kan ook met vrachtautootjes gaan spelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb al bijna twee dagen geen spel aangeraakt... zit te twijfelen of ik een film ga kijken of FM12 (Mansfield) of FM13 (amateurzooi in NL) opstartMansfield gaat iig belachelijk goed met 18 uit 7
jaa, sarpong ( transfervrij) en hupperts gehuurd. probeer ook een aantal talenten van me een kans te geven in het eerste elftal.quote:
Of dat, jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook met vrachtautootjes gaan spelen.
Lijkt me opzich ook wel chill werk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of dat, ja
Eigenlijk wel geinig dat ik dat spel speel: ik heb een tijd geleden het idee gehad om voor een koeriersbedrijf te werken, beetje rondsjezen in een bestelwagentje en pakjes afleveren enzoZodra ik weer beter ben en er achter kom dat er totaal geen werk in de bibliotheek te vinden is ga ik dat misschien maar gewoon doen ook
Volg je dromen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of dat, ja
Eigenlijk wel geinig dat ik dat spel speel: ik heb een tijd geleden het idee gehad om voor een koeriersbedrijf te werken, beetje rondsjezen in een bestelwagentje en pakjes afleveren enzoZodra ik weer beter ben en er achter kom dat er totaal geen werk in de bibliotheek te vinden is ga ik dat misschien maar gewoon doen ook
Hovv moet ALTIJD tegen Vitessequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Groningen voor de halve finale van de play-offs
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik niet. Eerste wedstrijd thuis tegen Grunn met 1-0 gewonnen.
Zoek gewoon in je database bij alle Duitse keepers die in het spel zitten. Was het een wereldtop keeper?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Intussen zit ik vol frustratie omdat ik maar niet op de naam van dat Duitse keepertje kan komen
Watskeburt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nu heel erg zin om met dingen te gooien
Kwam 2-0 achter tegen Groningen vrij snel. Ik kom nog voor rust terug tot 2-2. Dan na rust kom ik 3-2 achter. Krijg ik vlak voor tijd een penalty en dus de kans op 3-3. Die wordt gemist en dan wordt in de blessuretijd de 4-2 binnengeschoten. Dag seizoenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam 2-0 achter tegen Groningen vrij snel. Ik kom nog voor rust terug tot 2-2. Dan na rust kom ik 3-2 achter. Krijg ik vlak voor tijd een penalty en dus de kans op 3-3. Die wordt gemist en dan wordt in de blessuretijd de 4-2 binnengeschoten. Dag seizoen
Naar welk niveau?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hèhè eindelijk wil het bestuur mijn trainingscomplex verbeteren.
Middelmatig, En daarna Goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zat nog op acceptabel. Dus het volgende niveau dan denk ik. Weet niet welke dat is.
De kwaliteit van mijn grasmat was ook dramatischquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Middelmatig, En daarna Goed.
Ja ik hou het bij
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kwaliteit van mijn grasmat was ook dramatischEn dan gaat bestuur nog zeggen dat ik dan maar anders moet spelen ook
Die zijn al vrij vroeg overgenomen. Deze zullen mij nog wel een tijdje willen dwarsbomen. Maar toch ga ik voor ze de CL winnen, zodat het lijkt alsof zij goed beleid voerenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn al vrij vroeg overgenomen. Deze zullen mij nog wel een tijdje willen dwarsbomen. Maar toch ga ik voor ze de CL winnen, zodat het lijkt alsof zij goed beleid voeren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
5720 Seizoenstickets verkocht, maarliefst 1tje meer dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik heb nog steeds een stadion van 8.000. En volgens mij kan niet meer uitgebreid worden
. Krijg je zo direct een nieuw stadion waar maar 20 man in past ofzo
Kan je weer 30 jaar wachten op een nieuw stadion
Mijne is ook niet altijd uitverkocht. Toch jammer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]![]()
Dat mogen ze weleens gaan verbeteren!
Zit nu in een stadion ruimte oor 10k man. Vooralsnog ruimte genoeg, is alleen uitverkocht tegen H'veen en belangrijke wedstrijden.
Gewoon door laten trainenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb net technisch overleg en mijn assistenten zeggen dat sommige de trainingsbelasting te hoog vinden. Maar hij staat al op licht?
Iemand een idee hoe dat kan? Of kan verhelpen?
[ afbeelding ]
Moet ik het dan maar zo doen? Maar dan wordt hij niet beter toch?
Zonde man!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:55 schreef fabio070 het volgende:
shit, sta ik 3-1 voor tegen roda in beker, verlies ik met 5-4
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:55 schreef fabio070 het volgende:
shit, sta ik 3-1 voor tegen roda in beker, verlies ik met 5-4
naja zou kunnenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:56 schreef DeHovenier het volgende:
ff een andere tactiek proberen tegen PSV.... kutploeg
Moet toch wel van ze kunnen winnen thuis?
Ze zijn al 3 jaar achtereen kampioen geworden, en hebben spelers rondlopen die 200k/maand verdienenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:07 schreef fabio070 het volgende:
[..]
naja zou kunnen. hebben ze in jouw game nog nieuwe verdedigende versterkingen gehaald?
Edit: heb trouwens van jouw ploeg net met 1-0 verloren
Litmanenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jottem! Ik heb Jari Litmanen op 10![]()
Talentvolle jongen, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Een 19jarig talentje klaagt dat hij uitgeleend wil worden omdat ie geen speeltijd krijgt in het 1e (da's waar, gebruik hem als backup). Hij is een CD, DM en CM. Dus ik bied 'm aan, hebben 15 clubs interesse in hem.
Vijftien clubs
Dit is 'm:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Talentvolle jongen, waarschijnlijk.
Dat heeft hij zo weer hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:53 schreef DeHovenier het volgende:
Heuj, Mozzoni is terug en heeft geen heimwee meer
Centrale verdediger met een 6 voor springenquote:
Zou voor t eerst zijn. Ik zie welquote:
En een 16 voor Heading, beetje jammer jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centrale verdediger met een 6 voor springen
Maar ziet er verder goed uit.
Tegen alle. Ik gebruik altijd 4-3-3.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou voor t eerst zijn. Ik zie wel
Ik wil m'n 4-3-3 tactiek uitproberen, tegen welke tactiek is 4-3-3 goed?
Dan ga ik die eens uitproberenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen alle. Ik gebruik altijd 4-3-3.
Dat komt vanzelf welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan ga ik die eens uitproberen
Jammer dat alle balkjes nog niet op maximaal staan.
Idd, ik train op tactics dus als alle balkjes vol zijn dan ga ik wat anders trainenquote:
Bij mij moeten ze ook elk jaar opnieuw beginnen. Door al die nieuwe spelers die ik dan haal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, ik train op tactics dus als alle balkjes vol zijn dan ga ik wat anders trainen
Daarom train ik ook Teamwork erbij, en elke week Team Cohesion. Dan gaat t allemaal wat makkelijker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij moeten ze ook elk jaar opnieuw beginnen. Door al die nieuwe spelers die ik dan haal.
Ik laat mijn assistent dat doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daarom train ik ook Teamwork erbij, en elke week Team Cohesion. Dan gaat t allemaal wat makkelijker.
Duitsland.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef daeh het volgende:
Die Nederlandse amateur database is wel heel leuk, maar je hebt per klasse zo'n 30 competities die gesimuleerd moeten worden, dus het schiet echt niet op. Jammer maar helaas.. Zo maar weer eens werkloos beginnen, wie heeft er een tip voor een leuk land?
Betere spelers halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:21 schreef DeHovenier het volgende:
Passing gaat kut, hoe kan je dat verbeteren?
Het ging slecht, ff kijken of een ander tactiek beter werkt.quote:
Tempo omlaag, maar dan creëer je weer minder kansen. Lost misschien wel het probleem van jou doelpuntrijke wedstrijden opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:21 schreef DeHovenier het volgende:
Passing gaat kut, hoe kan je dat verbeteren?
Ok, werkloos in Duitsland beginnen it isquote:
In de 3e Divisie ofzo. In de hogere divisies krijg je veel poenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef daeh het volgende:
[..]
Ok, werkloos in Duitsland beginnen it is.
Jammer dat er nooit een supporter het veld op rent en iemand van de tegenstander blesseert.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef DeHovenier het volgende:
Hey, ik zie van die vuurfakkels in het publiek
Of er voor zorgt dat de keeper van de tegenstanders met rood van het veld moetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er nooit een supporter het veld op rent en iemand van de tegenstander blesseert.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef daeh het volgende:
[..]
Of er voor zorgt dat de keeper van de tegenstanders met rood van het veld moet.
Bijvoorbeeld, of een nakende vrouw als streaker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er nooit een supporter het veld op rent en iemand van de tegenstander blesseert.
Mijn supporters rellen nooit, ze zijn liefquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Of dat de supporters rellen in het buitenland en dat je boetes moet betalen.
Ja lekker man, niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of een nakende vrouw als streaker.
Wel bij de derby tegen Heerenveen. Met hooivorken en fakkels.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn supporters rellen nooit, ze zijn lief
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel bij de derby tegen Heerenveen. Met hooivorken en fakkels.
Net als ik tegen Zwolle, Twente en Heraclesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dat is een derby, dus dan mag het.
3 derby'squote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als ik tegen Zwolle, Twente en Heracles. En zo in het buitenland. Hoop ik.
Heracles is gedegradeerd vorig seizoen zie ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
3 derby's
Maar dan ben je eigenlijk verplicht aan je fans om ze allemaal te winnen
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:53 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
De stand in Januari
[ afbeelding ]
Alle gespeelde wedstrijden tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Mijn baas
En ik heb 27 miljoen TB nu
En ik krijg Iker Muniain graits aan het eind van dit seizoen![]()
![]()
Iker Muniain is een van de grootste talenten in het spelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Grappig dat je hebt gewonnen van Fulham maar verloren van OM, terwijl het bij mij andersom is
Iker wie?
Zal zo ff kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iker Muniain is een van de grootste talenten in het spel.
Iker diequote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Grappig dat je hebt gewonnen van Fulham maar verloren van OM, terwijl het bij mij andersom is
Iker wie?
Dit is 'm in mijn game vergeleken met m'n beste AMc:quote:
Tijd om te verlengen!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is 'm in mijn game vergeleken met m'n beste AMc:
[ afbeelding ]
Wou 'm eigenlijk verkopen, heb geld nodig. Staat nu op de TL voor 8 mln maar er is nog weinig aandacht voor 'm.quote:
Kun je beter doen als hij nog 2 jaar contract heeft, kun je meer vangen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wou 'm eigenlijk verkopen, heb geld nodig. Staat nu op de TL voor 8 mln maar er is nog weinig aandacht voor 'm.
Oh, wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter doen als hij nog 2 jaar contract heeft, kun je meer vangen.
Hoelanger iemand zijn contract nog hoe hoger de waarde want als hij nog maar 1 jaar heeft wordt hij steeds minder waard.quote:
Na hoeveel wedstrijden?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
3-1 verliezen van NAC, wtf. Ze hebben het verdiend![]()
Ik sta hodfr fml 16e![]()
Ik hecht in de eerste seizoenshelft echt nog geen waarde aan de stand hoor. Staat allemaal zo dicht bij elkaar dan nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
4, dus dat valt wel mee. Maar toch
Mooie stats voor een 16jarige!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Instroom nieuwe jeugdspelers. De enige waarvan ik verwacht dat hij eventueel het eerste kan halen:
[ afbeelding ]
Alleen zijn kracht is weer dramatisch. Lijkt wel alsof alle regens geen kracht hebben, niet kunnen springen en agressief zijn.quote:
Ik had vorig seizoen alleen maar 1,5 ster regens in mijn jeugdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen zijn kracht is weer dramatisch. Lijkt wel alsof alle regens geen kracht hebben, niet kunnen springen en agressief zijn.
Maar goed, deze kerel gaat het wel halen waarschijnlijk, maar de rest is triefel.
Heb ik ook wel eens, ja. Frustrerend is dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vorig seizoen alleen maar 1,5 ster regens in mijn jeugd
Dat was een bug toch die al opgelost is? En daarbij is het niet zo gek dat ik bijna geen jeugd kreeg als het budget daar op zijn laagst voor staatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, ja. Frustrerend is dat.
Maar sterren zeggen niet alles. Dat verandert nadat je ze een contract geeft.
Daarnaast is het in vergelijking met je huidige selectie. Dat ik nog steeds geen keeper met meer dan 2 sterren heb gehad, terwijl ik Vermeer op goal heb, is treurig.
Dat van die sterren, is dat een bug? Geen idee. :Squote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een bug toch die al opgelost is? En daarbij is het niet zo gek dat ik bijna geen jeugd kreeg als het budget daar op zijn laagst voor staat
Dat is wel een leuke uitdaging om geen spelers te kopen. Dat heb ik ooit wel eens geprobeerd, maar als je koopziek bent is dat lastigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat van die sterren, is dat een bug? Geen idee. :S
Ow, bij mij staat het op zijn hoogst. Ik koop geen spelers, dus ik heb geen keuze.
Het is wel karig als je maar geen keeper krijgt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke uitdaging om geen spelers te kopen. Dat heb ik ooit wel eens geprobeerd, maar als je koopziek bent is dat lastig
Ik heb wel eens hele Nederlandse selecties gehad met Ajax. Dat was wel leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel karig als je maar geen keeper krijgt.
Net 3 keepers nieuw bij de beloften, alle 3 1,5 ster
Ik hoopte ook eens spelers te krijgen uit landen waar ik 100% scoutingskennis heb, maar nee.
Alleen weer een Nederlandse Marokkaan en een Nederlandse Turk.
Wel 2 seizoenen geleden een Poolse Braziliaan. :S 0 kennis van Polen, maar wel een Braziliaanse satellietclub. Hij heeft nu ook de Nederlandse nationaliteit. Jammer dat hij niet goed is en ik 5 betere rechtsbuitens heb.
Ook al een of 2 Zuid-Afrikanen gehad en een Nederlandse Indo. Ow, en 1 Duitser.
Verder zijn Mustafa Kooiman en Youssef Goossen volledig Nederlands. Aparte ouders wel.
quote:
Doet me denken aan een speler die ik een keer tegen kwam; Jamal Blackman. En ja, hij was een negerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Doet me denken aan deze keeper die uit de eigen jeugd kwam in mijn vorige game![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn nieuwe goudhaantje![]()
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef fabio070 het volgende:
zo kan 4 wedstrijden voor het seizoenseinde kampioen worden en dus promoveren. Het is tegen excelsior dus een leuke derby ook. ben benieuwd.
Jij ook succes !quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal zo m'n eigen goudhaantje posten, zit nu in de return uit tegen OB, 0-0 in de rust!
[..]
Succes!
Daar gingen ze er ook tegen uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef fabio070 het volgende:
zo kan 4 wedstrijden voor het seizoenseinde kampioen worden en dus promoveren. Het is tegen excelsior dus een leuke derby ook. ben benieuwd.
En wat te denken van die Brabantse Mocro Houdoequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me denken aan een speler die ik een keer tegen kwam; Jamal Blackman. En ja, hij was een neger
Die bestaat echtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En wat te denken van die Brabantse Mocro Houdoe
2-2 geworden, ben door met 6-2 over 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef fabio070 het volgende:
[..]
heb nog 4 kampioenswedstrijdendus komt waarschijnlijk wel goed
Ik zou in m'n handjes knijpen met zo'n spelerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste jeugdspeler dit jaar, kon slechter...
Nu even de rest van de Eredivisie clubs checken![]()
Jupquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou in m'n handjes knijpen met zo'n speler
Je hebt zeker Top Youth Facilities?
lekker man !,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
2-2 geworden, ben door met 6-2 over 2 wedstrijden
Whehehe. Wel goede keeper.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Doet me denken aan deze keeper die uit de eigen jeugd kwam in mijn vorige game![]()
[ afbeelding ]
De loting is net geweest, zit in Groep F met Dortmund, Basel en Viktoria Plzen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef fabio070 het volgende:
[..]
lekker man !,
wel verloren maar de andere ook dus ben ik officieus kampioen( veel beter doelsaldo)
Hou vol!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Wel goede keeper.
Hmm, ik zit in de hoek waar de klappen vallen.
3-0 van Vitesse verloren, 2-0 van City en nu 4-0 tegen PSV.
Allemaal blessures, de Jong, Sigthorsson, Menig en Hoesen uit vorm, Vermeer kan er soberso geen kut van. Eriksen met de conditie van een lantaarnpaal.
Zucht. Nog een paar wedstrijden en dan het nieuwe seizoen.
Ik ben die blessures zo zat. Eerste 4 linksbacks geblesseerd.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben die blessures zo zat. Eerste 4 linksbacks geblesseerd.
Alderweireld die geblesseerd uitvalt, Boccara die al een half jaar geblesseerd is, Kishna om de haverklap er uit, Fischer al 3 keer geblesseerd dit seizoen, Eriksen die maar 1 wedstrijd per week kan spelen, Serrero die een half seizoen mist, standaard.
Mijn halve A-selectie bestaat nu uit jeugdspelers die er nog lang niet klaar voor zijn, dat zie je ook terug in hun cijfers.
3 doelpunten inleiden en een rode kaart pakken in je debuutwedstrijd.
Netjes.quote:
Inderdaad. Weer kansloos verloren van City en lig er nu uit in de CL.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]![]()
Kut ja, dan maar de rit uitzitten
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de laatste 6 wedstrijden 4 keer niet weten te scoren.
Man man man man man, wat zijn mijn spelers een faalhazen. Ze krijgen meer dan genoeg kansen, ik oefen op het aanvallen met trainen, maar scoren is te veel gevraagd.
Laatste goal door een spits is 9 wedstrijden geleden.quote:
Game herladen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, ik reageer vekeerd tegen die CV waardoor hij boos is dus ik herlaad de game, heb ik niet gesaved![]()
Dan maar OB opnieuw spelen
En een nieuwe loting
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is echt mijn favoriete tegenstander![]()
[ afbeelding ]
3-0 gewonnen thuisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef dion_v_k het volgende:
In de kwartfinale tegen Juventus.
Ze staan wel 1e in de Serie A maar als ik hun selectie bekijk moet het te doen zijn
Logischquote:
Dat zeker. Al hoop ik dat ze in mijn game ook nog een keertje kampioen worden voor ik aan mijn hegemonie begin. Nu was het 4 jaar op rij PSVquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Game herladen?harder cheaten dan dat kan niet
quote:
PSV hier 3x kampioen geworden, daarvor Ajax en daarvoor weer PSV.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeker. Al hoop ik dat ze in mijn game ook nog een keertje kampioen worden voor ik aan mijn hegemonie begin. Nu was het 4 jaar op rij PSV
Ooh ik heb een foutje gemaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
PSV hier 3x kampioen geworden, daarvor Ajax en daarvoor weer PSV.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb een foutje gemaakt. Twente werd vorig jaar kampioen
Maar ach die clubs lijken op elkaar.
De laatste tijd niet meer nee. Nu is het vooral Ajax, maar ze hebben niet meer zulke iconische spelers als van weleer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Twente kampioen is niet bepaald realistisch meer.
Ruiz ja. Die was degene die altijd de ballen in de laatste minuut erin schoot.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer nee. Nu is het vooral Ajax, maar ze hebben niet meer zulke iconische spelers als van weleer.
Komt wel weer een keerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Twente kampioen is niet bepaald realistisch meer.
Ruiz, Kufo, Theo, Perez, Stochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruiz ja. Die was degene die altijd de ballen in de laatste minuut erin schoot.En Theootje natuurlijk.
Jullie zouden toch maar eenmaal de kampioenen zijn? Die hebben jullie gehad. Nu is het uit met de pret.quote:
Ruizquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruiz ja. Die was degene die altijd de ballen in de laatste minuut erin schoot.En Theootje natuurlijk.
Leef jij ook nogquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruiz, Kufo, Theo, Perez, Stoch
Ja best een aardig team toen. En jaar ervoor met Elia en Arnautovic op de flanken. Mooie teams. Nu heb je ook wel 3 goede spelers maar is de rest brandhout.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruiz, Kufo, Theo, Perez, Stoch
Niet slecht, voor Cambuurquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan dit menneke transfervrij tekenen, vraagt maar 20k/maand. Moet hem nog een aanbieding doen....
[ afbeelding ]
Maar je hebt het ruimschoots ingehaaldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn game, en ook dit jaar (2020) weer kampioen.
Dit is trouwens mijn eerste game ooit dat ik in de eerste 2 seizoenen geen kampioen met Ajax wist te worden
Dat is best wel kut in Nederland dat als je eenmaal kampioen bent je het elk jaar wel wordt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn game, en ook dit jaar (2020) weer kampioen.
Dit is trouwens mijn eerste game ooit dat ik in de eerste 2 seizoenen geen kampioen met Ajax wist te worden
Z'n fysieke stats vallen me wat tegen, maar mentaal en technisch is ie wel goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet slecht, voor Cambuur![]()
Maar echt spannend is het niet
Ik speel ook bijna alleen met jeugd in de Eredivsie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best wel kut in Nederland dat als je eenmaal kampioen bent je het elk jaar wel wordt.
Ja standaard dan je B-team opstellen in de Eredivisiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel ook bijna alleen met jeugd in de Eredivsie.
[ afbeelding ]
CL is nog steeds een uitdaging
Wie?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bazoer en Meleg en nog wat zooi binnen voor volgend seizoen
Dat heb ik met Antonia. Niemand wil die gast hebben. Alleen huren voor maar 10% van salaris. Potjandorie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, niemand wil Nonni hebben voor een fatsoenlijke prijs
Heb m net voor 7 mln aangeboden, Vaslui reageert met een bedrag van 3.5 mln plus 20% van de volgende verkoop. Hij si 5.5 mln waard, dus
Dan maar kijken of ik hem een nieuw contract kan aanbieden.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
Nonni wil zelfs geen nieuw contract tekenen![]()
Mja, dan moet ie wel weg, anders loopt ie transfervrij wegquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
Net Juventus ook in Italië verslagen met 2-1![]()
Next stop in de halve finale is FC Porto, de finale komt dichterbij![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké ik ga Te Vrede verkopen na dit seizoen. Nog maar 2,5 ster en heb een mooi Argentijns spitsje weten te strikken.
Valt idd wat tegen maar ik denk dat je weinig keus hebtquote:Op zondag 2 juni 2013 00:17 schreef DeHovenier het volgende:
Mwoh, er wordt 3.5 mln geboden op Nonni plus 20% van de volgende verkoop, ik denk dat ik er maar mee akkoord moet gaan, hij is echetr 5.5 mln waard maar wil geen nieuw contract tekenen en er hebben zich nog geen andere clubs voor 'm gemeld
Valt me tegen.
Het is niet anders, heb het bod geaccepteerd.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Valt idd wat tegen maar ik denk dat je weinig keus hebt
Dan heb je in elk geval wat geld.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is niet anders, heb het bod geaccepteerd.
Dat wel, maar 3.5 mln terwijl 'ie 5.5 mln waard isquote:
Ik krijg mijn speler die 450k waard is nog niet eens voor 100k verkochtquote:Op zondag 2 juni 2013 00:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wel, maar 3.5 mln terwijl 'ie 5.5 mln waard is
Naja, volgende keer beter
Geen optie om m te verhuren?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn speler die 450k waard is nog niet eens voor 100k verkocht
Ja maar willen ze maar 10% van zijn salaris betalen. Dat is de moeite niet. Dan hou ik het maar, misschien kan hij hier nog van waarde zijn.quote:
Ok.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar willen ze maar 10% van zijn salaris betalen. Dat is de moeite niet. Dan hou ik het maar, misschien kan hij hier nog van waarde zijn.
Antonia is wel een baasje hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Antonia. Niemand wil die gast hebben. Alleen huren voor maar 10% van salaris. Potjandorie.
Hovv is een cryptisch man: hij zegt weinig maar al zijn woorden hebben betekenisquote:Op zondag 2 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide reactie.
De geit is gemolken.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hovv is een cryptisch man: hij zegt weinig maar al zijn woorden hebben betekenis
Ok.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide reactie.
De zalm is gebakken. Ik herhaal: de zalm is gebakken!quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De zalm is gebakken. Ik herhaal: de zalm is gebakken!
Bewaar 'm tot 'ie meer waard is en verkoop 'm danquote:Op zondag 2 juni 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn verdediger is bijna 10 miljoen waardHopelijk verkoop ik hem ooit voor 20 miljoen of meer. Maar eigenlijk wil ik hem niet kwijt.
Ik heb er al een paar transfervrij gehaaldquote:Op zondag 2 juni 2013 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bewaar 'm tot 'ie meer waard is en verkoop 'm dan
Tegen die tijd heb je vast wel een andere leuke verdediger gevonden
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dit niet kan waarderen ben je echt amuzikaal.
Vertelquote:
Tuut chipsquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:46 schreef dion_v_k het volgende:
Porto in de halve finale uitgeschakeld![]()
2-0 winst in A'dam en 2-1 verlies in Portugal.
Over 3 weken is de finale tegen Man Utd![]()
![]()
![]()
Ze hebben wel een belachelijk goed team![]()
Hopelijk gaat het nu dan echt gebeuren![]()
Jazekerquote:Op zondag 2 juni 2013 02:28 schreef dion_v_k het volgende:
De poppetjes van de echte die hards zijn nog online![]()
Jwzquote:Op zondag 2 juni 2013 02:28 schreef dion_v_k het volgende:
De poppetjes van de echte die hards zijn nog online![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:39 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 03:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga Fischer met pijn in het hart verkopen, hij is te slecht voor de basis en te goed voor de bank![]()
Wat moet, dat moetquote:
Slapen zal niet meevallen nu, te veel adrenalinequote:
Flodderquote:Op zondag 2 juni 2013 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb mijn FM avontuur even stopgezet voor Flodder
Mooi met polaroid betalenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man.
"Buurman, wat doet u nu"
Zuipen en daarna in de rij staan om Tatjana te naaienquote:Op zondag 2 juni 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die feestjes zijn ook altijd geniaal hè
God wat was (is) ze lekker zegquote:Op zondag 2 juni 2013 03:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zuipen en daarna in de rij staan om Tatjana te naaien
Jij zou Tatjana ook doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:35 schreef DeHovenier het volgende:
Het is goed met jullie, ik ga pitten
Stelletje geilaards
Als je een speler kwijt wilt, verkoop je hem eigenlijk altijd onder de marktwaarde. Zo is het nou eenmaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wel, maar 3.5 mln terwijl 'ie 5.5 mln waard is
Naja, volgende keer beter
haha erg herkenbaarquote:Op zondag 2 juni 2013 13:57 schreef dennis3d het volgende:
Wat is die Griezmann een huile balk zeg...
Ben 1 keer fel tegen ze omdat ze heel dom verliezen en gelijk vind het niet leuk dat je ons zo behandelt...
Als hij nou gewoon zijn bek houdt en voetbalt..
quote:Op zondag 2 juni 2013 04:02 schreef alf89 het volgende:
Door twee CL voorrondes met Athlone Town (Ierland) te hebben gespeeld, heb ik mijn financiële balans van 400k naar 1 miljoen weten te brengen.
Over twee wedstrijden verloor ik van Standaard Luik met 2-3 en nu stroom ik ook nog eens de Europa League in. Echter speel ik tegen Totten Hotspur.
Ik verbeeld me niks en weet dat ik keihard onderuit zal gaan. Toch hoop en verwacht ik nog zo'n 400k uit dit toernooi te slepen.
Mijn bestuur wil de jeugdfaciliteiten nog niet verbeteren momenteel, maar bij 1,4 miljoen moeten ze toch haast wel.
Voor de duidelijkheid, mijn maandelijkse salariskosten zijn 6k.
quote:Op zondag 2 juni 2013 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een speler kwijt wilt, verkoop je hem eigenlijk altijd onder de marktwaarde. Zo is het nou eenmaal.
Kan je wel gewoon op normale snelheid spelen, of gaat het heel langzaam?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:31 schreef aleco99 het volgende:
ZO, mijn eerste seizoen in de 1e klasse afgerond met Best Vooruit en meteen kampioen geworden en de districstbeker gepaktDIt allemaal door mijn spitsen Shane Parris en Addilson Bressers. Allebei gratis op kunnen pikken en ze presteren bijzonder goed, Shane is de topscorer geworden en Bressers koning van de assist.
Helaas zit de club er financieel niet helemaal lekker bij, maar hebben ze wel besloten om een stadion te bouwenGeen upgrades voor de jeugdfaciliteiten maar ach, dat komt nog wel.
Wel lachen dat je allemaal kleine clubs tegenkomt waar je vroeger zelf ook nog tegen hebt lopen ballen.
Nu op naar de hoofdklasse en we gaan voor lijfsbehoud dit seizoen. De prognose geeft aan dat we 11e worden en dat zou genoeg moet zijn om directe degradatie te ontlopen. Wel vervelend dat ik 0 extra wagebudget heb aangezien het financieel dus slecht gaat, Ik moet dus met nagenoeg dezelfde selectie mezelf handhaven. Ondertussen lopen er allemaal clubs aan mijn topspelers te trekken, maar die kan ik hopelijk bij me houden.
Je team om Eriksen heen bouwen natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
In 2016 aangenomen als bc van Denemarken. Hebben aardig wat talenten rondlopen.
Ik ben benieuwd hoe ver ik met ze kan komen.
Eriksen is niet zo denderend.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je team om Eriksen heen bouwen natuurlijk
Hij kan niet beslissend zijn. En hij is te weinig fit.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij altijd prima cijfers met Ajax.
Dat laatste is wel zo ja. Vooral in de competitie.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan niet beslissend zijn. En hij is te weinig fit.
Nee hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een speler kwijt wilt, verkoop je hem eigenlijk altijd onder de marktwaarde. Zo is het nou eenmaal.
Dan gaan ze zeiken dat je teveel geld voor ze vraagtquote:Op zondag 2 juni 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor.
Speler aanbieden voor een extreem hoog bedrag en meteen daarna van de transferlijst halen.
Zo deed ik dat ook bij bijv. Kolbeinn; transferwaarde was 9 miljoen, aangeboden voor 30 miljoen en ik kreeg een stuk of 4 aanbiedingen van 20 miljoen handje contantje![]()
Maar toen ik hem eerder had aangeboden zonder hem van de transferlijst te halen kreeg ik biedingen van +-7 miljoen en dan nog eens 6 miljoen over 24 maanden![]()
![]()
Soms steekt FM raar in mekaar
Wat wil je met die satellietclub doen dan? Je talenten laten spelen? Heb je Almere City toch al voor?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
In januari heb ik van Rhijn verkocht voor 18 miljoen aan ManU. In de zomer Hoesen verkocht voor 5 miljoen aan BMG.
Ik heb het bestuur gevraagd meer geld te steken in de jeugd en in de jeugdfaciliteiten. Beiden gekregen.
Weet iemand nog een leuke satellietclub om te hebben, verder?
Mijn talenten zeuren dat ze aan ALmere uitgeleend worden. Zelfde bij Vaduz.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wil je met die satellietclub doen dan? Je talenten laten spelen? Heb je Almere City toch al voor?
Moet je ook vrij vroeg mee beginnen. Dat ze in de Eredivisie komen. En dan zelfs Europees voetbal halen. Dan willen ze wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn talenten zeuren dat ze aan ALmere uitgeleend worden. Zelfde bij Vaduz.
Hmm, dan dat eens doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook vrij vroeg mee beginnen. Dat ze in de Eredivisie komen. En dan zelfs Europees voetbal halen. Dan willen ze wel.
normale snelheid. Heb nu tot en met de 1e klasse geladen en dan is het geen enkel probleemquote:Op zondag 2 juni 2013 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je wel gewoon op normale snelheid spelen, of gaat het heel langzaam?
Denk niet dat het gaat lukken om met mijn team te spelen dan. Die spelen 4e of 5e klasse volgens mijquote:Op zondag 2 juni 2013 21:06 schreef aleco99 het volgende:
[..]
normale snelheid. Heb nu tot en met de 1e klasse geladen en dan is het geen enkel probleem
met de editor naar de 1e klasse halen?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat lukken om met mijn team te spelen dan. Die spelen 4e of 5e klasse volgens mij
Ach ik ben wel keer begonnen met een club uit een stad hier dichtbij. Maar had ik toch geen zin meer in na tijdjequote:Op zondag 2 juni 2013 21:27 schreef aleco99 het volgende:
[..]
genoeg klasses nog te gaan dan hoor
Maar je oet het zelf weten
Je had toch een dipje?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word een spannend slot van de competitie
Oh.. Ik dacht dat je een fm-dipje bedoeldequote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik deed teambespreking en toen ging het weer beter.
Ohnee, mijn team won 5 wedstrijden op rij niet meerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht dat je een fm-dipje bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |