Hou vol!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Wel goede keeper.
Hmm, ik zit in de hoek waar de klappen vallen.
3-0 van Vitesse verloren, 2-0 van City en nu 4-0 tegen PSV.
Allemaal blessures, de Jong, Sigthorsson, Menig en Hoesen uit vorm, Vermeer kan er soberso geen kut van. Eriksen met de conditie van een lantaarnpaal.
Zucht. Nog een paar wedstrijden en dan het nieuwe seizoen.
Ik ben die blessures zo zat. Eerste 4 linksbacks geblesseerd.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben die blessures zo zat. Eerste 4 linksbacks geblesseerd.
Alderweireld die geblesseerd uitvalt, Boccara die al een half jaar geblesseerd is, Kishna om de haverklap er uit, Fischer al 3 keer geblesseerd dit seizoen, Eriksen die maar 1 wedstrijd per week kan spelen, Serrero die een half seizoen mist, standaard.
Mijn halve A-selectie bestaat nu uit jeugdspelers die er nog lang niet klaar voor zijn, dat zie je ook terug in hun cijfers.
3 doelpunten inleiden en een rode kaart pakken in je debuutwedstrijd.
Netjes.quote:
Inderdaad. Weer kansloos verloren van City en lig er nu uit in de CL.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]![]()
Kut ja, dan maar de rit uitzitten
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de laatste 6 wedstrijden 4 keer niet weten te scoren.
Man man man man man, wat zijn mijn spelers een faalhazen. Ze krijgen meer dan genoeg kansen, ik oefen op het aanvallen met trainen, maar scoren is te veel gevraagd.
Laatste goal door een spits is 9 wedstrijden geleden.quote:
Game herladen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, ik reageer vekeerd tegen die CV waardoor hij boos is dus ik herlaad de game, heb ik niet gesaved![]()
Dan maar OB opnieuw spelen
En een nieuwe loting
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is echt mijn favoriete tegenstander![]()
[ afbeelding ]
3-0 gewonnen thuisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef dion_v_k het volgende:
In de kwartfinale tegen Juventus.
Ze staan wel 1e in de Serie A maar als ik hun selectie bekijk moet het te doen zijn
Logischquote:
Dat zeker. Al hoop ik dat ze in mijn game ook nog een keertje kampioen worden voor ik aan mijn hegemonie begin. Nu was het 4 jaar op rij PSVquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Game herladen?harder cheaten dan dat kan niet
quote:
PSV hier 3x kampioen geworden, daarvor Ajax en daarvoor weer PSV.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeker. Al hoop ik dat ze in mijn game ook nog een keertje kampioen worden voor ik aan mijn hegemonie begin. Nu was het 4 jaar op rij PSV
Ooh ik heb een foutje gemaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
PSV hier 3x kampioen geworden, daarvor Ajax en daarvoor weer PSV.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb een foutje gemaakt. Twente werd vorig jaar kampioen
Maar ach die clubs lijken op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |