Hou vol!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Wel goede keeper.
Hmm, ik zit in de hoek waar de klappen vallen.
3-0 van Vitesse verloren, 2-0 van City en nu 4-0 tegen PSV.
Allemaal blessures, de Jong, Sigthorsson, Menig en Hoesen uit vorm, Vermeer kan er soberso geen kut van. Eriksen met de conditie van een lantaarnpaal.
Zucht. Nog een paar wedstrijden en dan het nieuwe seizoen.
Ik ben die blessures zo zat. Eerste 4 linksbacks geblesseerd.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben die blessures zo zat. Eerste 4 linksbacks geblesseerd.
Alderweireld die geblesseerd uitvalt, Boccara die al een half jaar geblesseerd is, Kishna om de haverklap er uit, Fischer al 3 keer geblesseerd dit seizoen, Eriksen die maar 1 wedstrijd per week kan spelen, Serrero die een half seizoen mist, standaard.
Mijn halve A-selectie bestaat nu uit jeugdspelers die er nog lang niet klaar voor zijn, dat zie je ook terug in hun cijfers.
3 doelpunten inleiden en een rode kaart pakken in je debuutwedstrijd.
Netjes.quote:
Inderdaad. Weer kansloos verloren van City en lig er nu uit in de CL.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]![]()
Kut ja, dan maar de rit uitzitten
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de laatste 6 wedstrijden 4 keer niet weten te scoren.
Man man man man man, wat zijn mijn spelers een faalhazen. Ze krijgen meer dan genoeg kansen, ik oefen op het aanvallen met trainen, maar scoren is te veel gevraagd.
Laatste goal door een spits is 9 wedstrijden geleden.quote:
Game herladen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, ik reageer vekeerd tegen die CV waardoor hij boos is dus ik herlaad de game, heb ik niet gesaved![]()
Dan maar OB opnieuw spelen
En een nieuwe loting
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is echt mijn favoriete tegenstander![]()
[ afbeelding ]
3-0 gewonnen thuisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef dion_v_k het volgende:
In de kwartfinale tegen Juventus.
Ze staan wel 1e in de Serie A maar als ik hun selectie bekijk moet het te doen zijn
Logischquote:
Dat zeker. Al hoop ik dat ze in mijn game ook nog een keertje kampioen worden voor ik aan mijn hegemonie begin. Nu was het 4 jaar op rij PSVquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Game herladen?harder cheaten dan dat kan niet
quote:
PSV hier 3x kampioen geworden, daarvor Ajax en daarvoor weer PSV.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeker. Al hoop ik dat ze in mijn game ook nog een keertje kampioen worden voor ik aan mijn hegemonie begin. Nu was het 4 jaar op rij PSV
Ooh ik heb een foutje gemaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
PSV hier 3x kampioen geworden, daarvor Ajax en daarvoor weer PSV.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb een foutje gemaakt. Twente werd vorig jaar kampioen
Maar ach die clubs lijken op elkaar.
De laatste tijd niet meer nee. Nu is het vooral Ajax, maar ze hebben niet meer zulke iconische spelers als van weleer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Twente kampioen is niet bepaald realistisch meer.
Ruiz ja. Die was degene die altijd de ballen in de laatste minuut erin schoot.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer nee. Nu is het vooral Ajax, maar ze hebben niet meer zulke iconische spelers als van weleer.
Komt wel weer een keerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Twente kampioen is niet bepaald realistisch meer.
Ruiz, Kufo, Theo, Perez, Stochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruiz ja. Die was degene die altijd de ballen in de laatste minuut erin schoot.En Theootje natuurlijk.
Jullie zouden toch maar eenmaal de kampioenen zijn? Die hebben jullie gehad. Nu is het uit met de pret.quote:
Ruizquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruiz ja. Die was degene die altijd de ballen in de laatste minuut erin schoot.En Theootje natuurlijk.
Leef jij ook nogquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruiz, Kufo, Theo, Perez, Stoch
Ja best een aardig team toen. En jaar ervoor met Elia en Arnautovic op de flanken. Mooie teams. Nu heb je ook wel 3 goede spelers maar is de rest brandhout.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruiz, Kufo, Theo, Perez, Stoch
Niet slecht, voor Cambuurquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan dit menneke transfervrij tekenen, vraagt maar 20k/maand. Moet hem nog een aanbieding doen....
[ afbeelding ]
Maar je hebt het ruimschoots ingehaaldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn game, en ook dit jaar (2020) weer kampioen.
Dit is trouwens mijn eerste game ooit dat ik in de eerste 2 seizoenen geen kampioen met Ajax wist te worden
Dat is best wel kut in Nederland dat als je eenmaal kampioen bent je het elk jaar wel wordt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn game, en ook dit jaar (2020) weer kampioen.
Dit is trouwens mijn eerste game ooit dat ik in de eerste 2 seizoenen geen kampioen met Ajax wist te worden
Z'n fysieke stats vallen me wat tegen, maar mentaal en technisch is ie wel goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet slecht, voor Cambuur![]()
Maar echt spannend is het niet
Ik speel ook bijna alleen met jeugd in de Eredivsie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best wel kut in Nederland dat als je eenmaal kampioen bent je het elk jaar wel wordt.
Ja standaard dan je B-team opstellen in de Eredivisiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel ook bijna alleen met jeugd in de Eredivsie.
[ afbeelding ]
CL is nog steeds een uitdaging
Wie?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bazoer en Meleg en nog wat zooi binnen voor volgend seizoen
Dat heb ik met Antonia. Niemand wil die gast hebben. Alleen huren voor maar 10% van salaris. Potjandorie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, niemand wil Nonni hebben voor een fatsoenlijke prijs
Heb m net voor 7 mln aangeboden, Vaslui reageert met een bedrag van 3.5 mln plus 20% van de volgende verkoop. Hij si 5.5 mln waard, dus
Dan maar kijken of ik hem een nieuw contract kan aanbieden.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
Nonni wil zelfs geen nieuw contract tekenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |