Iker Muniain is een van de grootste talenten in het spelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Grappig dat je hebt gewonnen van Fulham maar verloren van OM, terwijl het bij mij andersom is
Iker wie?
Zal zo ff kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iker Muniain is een van de grootste talenten in het spel.
Iker diequote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Grappig dat je hebt gewonnen van Fulham maar verloren van OM, terwijl het bij mij andersom is
Iker wie?
Dit is 'm in mijn game vergeleken met m'n beste AMc:quote:
Tijd om te verlengen!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is 'm in mijn game vergeleken met m'n beste AMc:
[ afbeelding ]
Wou 'm eigenlijk verkopen, heb geld nodig. Staat nu op de TL voor 8 mln maar er is nog weinig aandacht voor 'm.quote:
Kun je beter doen als hij nog 2 jaar contract heeft, kun je meer vangen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wou 'm eigenlijk verkopen, heb geld nodig. Staat nu op de TL voor 8 mln maar er is nog weinig aandacht voor 'm.
Oh, wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter doen als hij nog 2 jaar contract heeft, kun je meer vangen.
Hoelanger iemand zijn contract nog hoe hoger de waarde want als hij nog maar 1 jaar heeft wordt hij steeds minder waard.quote:
Na hoeveel wedstrijden?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
3-1 verliezen van NAC, wtf. Ze hebben het verdiend![]()
Ik sta hodfr fml 16e![]()
Ik hecht in de eerste seizoenshelft echt nog geen waarde aan de stand hoor. Staat allemaal zo dicht bij elkaar dan nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
4, dus dat valt wel mee. Maar toch
Mooie stats voor een 16jarige!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Instroom nieuwe jeugdspelers. De enige waarvan ik verwacht dat hij eventueel het eerste kan halen:
[ afbeelding ]
Alleen zijn kracht is weer dramatisch. Lijkt wel alsof alle regens geen kracht hebben, niet kunnen springen en agressief zijn.quote:
Ik had vorig seizoen alleen maar 1,5 ster regens in mijn jeugdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen zijn kracht is weer dramatisch. Lijkt wel alsof alle regens geen kracht hebben, niet kunnen springen en agressief zijn.
Maar goed, deze kerel gaat het wel halen waarschijnlijk, maar de rest is triefel.
Heb ik ook wel eens, ja. Frustrerend is dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vorig seizoen alleen maar 1,5 ster regens in mijn jeugd
Dat was een bug toch die al opgelost is? En daarbij is het niet zo gek dat ik bijna geen jeugd kreeg als het budget daar op zijn laagst voor staatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, ja. Frustrerend is dat.
Maar sterren zeggen niet alles. Dat verandert nadat je ze een contract geeft.
Daarnaast is het in vergelijking met je huidige selectie. Dat ik nog steeds geen keeper met meer dan 2 sterren heb gehad, terwijl ik Vermeer op goal heb, is treurig.
Dat van die sterren, is dat een bug? Geen idee. :Squote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een bug toch die al opgelost is? En daarbij is het niet zo gek dat ik bijna geen jeugd kreeg als het budget daar op zijn laagst voor staat
Dat is wel een leuke uitdaging om geen spelers te kopen. Dat heb ik ooit wel eens geprobeerd, maar als je koopziek bent is dat lastigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat van die sterren, is dat een bug? Geen idee. :S
Ow, bij mij staat het op zijn hoogst. Ik koop geen spelers, dus ik heb geen keuze.
Het is wel karig als je maar geen keeper krijgt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke uitdaging om geen spelers te kopen. Dat heb ik ooit wel eens geprobeerd, maar als je koopziek bent is dat lastig
Ik heb wel eens hele Nederlandse selecties gehad met Ajax. Dat was wel leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel karig als je maar geen keeper krijgt.
Net 3 keepers nieuw bij de beloften, alle 3 1,5 ster
Ik hoopte ook eens spelers te krijgen uit landen waar ik 100% scoutingskennis heb, maar nee.
Alleen weer een Nederlandse Marokkaan en een Nederlandse Turk.
Wel 2 seizoenen geleden een Poolse Braziliaan. :S 0 kennis van Polen, maar wel een Braziliaanse satellietclub. Hij heeft nu ook de Nederlandse nationaliteit. Jammer dat hij niet goed is en ik 5 betere rechtsbuitens heb.
Ook al een of 2 Zuid-Afrikanen gehad en een Nederlandse Indo. Ow, en 1 Duitser.
Verder zijn Mustafa Kooiman en Youssef Goossen volledig Nederlands. Aparte ouders wel.
quote:
Doet me denken aan een speler die ik een keer tegen kwam; Jamal Blackman. En ja, hij was een negerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Doet me denken aan deze keeper die uit de eigen jeugd kwam in mijn vorige game![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn nieuwe goudhaantje![]()
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef fabio070 het volgende:
zo kan 4 wedstrijden voor het seizoenseinde kampioen worden en dus promoveren. Het is tegen excelsior dus een leuke derby ook. ben benieuwd.
Jij ook succes !quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal zo m'n eigen goudhaantje posten, zit nu in de return uit tegen OB, 0-0 in de rust!
[..]
Succes!
Daar gingen ze er ook tegen uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef fabio070 het volgende:
zo kan 4 wedstrijden voor het seizoenseinde kampioen worden en dus promoveren. Het is tegen excelsior dus een leuke derby ook. ben benieuwd.
En wat te denken van die Brabantse Mocro Houdoequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me denken aan een speler die ik een keer tegen kwam; Jamal Blackman. En ja, hij was een neger
Die bestaat echtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En wat te denken van die Brabantse Mocro Houdoe
2-2 geworden, ben door met 6-2 over 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef fabio070 het volgende:
[..]
heb nog 4 kampioenswedstrijdendus komt waarschijnlijk wel goed
Ik zou in m'n handjes knijpen met zo'n spelerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste jeugdspeler dit jaar, kon slechter...
Nu even de rest van de Eredivisie clubs checken![]()
Jupquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou in m'n handjes knijpen met zo'n speler
Je hebt zeker Top Youth Facilities?
lekker man !,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
2-2 geworden, ben door met 6-2 over 2 wedstrijden
Whehehe. Wel goede keeper.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Doet me denken aan deze keeper die uit de eigen jeugd kwam in mijn vorige game![]()
[ afbeelding ]
De loting is net geweest, zit in Groep F met Dortmund, Basel en Viktoria Plzen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef fabio070 het volgende:
[..]
lekker man !,
wel verloren maar de andere ook dus ben ik officieus kampioen( veel beter doelsaldo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |