Iker Muniain is een van de grootste talenten in het spelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Grappig dat je hebt gewonnen van Fulham maar verloren van OM, terwijl het bij mij andersom is
Iker wie?
Zal zo ff kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iker Muniain is een van de grootste talenten in het spel.
Iker diequote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Grappig dat je hebt gewonnen van Fulham maar verloren van OM, terwijl het bij mij andersom is
Iker wie?
Dit is 'm in mijn game vergeleken met m'n beste AMc:quote:
Tijd om te verlengen!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is 'm in mijn game vergeleken met m'n beste AMc:
[ afbeelding ]
Wou 'm eigenlijk verkopen, heb geld nodig. Staat nu op de TL voor 8 mln maar er is nog weinig aandacht voor 'm.quote:
Kun je beter doen als hij nog 2 jaar contract heeft, kun je meer vangen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wou 'm eigenlijk verkopen, heb geld nodig. Staat nu op de TL voor 8 mln maar er is nog weinig aandacht voor 'm.
Oh, wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter doen als hij nog 2 jaar contract heeft, kun je meer vangen.
Hoelanger iemand zijn contract nog hoe hoger de waarde want als hij nog maar 1 jaar heeft wordt hij steeds minder waard.quote:
Na hoeveel wedstrijden?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
3-1 verliezen van NAC, wtf. Ze hebben het verdiend![]()
Ik sta hodfr fml 16e![]()
Ik hecht in de eerste seizoenshelft echt nog geen waarde aan de stand hoor. Staat allemaal zo dicht bij elkaar dan nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
4, dus dat valt wel mee. Maar toch
Mooie stats voor een 16jarige!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Instroom nieuwe jeugdspelers. De enige waarvan ik verwacht dat hij eventueel het eerste kan halen:
[ afbeelding ]
Alleen zijn kracht is weer dramatisch. Lijkt wel alsof alle regens geen kracht hebben, niet kunnen springen en agressief zijn.quote:
Ik had vorig seizoen alleen maar 1,5 ster regens in mijn jeugdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen zijn kracht is weer dramatisch. Lijkt wel alsof alle regens geen kracht hebben, niet kunnen springen en agressief zijn.
Maar goed, deze kerel gaat het wel halen waarschijnlijk, maar de rest is triefel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |