Mja, dan moet ie wel weg, anders loopt ie transfervrij wegquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
Net Juventus ook in Italië verslagen met 2-1![]()
Next stop in de halve finale is FC Porto, de finale komt dichterbij![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké ik ga Te Vrede verkopen na dit seizoen. Nog maar 2,5 ster en heb een mooi Argentijns spitsje weten te strikken.
Valt idd wat tegen maar ik denk dat je weinig keus hebtquote:Op zondag 2 juni 2013 00:17 schreef DeHovenier het volgende:
Mwoh, er wordt 3.5 mln geboden op Nonni plus 20% van de volgende verkoop, ik denk dat ik er maar mee akkoord moet gaan, hij is echetr 5.5 mln waard maar wil geen nieuw contract tekenen en er hebben zich nog geen andere clubs voor 'm gemeld
Valt me tegen.
Het is niet anders, heb het bod geaccepteerd.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Valt idd wat tegen maar ik denk dat je weinig keus hebt
Dan heb je in elk geval wat geld.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is niet anders, heb het bod geaccepteerd.
Dat wel, maar 3.5 mln terwijl 'ie 5.5 mln waard isquote:
Ik krijg mijn speler die 450k waard is nog niet eens voor 100k verkochtquote:Op zondag 2 juni 2013 00:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wel, maar 3.5 mln terwijl 'ie 5.5 mln waard is
Naja, volgende keer beter
Geen optie om m te verhuren?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn speler die 450k waard is nog niet eens voor 100k verkocht
Ja maar willen ze maar 10% van zijn salaris betalen. Dat is de moeite niet. Dan hou ik het maar, misschien kan hij hier nog van waarde zijn.quote:
Ok.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar willen ze maar 10% van zijn salaris betalen. Dat is de moeite niet. Dan hou ik het maar, misschien kan hij hier nog van waarde zijn.
Antonia is wel een baasje hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Antonia. Niemand wil die gast hebben. Alleen huren voor maar 10% van salaris. Potjandorie.
Hovv is een cryptisch man: hij zegt weinig maar al zijn woorden hebben betekenisquote:Op zondag 2 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide reactie.
De geit is gemolken.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hovv is een cryptisch man: hij zegt weinig maar al zijn woorden hebben betekenis
Ok.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |