Ooit een keer een FIFA game mee gehadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef fabio070 het volgende:
[..]
haha jaa ze hebben hem gehuurd van Bournemouth (3de niveau engeland)
haha nog prijzen meegwonnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit een keer een FIFA game mee gehad
Adelaarshorst, met hoofdletter en één 'd' dusquote:
Nee volgens mij niet. Hield het niet heel lang uit. Met FIFA vind ik het leuker om dan telkens de beste spelers te kopen.quote:
jaa inderdaad, hier het zelfde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Hield het niet heel lang uit. Met FIFA vind ik het leuker om dan telkens de beste spelers te kopen.
Dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met FM is het dan weer leuker om kleine clubs op te bouwen
Je kan ook met vrachtautootjes gaan spelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb al bijna twee dagen geen spel aangeraakt... zit te twijfelen of ik een film ga kijken of FM12 (Mansfield) of FM13 (amateurzooi in NL) opstartMansfield gaat iig belachelijk goed met 18 uit 7
jaa, sarpong ( transfervrij) en hupperts gehuurd. probeer ook een aantal talenten van me een kans te geven in het eerste elftal.quote:
Of dat, jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook met vrachtautootjes gaan spelen.
Lijkt me opzich ook wel chill werk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of dat, ja
Eigenlijk wel geinig dat ik dat spel speel: ik heb een tijd geleden het idee gehad om voor een koeriersbedrijf te werken, beetje rondsjezen in een bestelwagentje en pakjes afleveren enzoZodra ik weer beter ben en er achter kom dat er totaal geen werk in de bibliotheek te vinden is ga ik dat misschien maar gewoon doen ook
Volg je dromen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of dat, ja
Eigenlijk wel geinig dat ik dat spel speel: ik heb een tijd geleden het idee gehad om voor een koeriersbedrijf te werken, beetje rondsjezen in een bestelwagentje en pakjes afleveren enzoZodra ik weer beter ben en er achter kom dat er totaal geen werk in de bibliotheek te vinden is ga ik dat misschien maar gewoon doen ook
Hovv moet ALTIJD tegen Vitessequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Groningen voor de halve finale van de play-offs
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik niet. Eerste wedstrijd thuis tegen Grunn met 1-0 gewonnen.
Zoek gewoon in je database bij alle Duitse keepers die in het spel zitten. Was het een wereldtop keeper?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Intussen zit ik vol frustratie omdat ik maar niet op de naam van dat Duitse keepertje kan komen
Watskeburt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nu heel erg zin om met dingen te gooien
Kwam 2-0 achter tegen Groningen vrij snel. Ik kom nog voor rust terug tot 2-2. Dan na rust kom ik 3-2 achter. Krijg ik vlak voor tijd een penalty en dus de kans op 3-3. Die wordt gemist en dan wordt in de blessuretijd de 4-2 binnengeschoten. Dag seizoenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam 2-0 achter tegen Groningen vrij snel. Ik kom nog voor rust terug tot 2-2. Dan na rust kom ik 3-2 achter. Krijg ik vlak voor tijd een penalty en dus de kans op 3-3. Die wordt gemist en dan wordt in de blessuretijd de 4-2 binnengeschoten. Dag seizoen
Naar welk niveau?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hèhè eindelijk wil het bestuur mijn trainingscomplex verbeteren.
Middelmatig, En daarna Goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zat nog op acceptabel. Dus het volgende niveau dan denk ik. Weet niet welke dat is.
De kwaliteit van mijn grasmat was ook dramatischquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Middelmatig, En daarna Goed.
Ja ik hou het bij
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kwaliteit van mijn grasmat was ook dramatischEn dan gaat bestuur nog zeggen dat ik dan maar anders moet spelen ook
Die zijn al vrij vroeg overgenomen. Deze zullen mij nog wel een tijdje willen dwarsbomen. Maar toch ga ik voor ze de CL winnen, zodat het lijkt alsof zij goed beleid voerenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn al vrij vroeg overgenomen. Deze zullen mij nog wel een tijdje willen dwarsbomen. Maar toch ga ik voor ze de CL winnen, zodat het lijkt alsof zij goed beleid voeren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
5720 Seizoenstickets verkocht, maarliefst 1tje meer dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik heb nog steeds een stadion van 8.000. En volgens mij kan niet meer uitgebreid worden
. Krijg je zo direct een nieuw stadion waar maar 20 man in past ofzo
Kan je weer 30 jaar wachten op een nieuw stadion
Mijne is ook niet altijd uitverkocht. Toch jammer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]![]()
Dat mogen ze weleens gaan verbeteren!
Zit nu in een stadion ruimte oor 10k man. Vooralsnog ruimte genoeg, is alleen uitverkocht tegen H'veen en belangrijke wedstrijden.
Gewoon door laten trainenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb net technisch overleg en mijn assistenten zeggen dat sommige de trainingsbelasting te hoog vinden. Maar hij staat al op licht?
Iemand een idee hoe dat kan? Of kan verhelpen?
[ afbeelding ]
Moet ik het dan maar zo doen? Maar dan wordt hij niet beter toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |