Zonde man!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:55 schreef fabio070 het volgende:
shit, sta ik 3-1 voor tegen roda in beker, verlies ik met 5-4
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:55 schreef fabio070 het volgende:
shit, sta ik 3-1 voor tegen roda in beker, verlies ik met 5-4
naja zou kunnenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:56 schreef DeHovenier het volgende:
ff een andere tactiek proberen tegen PSV.... kutploeg
Moet toch wel van ze kunnen winnen thuis?
Ze zijn al 3 jaar achtereen kampioen geworden, en hebben spelers rondlopen die 200k/maand verdienenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:07 schreef fabio070 het volgende:
[..]
naja zou kunnen. hebben ze in jouw game nog nieuwe verdedigende versterkingen gehaald?
Edit: heb trouwens van jouw ploeg net met 1-0 verloren
Litmanenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jottem! Ik heb Jari Litmanen op 10![]()
Talentvolle jongen, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Een 19jarig talentje klaagt dat hij uitgeleend wil worden omdat ie geen speeltijd krijgt in het 1e (da's waar, gebruik hem als backup). Hij is een CD, DM en CM. Dus ik bied 'm aan, hebben 15 clubs interesse in hem.
Vijftien clubs
Dit is 'm:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Talentvolle jongen, waarschijnlijk.
Dat heeft hij zo weer hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:53 schreef DeHovenier het volgende:
Heuj, Mozzoni is terug en heeft geen heimwee meer
Centrale verdediger met een 6 voor springenquote:
Zou voor t eerst zijn. Ik zie welquote:
En een 16 voor Heading, beetje jammer jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centrale verdediger met een 6 voor springen
Maar ziet er verder goed uit.
Tegen alle. Ik gebruik altijd 4-3-3.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou voor t eerst zijn. Ik zie wel
Ik wil m'n 4-3-3 tactiek uitproberen, tegen welke tactiek is 4-3-3 goed?
Dan ga ik die eens uitproberenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen alle. Ik gebruik altijd 4-3-3.
Dat komt vanzelf welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan ga ik die eens uitproberen
Jammer dat alle balkjes nog niet op maximaal staan.
Idd, ik train op tactics dus als alle balkjes vol zijn dan ga ik wat anders trainenquote:
Bij mij moeten ze ook elk jaar opnieuw beginnen. Door al die nieuwe spelers die ik dan haal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, ik train op tactics dus als alle balkjes vol zijn dan ga ik wat anders trainen
Daarom train ik ook Teamwork erbij, en elke week Team Cohesion. Dan gaat t allemaal wat makkelijker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij moeten ze ook elk jaar opnieuw beginnen. Door al die nieuwe spelers die ik dan haal.
Ik laat mijn assistent dat doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daarom train ik ook Teamwork erbij, en elke week Team Cohesion. Dan gaat t allemaal wat makkelijker.
Duitsland.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef daeh het volgende:
Die Nederlandse amateur database is wel heel leuk, maar je hebt per klasse zo'n 30 competities die gesimuleerd moeten worden, dus het schiet echt niet op. Jammer maar helaas.. Zo maar weer eens werkloos beginnen, wie heeft er een tip voor een leuk land?
Betere spelers halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:21 schreef DeHovenier het volgende:
Passing gaat kut, hoe kan je dat verbeteren?
Het ging slecht, ff kijken of een ander tactiek beter werkt.quote:
Tempo omlaag, maar dan creëer je weer minder kansen. Lost misschien wel het probleem van jou doelpuntrijke wedstrijden opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:21 schreef DeHovenier het volgende:
Passing gaat kut, hoe kan je dat verbeteren?
Ok, werkloos in Duitsland beginnen it isquote:
In de 3e Divisie ofzo. In de hogere divisies krijg je veel poenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef daeh het volgende:
[..]
Ok, werkloos in Duitsland beginnen it is.
Jammer dat er nooit een supporter het veld op rent en iemand van de tegenstander blesseert.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef DeHovenier het volgende:
Hey, ik zie van die vuurfakkels in het publiek
Of er voor zorgt dat de keeper van de tegenstanders met rood van het veld moetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er nooit een supporter het veld op rent en iemand van de tegenstander blesseert.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef daeh het volgende:
[..]
Of er voor zorgt dat de keeper van de tegenstanders met rood van het veld moet.
Bijvoorbeeld, of een nakende vrouw als streaker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er nooit een supporter het veld op rent en iemand van de tegenstander blesseert.
Mijn supporters rellen nooit, ze zijn liefquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Of dat de supporters rellen in het buitenland en dat je boetes moet betalen.
Ja lekker man, niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of een nakende vrouw als streaker.
Wel bij de derby tegen Heerenveen. Met hooivorken en fakkels.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn supporters rellen nooit, ze zijn lief
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel bij de derby tegen Heerenveen. Met hooivorken en fakkels.
Net als ik tegen Zwolle, Twente en Heraclesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dat is een derby, dus dan mag het.
3 derby'squote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als ik tegen Zwolle, Twente en Heracles. En zo in het buitenland. Hoop ik.
Heracles is gedegradeerd vorig seizoen zie ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
3 derby's
Maar dan ben je eigenlijk verplicht aan je fans om ze allemaal te winnen
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:53 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
De stand in Januari
[ afbeelding ]
Alle gespeelde wedstrijden tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Mijn baas
En ik heb 27 miljoen TB nu
En ik krijg Iker Muniain graits aan het eind van dit seizoen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |