Mooi met polaroid betalenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man.
"Buurman, wat doet u nu"
Zuipen en daarna in de rij staan om Tatjana te naaienquote:Op zondag 2 juni 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die feestjes zijn ook altijd geniaal hè
God wat was (is) ze lekker zegquote:Op zondag 2 juni 2013 03:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zuipen en daarna in de rij staan om Tatjana te naaien
Jij zou Tatjana ook doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:35 schreef DeHovenier het volgende:
Het is goed met jullie, ik ga pitten
Stelletje geilaards
Als je een speler kwijt wilt, verkoop je hem eigenlijk altijd onder de marktwaarde. Zo is het nou eenmaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wel, maar 3.5 mln terwijl 'ie 5.5 mln waard is
Naja, volgende keer beter
haha erg herkenbaarquote:Op zondag 2 juni 2013 13:57 schreef dennis3d het volgende:
Wat is die Griezmann een huile balk zeg...
Ben 1 keer fel tegen ze omdat ze heel dom verliezen en gelijk vind het niet leuk dat je ons zo behandelt...
Als hij nou gewoon zijn bek houdt en voetbalt..
quote:Op zondag 2 juni 2013 04:02 schreef alf89 het volgende:
Door twee CL voorrondes met Athlone Town (Ierland) te hebben gespeeld, heb ik mijn financiële balans van 400k naar 1 miljoen weten te brengen.
Over twee wedstrijden verloor ik van Standaard Luik met 2-3 en nu stroom ik ook nog eens de Europa League in. Echter speel ik tegen Totten Hotspur.
Ik verbeeld me niks en weet dat ik keihard onderuit zal gaan. Toch hoop en verwacht ik nog zo'n 400k uit dit toernooi te slepen.
Mijn bestuur wil de jeugdfaciliteiten nog niet verbeteren momenteel, maar bij 1,4 miljoen moeten ze toch haast wel.
Voor de duidelijkheid, mijn maandelijkse salariskosten zijn 6k.
quote:Op zondag 2 juni 2013 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een speler kwijt wilt, verkoop je hem eigenlijk altijd onder de marktwaarde. Zo is het nou eenmaal.
Kan je wel gewoon op normale snelheid spelen, of gaat het heel langzaam?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:31 schreef aleco99 het volgende:
ZO, mijn eerste seizoen in de 1e klasse afgerond met Best Vooruit en meteen kampioen geworden en de districstbeker gepaktDIt allemaal door mijn spitsen Shane Parris en Addilson Bressers. Allebei gratis op kunnen pikken en ze presteren bijzonder goed, Shane is de topscorer geworden en Bressers koning van de assist.
Helaas zit de club er financieel niet helemaal lekker bij, maar hebben ze wel besloten om een stadion te bouwenGeen upgrades voor de jeugdfaciliteiten maar ach, dat komt nog wel.
Wel lachen dat je allemaal kleine clubs tegenkomt waar je vroeger zelf ook nog tegen hebt lopen ballen.
Nu op naar de hoofdklasse en we gaan voor lijfsbehoud dit seizoen. De prognose geeft aan dat we 11e worden en dat zou genoeg moet zijn om directe degradatie te ontlopen. Wel vervelend dat ik 0 extra wagebudget heb aangezien het financieel dus slecht gaat, Ik moet dus met nagenoeg dezelfde selectie mezelf handhaven. Ondertussen lopen er allemaal clubs aan mijn topspelers te trekken, maar die kan ik hopelijk bij me houden.
Je team om Eriksen heen bouwen natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
In 2016 aangenomen als bc van Denemarken. Hebben aardig wat talenten rondlopen.
Ik ben benieuwd hoe ver ik met ze kan komen.
Eriksen is niet zo denderend.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je team om Eriksen heen bouwen natuurlijk
Hij kan niet beslissend zijn. En hij is te weinig fit.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij altijd prima cijfers met Ajax.
Dat laatste is wel zo ja. Vooral in de competitie.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan niet beslissend zijn. En hij is te weinig fit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |