Nee hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een speler kwijt wilt, verkoop je hem eigenlijk altijd onder de marktwaarde. Zo is het nou eenmaal.
Dan gaan ze zeiken dat je teveel geld voor ze vraagtquote:Op zondag 2 juni 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor.
Speler aanbieden voor een extreem hoog bedrag en meteen daarna van de transferlijst halen.
Zo deed ik dat ook bij bijv. Kolbeinn; transferwaarde was 9 miljoen, aangeboden voor 30 miljoen en ik kreeg een stuk of 4 aanbiedingen van 20 miljoen handje contantje![]()
Maar toen ik hem eerder had aangeboden zonder hem van de transferlijst te halen kreeg ik biedingen van +-7 miljoen en dan nog eens 6 miljoen over 24 maanden![]()
![]()
Soms steekt FM raar in mekaar
Wat wil je met die satellietclub doen dan? Je talenten laten spelen? Heb je Almere City toch al voor?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
In januari heb ik van Rhijn verkocht voor 18 miljoen aan ManU. In de zomer Hoesen verkocht voor 5 miljoen aan BMG.
Ik heb het bestuur gevraagd meer geld te steken in de jeugd en in de jeugdfaciliteiten. Beiden gekregen.
Weet iemand nog een leuke satellietclub om te hebben, verder?
Mijn talenten zeuren dat ze aan ALmere uitgeleend worden. Zelfde bij Vaduz.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wil je met die satellietclub doen dan? Je talenten laten spelen? Heb je Almere City toch al voor?
Moet je ook vrij vroeg mee beginnen. Dat ze in de Eredivisie komen. En dan zelfs Europees voetbal halen. Dan willen ze wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn talenten zeuren dat ze aan ALmere uitgeleend worden. Zelfde bij Vaduz.
Hmm, dan dat eens doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook vrij vroeg mee beginnen. Dat ze in de Eredivisie komen. En dan zelfs Europees voetbal halen. Dan willen ze wel.
normale snelheid. Heb nu tot en met de 1e klasse geladen en dan is het geen enkel probleemquote:Op zondag 2 juni 2013 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je wel gewoon op normale snelheid spelen, of gaat het heel langzaam?
Denk niet dat het gaat lukken om met mijn team te spelen dan. Die spelen 4e of 5e klasse volgens mijquote:Op zondag 2 juni 2013 21:06 schreef aleco99 het volgende:
[..]
normale snelheid. Heb nu tot en met de 1e klasse geladen en dan is het geen enkel probleem
met de editor naar de 1e klasse halen?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat lukken om met mijn team te spelen dan. Die spelen 4e of 5e klasse volgens mij
Ach ik ben wel keer begonnen met een club uit een stad hier dichtbij. Maar had ik toch geen zin meer in na tijdjequote:Op zondag 2 juni 2013 21:27 schreef aleco99 het volgende:
[..]
genoeg klasses nog te gaan dan hoor
Maar je oet het zelf weten
Je had toch een dipje?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word een spannend slot van de competitie
Oh.. Ik dacht dat je een fm-dipje bedoeldequote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik deed teambespreking en toen ging het weer beter.
Ohnee, mijn team won 5 wedstrijden op rij niet meerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht dat je een fm-dipje bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |