Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heren, verpest het nu niet voor jezelf.
VRIEND VAN DE ADMINS, VRIEND VAN DE AAAAADMINSquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is toch al een aflopende zaak. Kunnen we er beter nog wat lol van hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
We worden al onderdruktquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij uitgebuit als VBL zijnde. Zo voelde de Afrikaanse koloniën zich dus na het imperialisme.
Nog even en we worden op de slavenboot richting een ander forum gezet
Besluit is al genomen man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gedroegen ze zich allemaal maar zoals jouquote:
hoezoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
Ik wil jullie bedanken voor deze mooie periode van glorie, dieptepunten, hoogtepunten.
R.I.P de SC.![]()
Trusten Stijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
Ik wil jullie bedanken voor deze mooie periode van glorie, dieptepunten, hoogtepunten.
R.I.P de SC.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
R.I.P de SC.![]()
Morphie is morgen weer weg heur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
R.I.P de SC.![]()
In de rol van Mozes zal ik eerst moeten worden opgenomen in het huidige regime. Wie legt mij te vondeling bij Yvonne?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We worden al onderdrukt. Word onze Mozes LR en leid ons naar het beloofde land!
Jordii heeft een ingang bij Yvonne. En jij en Jordii zijn al broeders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de rol van Mozes zal ik eerst moeten worden opgenomen in het huidige regime. Wie legt mij te vondeling bij Yvonne?
Dat we dit nog mogen meemakenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
zullen we ons ergens verstoppen tot dat de chaos voorbij is? Dan houd ik een dagboek bij.
achter mijn boekenkastquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
zullen we ons ergens verstoppen tot dat de chaos voorbij is? Dan houd ik een dagboek bij.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
is goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kruip nog wel in je hol later. Blijf op je hoede.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, nu ben ik echt weg. Veel plezier nog gewenst en misschien tot nooit weer ziens!![]()
ICH HABE ES NICHT GEWUSST!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
FOUT IN DE OORLOG
ZE WAREN FOUT IN DE OORLOG
Hebben we in ieder geval nog iets voor het nageslacht op FOK!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland is woest!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
FOUT IN DE OORLOG
ZE WAREN FOUT IN DE OORLOG
[..]
Het is tijd dat we massaal in het verzet gaan zoals ook tijdens de tweede wereldoorlog gebeurde.quote:
Ik neem gebanden op zolder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is tijd dat we massaal in het verzet gaan zoals ook tijdens de tweede wereldoorlog gebeurde.
Worden we dan ook naar "straf"-kampen gestuurd?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is tijd dat we massaal in het verzet gaan zoals ook tijdens de tweede wereldoorlog gebeurde.
Het volgende Fok! reisje is in Argentinie. Zoals je weet houden ze al het binnengekomen geld binnen het FA-team.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Bij het volgende admin feestje wordt naar verluid pa Zorreguieta wel uitgenodigd.
Alleen voor Yvonne he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het volgende Fok! reisje is in Argentinie. Zoals je weet houden ze al het binnengekomen geld binnen het FA-team.
6 duizend euro per maand was het toch?
Goebbels was een amateur man. Dit keer wordt het veel beter aangepakt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb al eerder een mod vergeleken met Goebbels, die fout maak ik niet nog een keer
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Goebbels was een amateur man. Dit keer wordt het veel beter aangepakt.
Ik steun je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben overigens de Himmler in dit verhaal. Ik doe nu stoer mee, maar zodra er bans vallen ben ik weg hier.
Waarvoor willen ze bannen? Omdat er een paar mensen hier voetbal-liederen omzetten tot fok-vbl liederen? Dan zijn ze gewoon humorloos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben overigens de Himmler in dit verhaal. Ik doe nu stoer mee, maar zodra er bans vallen ben ik weg hier.
Ik ben von Braun. Ik stap gewoon over naar de winnaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Wordt weer echt gezellig en tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Vermakelijke topics waren deze laatste 2 wel.
Ah er wordt gedelete? Vroeg me al waarom er zoveel geëdit werd.quote:
Goede zaakquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste divisiewedstrijden worden verdeeld over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. En dan waarschijnlijk op verschillende tijdstippen.
dat was al bekend jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste divisiewedstrijden worden verdeeld over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. En dan waarschijnlijk op verschillende tijdstippen.
Nais.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen grappen met FOK!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk je? Dit was toch gewoon parodie of niet?
Ik kook van woede. Wat nou satire/parodie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tong80 hoorde ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Humberto Tan meer bij Eredivisie Live. Ben benieuwd wie ze dan als nieuwe presentator nemen. Toine van Peperstraten was een gerucht.
Oh, nu was het opeens een parodie. Zwak zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In humor zit altijd een serieuse kwinkslag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nu was het opeens een parodie. Zwak zeg
Mooi toch. Sowieso allemaal drama daar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Humberto Tan meer bij Eredivisie Live. Ben benieuwd wie ze dan als nieuwe presentator nemen. Toine van Peperstraten was een gerucht.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In humor zit altijd een serieuse kwinkslag.
Eindelijk, Humbertoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn hier altijd uiterst serieus, dat hij dit durft te beweren maakt me al kwaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kook van woede. Wat nou satire/parodie?
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi toch. Sowieso allemaal drama daar.
Zijn huidskleurquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Humberto?
Walgelijke zelfingenomen kwal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
omdat het een neger isquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent zeker kleurenblind.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hummie krijgt een latenight talkshow op RTL7. Hij stopt daarom tevens bij BNR.quote:
Dat klopt, en alsnog ben ik nog niet gepolst als moderator.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We zijn hier altijd uiterst serieus, dat hij dit durft te beweren maakt me al kwaad.
rtl4.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hummie krijgt een latenight talkshow op RTL7. Hij stopt daarom tevens op BNR.
[..]
Dat klopt, en alsnog ben ik nog niet gepolst als moderator.
Ik zou het noteren in mijn agenda, ware het niet dat je het al 7x eerder hebt verteld vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Humberto komt wel eind augustus bij RTL4 dagelijks om 22:30 een talkshow presenteren
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou het noteren in mijn agenda, ware het niet dat je het al 7x eerder hebt verteld vandaag.
Jawel, het staat al 7 keer in z'n agenda. Per dag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?
snap ook nog niet wat beter is. Jupiler League was aan het zeuren over de maandag/vrijdag wedstrijden, maar de topklasse was weer aan het zeuren over de zondag, dan keek iedereen weer hun eredivisieploeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Het staat al voor een hele week in mijn agenda.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?
Jo, slaapsequote:
Ik weet niet wat razzia's zijn, maar ik wens je een zeer prettige nachtrust toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga ook slapen, hopen dat er vannacht geen razzia's zijn
Ik leef tussen hoop en vrees.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Morgenochtend ben je de eerste. De FA's zijn al per DM ingelicht. Trusten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Goed opgelet bij geschiedenis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat razzia's zijn, maar ik wens je een zeer prettige nachtrust toe.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, kut.
Ik ging er blind van uit dat het straattaal was.
Matig hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger zat ik op 89 woordenOuderdom slaat toe, het kan niet anders.
Waar is dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik nu medelijden hebben?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik op 101. BOELERquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Engrishquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/english
Doe het dan in het Nederlands.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/english
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof je precies weet wat je typt, maar kom gerust met een beter alternatief.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe het dan in het Nederlands.
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Dat is niet aan jou om dat te bepalen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw posts slaan over het algemeen echt nergens op he?
Jouw accuracyquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik hier tevreden mee zou zijn.
Ik eis een tweede poging. Ik liep stuk op 'zo'n', en raakte in paniekquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar eens de Nederlandse versie proberen dan maar.
Je kan gewoon net zo lang door gaan als je zelf wilt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eis een tweede poging. Ik liep stuk op 'zo'n', en raakte in paniek
Dat komt omdat jij alle woorden te lang maakt. Probeer gewoon een keer 'al' te typen in plaats van 'alle'quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij alle woorden te lang maakt. Probeer gewoon een keer 'al' te typen in plaats van 'alle'
Hij had zn nek wel kunnen brekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... pittige straf hoor.
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)t-voor-bodycheck.htm
Caland sowieso.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Rustig hier, zijn er bans gevallen ofzo?
Klein relletje hier toen kapi kwam buurten, verder rustig.quote:
Ja dat mis ik dan weer, praat me even bij?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klein relletje hier toen kapi kwam buurten, verder rustig.
Ja, rwina over die nieuwe regels in VBL. Kapi begon er over en hij kreeg bij val van heel de SC zo'n beetje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat mis ik dan weer, praat me even bij?
Mijn posts zijn nutteloos, ik post dus minder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Rustig hier, zijn er bans gevallen ofzo?
En dat is een rel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, rwina over die nieuwe regels in VBL. Kapi begon er over en hij kreeg bij val van heel de SC zo'n beetje.
Klinkt spannendquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, rwina over die nieuwe regels in VBL. Kapi begon er over en hij kreeg bij val van heel de SC zo'n beetje.
Binnenlandse rel. Het had te maken met oude uitstapjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dat is een rel?. Ik dacht jullie gingen on tour.
Nou ja ik ga me lekker goed gedragenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Binnenlandse rel. Het had te maken met oude uitstapjes.
Smoofie ookquote:
Geen idee, staat streep door naam.quote:
Omdat ze het niet eens waren met de 'nieuwe aanpak' ?quote:
Ja dat zal het zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat ze het niet eens waren met de 'nieuwe aanpak' ?
iPhone zeker?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
op telefoon staat er geen streep door
Deze grap van Knut vond ik eigenlijk een van de leukste.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je een leuk voetbalboekje te scoren bij de bieb om mee te nemen op vakantie wat denk je.. Zelfs geen woord over el hamdeloui. Ik voel me te kijk gezet, op zeker dat ik een klacht ga indienen
Of door hun vergelijkingen met nazi's. Gekkenhuis johquote:
Altijd Samsungquote:
Als we geen kanker meer mogen zeggen, dan is dat wel kankervies ja...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
De kanker aan het systeem godverdomme
Samsung, bazenphones. Al jaren.quote:
weet iemand al wat hoe lang die bans duren?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij zijn al naar de hel gestuurd. Wie zal er volgen.
[ afbeelding ]
zelfde met HTC eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Samsung, bazenphones. Al jaren.
Nooit probleem mee gehad.
Verkoudheid lijkt mij thans een politiek correcte vervanging van bovenstaande.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als we geen kanker meer mogen zeggen, dan is dat wel kankervies ja...
Caland en Sjaak denk ik 2 weken, die hebben weleens vaker een ban gekregen van het woordquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet iemand al wat hoe lang die bans duren?
No way, hebben die nu al ban te pakken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij zijn al naar de hel gestuurd. Wie zal er volgen.
[ afbeelding ]
Zo werkt het hellevuur. Je brandt tot de zondes zijn opgeheven. Dan pas mag je de hemelpoorten van Fok! VBL weer betreden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet iemand al wat hoe lang die bans duren?
Van een verkoudheidzooi zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkoudheid lijkt mij thans een politiek correcte vervanging van bovenstaande.
Dat ding waar de oplader in moet is geoxideerd waardoor hij raar ging doen. Na 2 weken heeft dat ding zichzelf helemaal hersteld en hij doet het (bijna) weer als vanoudsquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Samsung, bazenphones. Al jaren.
Nooit probleem mee gehad.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei toch dat ik ze hoorde
[ afbeelding ]
ze komen weer terug
Toe nu toe in 7 maanden FOK! geen ban gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het hellevuur. Je brandt tot de zondes zijn opgeheven. Dan pas mag je de hemelpoorten van Fok! VBL weer betreden.
Wen er maar niet aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toe nu toe in 7 maanden FOK! geen ban gehad
Ik had tot ik in VBL begon te posten ook nooit een ban.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toe nu toe in 7 maanden FOK! geen ban gehad
Helemaal niks joh. Het is daarom aan ons om het allemaal op te blazen en groter te maken dan het is.quote:
Juist wel, dat is het hele idee erachterquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:52 schreef _NZT_ het volgende:
Dus als ik nu oproep in een bepaald forum te gaan trollen zijn ze niet blij?
Dat willen ze juistquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:52 schreef _NZT_ het volgende:
Dus als ik nu oproep in een bepaald forum te gaan trollen zijn ze niet blij?
Eerst altijd KLB en ONZ... Laatste weken vooral in VBL. 1x waarschuwing gehad... Best netjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had tot ik in VBL begon te posten ook nooit een ban.
In 2013 al 5-6 weken gehad
Ik vind KLB en ONZ zo trieste bedoening.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Eerst altijd KLB en ONZ... Laatste weken vooral in VBL. 1x waarschuwing gehad... Best netjes.
oh ik zie het bedankt ik zou het even melden aan jimboquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal niks joh. Het is daarom aan ons om het allemaal op te blazen en groter te maken dan het is.
Vooral ONZquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind KLB en ONZ zo trieste bedoening.
Ik ben nog nooit gebanned om mijn gedrag. Enkel mijn excentrieke smaak voor kunstvormen brengt mij op zijn tijd in de problemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Eerst altijd KLB en ONZ... Laatste weken vooral in VBL. 1x waarschuwing gehad... Best netjes.
Entartete kunst zeker?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned om mijn gedrag. Enkel mijn excentrieke smaak voor kunstvormen brengt mij op zijn tijd in de problemen.
lekker man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
baas. ik morgen ook maar weer eens aan de zuip
ONZ begon gauw te vervelen...in KLB willen nog wel eens pareltjes zittenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind KLB en ONZ zo trieste bedoening.
ik ben zo braaf dat ik nog nooit een ban heb gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned om mijn gedrag. Enkel mijn excentrieke smaak voor kunstvormen brengt mij op zijn tijd in de problemen.
probeer het zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:57 schreef _NZT_ het volgende:
Maar er staat btw niks over tetten, dus die mogen nu wel?
Probeer het uit mijn beste.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:57 schreef _NZT_ het volgende:
Maar er staat btw niks over tetten, dus die mogen nu wel?
Buiten VBL zie ik geen reden om uberhaupt een forum op te zoeken. Op een paar subfora na. Maar KLB en ONZ gaat toch nergens overquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
ONZ begon gauw te vervelen...in KLB willen nog wel eens pareltjes zittenkank.... ibg, verkoudheidmooi
VICEquote:
rellen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:04 schreef Jimbo het volgende:
haha heb ik het rellen gemist ja ?
jammer hoor
ik hoorde zo ietsquote:
Ach troost je. Ik ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:04 schreef Jimbo het volgende:
jammer hoor
pure onderdrukking.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:04 schreef Jimbo het volgende:
jammer hoor
ja, noord korea weer ja ?quote:
troost jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic gaat tergend langzaam, spijtig. Daar gaat mijn droom om weer eens een topic aan te maken.
wie is dat ?quote:
zet hem alvast klaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic gaat tergend langzaam, spijtig. Daar gaat mijn droom om weer eens een topic aan te maken.
LAPO HUNT!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
ja die had ik al gelezen,quote:
Hij heeft een schijtirritante blik in zn ogenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh. In plaats dat Will Smith zijn zoon rollen geeft speelt hij nu maar gewoon met hem mee
Die zoon heeft overigens wel een ontiegelijk dom hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |