Het volgende Fok! reisje is in Argentinie. Zoals je weet houden ze al het binnengekomen geld binnen het FA-team.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Bij het volgende admin feestje wordt naar verluid pa Zorreguieta wel uitgenodigd.
Alleen voor Yvonne he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het volgende Fok! reisje is in Argentinie. Zoals je weet houden ze al het binnengekomen geld binnen het FA-team.
6 duizend euro per maand was het toch?
Goebbels was een amateur man. Dit keer wordt het veel beter aangepakt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb al eerder een mod vergeleken met Goebbels, die fout maak ik niet nog een keer
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Goebbels was een amateur man. Dit keer wordt het veel beter aangepakt.
Ik steun je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben overigens de Himmler in dit verhaal. Ik doe nu stoer mee, maar zodra er bans vallen ben ik weg hier.
Waarvoor willen ze bannen? Omdat er een paar mensen hier voetbal-liederen omzetten tot fok-vbl liederen? Dan zijn ze gewoon humorloos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben overigens de Himmler in dit verhaal. Ik doe nu stoer mee, maar zodra er bans vallen ben ik weg hier.
Ik ben von Braun. Ik stap gewoon over naar de winnaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Wordt weer echt gezellig en tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Vermakelijke topics waren deze laatste 2 wel.
Ah er wordt gedelete? Vroeg me al waarom er zoveel geëdit werd.quote:
Goede zaakquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste divisiewedstrijden worden verdeeld over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. En dan waarschijnlijk op verschillende tijdstippen.
dat was al bekend jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste divisiewedstrijden worden verdeeld over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. En dan waarschijnlijk op verschillende tijdstippen.
Nais.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen grappen met FOK!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk je? Dit was toch gewoon parodie of niet?
Ik kook van woede. Wat nou satire/parodie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tong80 hoorde ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Humberto Tan meer bij Eredivisie Live. Ben benieuwd wie ze dan als nieuwe presentator nemen. Toine van Peperstraten was een gerucht.
Oh, nu was het opeens een parodie. Zwak zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In humor zit altijd een serieuse kwinkslag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nu was het opeens een parodie. Zwak zeg
Mooi toch. Sowieso allemaal drama daar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Humberto Tan meer bij Eredivisie Live. Ben benieuwd wie ze dan als nieuwe presentator nemen. Toine van Peperstraten was een gerucht.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In humor zit altijd een serieuse kwinkslag.
Eindelijk, Humbertoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn hier altijd uiterst serieus, dat hij dit durft te beweren maakt me al kwaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kook van woede. Wat nou satire/parodie?
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi toch. Sowieso allemaal drama daar.
Zijn huidskleurquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Humberto?
Walgelijke zelfingenomen kwal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
omdat het een neger isquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent zeker kleurenblind.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hummie krijgt een latenight talkshow op RTL7. Hij stopt daarom tevens bij BNR.quote:
Dat klopt, en alsnog ben ik nog niet gepolst als moderator.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We zijn hier altijd uiterst serieus, dat hij dit durft te beweren maakt me al kwaad.
rtl4.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hummie krijgt een latenight talkshow op RTL7. Hij stopt daarom tevens op BNR.
[..]
Dat klopt, en alsnog ben ik nog niet gepolst als moderator.
Ik zou het noteren in mijn agenda, ware het niet dat je het al 7x eerder hebt verteld vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Humberto komt wel eind augustus bij RTL4 dagelijks om 22:30 een talkshow presenteren
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou het noteren in mijn agenda, ware het niet dat je het al 7x eerder hebt verteld vandaag.
Jawel, het staat al 7 keer in z'n agenda. Per dag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?
snap ook nog niet wat beter is. Jupiler League was aan het zeuren over de maandag/vrijdag wedstrijden, maar de topklasse was weer aan het zeuren over de zondag, dan keek iedereen weer hun eredivisieploeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Het staat al voor een hele week in mijn agenda.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?
Jo, slaapsequote:
Ik weet niet wat razzia's zijn, maar ik wens je een zeer prettige nachtrust toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga ook slapen, hopen dat er vannacht geen razzia's zijn
Ik leef tussen hoop en vrees.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Morgenochtend ben je de eerste. De FA's zijn al per DM ingelicht. Trusten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Goed opgelet bij geschiedenis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat razzia's zijn, maar ik wens je een zeer prettige nachtrust toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |