Zijn huidskleurquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Humberto?
Walgelijke zelfingenomen kwal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
omdat het een neger isquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent zeker kleurenblind.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hummie krijgt een latenight talkshow op RTL7. Hij stopt daarom tevens bij BNR.quote:
Dat klopt, en alsnog ben ik nog niet gepolst als moderator.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We zijn hier altijd uiterst serieus, dat hij dit durft te beweren maakt me al kwaad.
rtl4.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hummie krijgt een latenight talkshow op RTL7. Hij stopt daarom tevens op BNR.
[..]
Dat klopt, en alsnog ben ik nog niet gepolst als moderator.
Ik zou het noteren in mijn agenda, ware het niet dat je het al 7x eerder hebt verteld vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Humberto komt wel eind augustus bij RTL4 dagelijks om 22:30 een talkshow presenteren
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou het noteren in mijn agenda, ware het niet dat je het al 7x eerder hebt verteld vandaag.
Jawel, het staat al 7 keer in z'n agenda. Per dag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?
snap ook nog niet wat beter is. Jupiler League was aan het zeuren over de maandag/vrijdag wedstrijden, maar de topklasse was weer aan het zeuren over de zondag, dan keek iedereen weer hun eredivisieploeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste divisiewedstrijden worden verdeeld over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. En dan waarschijnlijk op verschillende tijdstippen.
Het staat al voor een hele week in mijn agenda.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hier de logica niet van in? Als je het de eerste 7x niet heb gedaan kun je het toch alsnog doen?
Jo, slaapsequote:
Ik weet niet wat razzia's zijn, maar ik wens je een zeer prettige nachtrust toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga ook slapen, hopen dat er vannacht geen razzia's zijn
Ik leef tussen hoop en vrees.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Morgenochtend ben je de eerste. De FA's zijn al per DM ingelicht. Trusten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Goed opgelet bij geschiedenis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat razzia's zijn, maar ik wens je een zeer prettige nachtrust toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |