Ik ben von Braun. Ik stap gewoon over naar de winnaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben overigens de Himmler in dit verhaal. Ik doe nu stoer mee, maar zodra er bans vallen ben ik weg hier.
Wordt weer echt gezellig en tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Vermakelijke topics waren deze laatste 2 wel.
Ah er wordt gedelete? Vroeg me al waarom er zoveel geëdit werd.quote:
Goede zaakquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste divisiewedstrijden worden verdeeld over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. En dan waarschijnlijk op verschillende tijdstippen.
dat was al bekend jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste divisiewedstrijden worden verdeeld over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. En dan waarschijnlijk op verschillende tijdstippen.
Nais.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen grappen met FOK!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk je? Dit was toch gewoon parodie of niet?
Ik kook van woede. Wat nou satire/parodie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tong80 hoorde ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Humberto Tan meer bij Eredivisie Live. Ben benieuwd wie ze dan als nieuwe presentator nemen. Toine van Peperstraten was een gerucht.
Oh, nu was het opeens een parodie. Zwak zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In humor zit altijd een serieuse kwinkslag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nu was het opeens een parodie. Zwak zeg
Mooi toch. Sowieso allemaal drama daar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Humberto Tan meer bij Eredivisie Live. Ben benieuwd wie ze dan als nieuwe presentator nemen. Toine van Peperstraten was een gerucht.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In humor zit altijd een serieuse kwinkslag.
Eindelijk, Humbertoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn hier altijd uiterst serieus, dat hij dit durft te beweren maakt me al kwaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kook van woede. Wat nou satire/parodie?
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi toch. Sowieso allemaal drama daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |