Het volgende Fok! reisje is in Argentinie. Zoals je weet houden ze al het binnengekomen geld binnen het FA-team.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Bij het volgende admin feestje wordt naar verluid pa Zorreguieta wel uitgenodigd.
Alleen voor Yvonne he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het volgende Fok! reisje is in Argentinie. Zoals je weet houden ze al het binnengekomen geld binnen het FA-team.
6 duizend euro per maand was het toch?
Goebbels was een amateur man. Dit keer wordt het veel beter aangepakt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb al eerder een mod vergeleken met Goebbels, die fout maak ik niet nog een keer
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Goebbels was een amateur man. Dit keer wordt het veel beter aangepakt.
Ik steun je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben overigens de Himmler in dit verhaal. Ik doe nu stoer mee, maar zodra er bans vallen ben ik weg hier.
Waarvoor willen ze bannen? Omdat er een paar mensen hier voetbal-liederen omzetten tot fok-vbl liederen? Dan zijn ze gewoon humorloos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben overigens de Himmler in dit verhaal. Ik doe nu stoer mee, maar zodra er bans vallen ben ik weg hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |