weet iemand al wat hoe lang die bans duren?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij zijn al naar de hel gestuurd. Wie zal er volgen.
[ afbeelding ]
zelfde met HTC eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Samsung, bazenphones. Al jaren.
Nooit probleem mee gehad.
Verkoudheid lijkt mij thans een politiek correcte vervanging van bovenstaande.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als we geen kanker meer mogen zeggen, dan is dat wel kankervies ja...
Caland en Sjaak denk ik 2 weken, die hebben weleens vaker een ban gekregen van het woordquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet iemand al wat hoe lang die bans duren?
No way, hebben die nu al ban te pakken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij zijn al naar de hel gestuurd. Wie zal er volgen.
[ afbeelding ]
Zo werkt het hellevuur. Je brandt tot de zondes zijn opgeheven. Dan pas mag je de hemelpoorten van Fok! VBL weer betreden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet iemand al wat hoe lang die bans duren?
Van een verkoudheidzooi zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkoudheid lijkt mij thans een politiek correcte vervanging van bovenstaande.
Dat ding waar de oplader in moet is geoxideerd waardoor hij raar ging doen. Na 2 weken heeft dat ding zichzelf helemaal hersteld en hij doet het (bijna) weer als vanoudsquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Samsung, bazenphones. Al jaren.
Nooit probleem mee gehad.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei toch dat ik ze hoorde
[ afbeelding ]
ze komen weer terug
Toe nu toe in 7 maanden FOK! geen ban gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het hellevuur. Je brandt tot de zondes zijn opgeheven. Dan pas mag je de hemelpoorten van Fok! VBL weer betreden.
Wen er maar niet aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toe nu toe in 7 maanden FOK! geen ban gehad
Ik had tot ik in VBL begon te posten ook nooit een ban.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toe nu toe in 7 maanden FOK! geen ban gehad
Helemaal niks joh. Het is daarom aan ons om het allemaal op te blazen en groter te maken dan het is.quote:
Juist wel, dat is het hele idee erachterquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:52 schreef _NZT_ het volgende:
Dus als ik nu oproep in een bepaald forum te gaan trollen zijn ze niet blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |