Dat komt omdat jij alle woorden te lang maakt. Probeer gewoon een keer 'al' te typen in plaats van 'alle'quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij alle woorden te lang maakt. Probeer gewoon een keer 'al' te typen in plaats van 'alle'
Hij had zn nek wel kunnen brekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... pittige straf hoor.
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)t-voor-bodycheck.htm
Caland sowieso.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Rustig hier, zijn er bans gevallen ofzo?
Klein relletje hier toen kapi kwam buurten, verder rustig.quote:
Ja dat mis ik dan weer, praat me even bij?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klein relletje hier toen kapi kwam buurten, verder rustig.
Ja, rwina over die nieuwe regels in VBL. Kapi begon er over en hij kreeg bij val van heel de SC zo'n beetje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat mis ik dan weer, praat me even bij?
Mijn posts zijn nutteloos, ik post dus minder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Rustig hier, zijn er bans gevallen ofzo?
En dat is een rel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, rwina over die nieuwe regels in VBL. Kapi begon er over en hij kreeg bij val van heel de SC zo'n beetje.
Klinkt spannendquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, rwina over die nieuwe regels in VBL. Kapi begon er over en hij kreeg bij val van heel de SC zo'n beetje.
Binnenlandse rel. Het had te maken met oude uitstapjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dat is een rel?. Ik dacht jullie gingen on tour.
Nou ja ik ga me lekker goed gedragenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Binnenlandse rel. Het had te maken met oude uitstapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |