Gedroegen ze zich allemaal maar zoals jouquote:
hoezoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
Ik wil jullie bedanken voor deze mooie periode van glorie, dieptepunten, hoogtepunten.
R.I.P de SC.![]()
Trusten Stijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
Ik wil jullie bedanken voor deze mooie periode van glorie, dieptepunten, hoogtepunten.
R.I.P de SC.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
R.I.P de SC.![]()
Morphie is morgen weer weg heur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
R.I.P de SC.![]()
In de rol van Mozes zal ik eerst moeten worden opgenomen in het huidige regime. Wie legt mij te vondeling bij Yvonne?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We worden al onderdrukt. Word onze Mozes LR en leid ons naar het beloofde land!
Jordii heeft een ingang bij Yvonne. En jij en Jordii zijn al broeders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de rol van Mozes zal ik eerst moeten worden opgenomen in het huidige regime. Wie legt mij te vondeling bij Yvonne?
Dat we dit nog mogen meemakenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
zullen we ons ergens verstoppen tot dat de chaos voorbij is? Dan houd ik een dagboek bij.
achter mijn boekenkastquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
zullen we ons ergens verstoppen tot dat de chaos voorbij is? Dan houd ik een dagboek bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |