Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heren, verpest het nu niet voor jezelf.
VRIEND VAN DE ADMINS, VRIEND VAN DE AAAAADMINSquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is toch al een aflopende zaak. Kunnen we er beter nog wat lol van hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
We worden al onderdruktquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij uitgebuit als VBL zijnde. Zo voelde de Afrikaanse koloniën zich dus na het imperialisme.
Nog even en we worden op de slavenboot richting een ander forum gezet
Besluit is al genomen man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gedroegen ze zich allemaal maar zoals jouquote:
hoezoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
Ik wil jullie bedanken voor deze mooie periode van glorie, dieptepunten, hoogtepunten.
R.I.P de SC.![]()
Trusten Stijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
Ik wil jullie bedanken voor deze mooie periode van glorie, dieptepunten, hoogtepunten.
R.I.P de SC.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
R.I.P de SC.![]()
Morphie is morgen weer weg heur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens.
R.I.P de SC.![]()
In de rol van Mozes zal ik eerst moeten worden opgenomen in het huidige regime. Wie legt mij te vondeling bij Yvonne?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We worden al onderdrukt. Word onze Mozes LR en leid ons naar het beloofde land!
Jordii heeft een ingang bij Yvonne. En jij en Jordii zijn al broeders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de rol van Mozes zal ik eerst moeten worden opgenomen in het huidige regime. Wie legt mij te vondeling bij Yvonne?
Dat we dit nog mogen meemakenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
zullen we ons ergens verstoppen tot dat de chaos voorbij is? Dan houd ik een dagboek bij.
achter mijn boekenkastquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
zullen we ons ergens verstoppen tot dat de chaos voorbij is? Dan houd ik een dagboek bij.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
is goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kruip nog wel in je hol later. Blijf op je hoede.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, nu ben ik echt weg. Veel plezier nog gewenst en misschien tot nooit weer ziens!![]()
ICH HABE ES NICHT GEWUSST!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
FOUT IN DE OORLOG
ZE WAREN FOUT IN DE OORLOG
Hebben we in ieder geval nog iets voor het nageslacht op FOK!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland is woest!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
FOUT IN DE OORLOG
ZE WAREN FOUT IN DE OORLOG
[..]
Het is tijd dat we massaal in het verzet gaan zoals ook tijdens de tweede wereldoorlog gebeurde.quote:
Ik neem gebanden op zolder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is tijd dat we massaal in het verzet gaan zoals ook tijdens de tweede wereldoorlog gebeurde.
Worden we dan ook naar "straf"-kampen gestuurd?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is tijd dat we massaal in het verzet gaan zoals ook tijdens de tweede wereldoorlog gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |