NEEquote:
Vind je het erg als ik voor de veranderingen geen handschoenen aan doe?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Dan zie ik ziet een kennis van me je over een paar weken.
Ja. DOne.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ] mag ik in de op 2nutz?
ik vraag het aan 2nutz, niet aan NIEUWE USERSquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NEE
[..]
Vind je het erg als ik voor de veranderingen geen handschoenen aan doe?Voelt intiemer enzo...
Ik zal me extra goed wassen voor je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
Vind je het erg als ik voor de veranderingen geen handschoenen aan doe?Voelt intiemer enzo...
Hou je bek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
ALTIJD ZO SLOOM, NOTEN. o_O''
Hey bby lees je smsje net, leuk dat je plots 100 euro rijker bent, uit eten gaan lijkt me leuk, xoxo NTBquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
Heb via de underground kanalen vernomen dat Zosk op dit moment geschoren wordt en dan verkocht wordt aan het palpatiebureau.Nu vraag ik jullie, welke geldbeluste sadist uit deze SC zit hier achter.
Denken dat 2NutZ the Godfather is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ] mag ik in de op 2nutz?
Actually, i amquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Denken dat 2NutZ the Godfather is.
JE POST HIER ALLEEN OM OP WD TE HATEN MET DIE STOMME FOTOquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik vraag het aan 2nutz, niet aan NIEUWE USERS
Zal speciaal voor jou m'n nagels vijlenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal me extra goed wassen voor je.Zo romantisch.
ik sta in de OP dus ja eigenlijk welquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Denken dat 2NutZ the Godfather is.
Welke domme foto? Je bent waarschijnlijk in de war.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JE POST HIER ALLEEN OM OP WD TE HATEN MET DIE STOMME FOTO
[..]
Zal speciaal voor jou m'n nagels vijlen
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
Zal speciaal voor jou m'n nagels vijlen
Too obvious.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hey bby lees je smsje net, leuk dat je plots 100 euro rijker bent, uit eten gaan lijkt me leuk, xoxo NTB
Sowieso dat pretentieuze gedoe aldoorquote:
Heb hem gehackt en je snel via hem in de OP gezet, ondankbaar weer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik sta in de OP dus ja eigenlijk wel
Daarna gaan we parachutespringen en vervolgens mag jij op je knieën die waardeloze bj-skills opvijzelen achter Club Nootmans Inc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hey bby lees je smsje net, leuk dat je plots 100 euro rijker bent, uit eten gaan lijkt me leuk, xoxo NTB
Ja, maar daar stonden geen borsten, gleuven of penis op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt gisteren nog een foto van me gezien, dafuq dude
Vond het op het begin nog wel beetje geinig maar begint nu wel hinderlijk te worden hè?quote:
Club Nootmans Inc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarna gaan we parachutespringen en vervolgens mag jij op je knieën die waardeloze bj-skills opvijzelen achter Club Nootmans Inc.Heb gehoord dat HSG-POMPER ook voor je klaar zal staan aldaar.
Nee, alleen HSG-BOMBER.quote:
Jammer.quote:
Oh ik herhaal jou alleen maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het op het begin nog wel beetje geinig maar begint nu wel hinderlijk te worden hè?
Godver, het niveau van deze inside-haat gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarna gaan we parachutespringen en vervolgens mag jij op je knieën die waardeloze bj-skills opvijzelen achter Club Nootmans Inc.Heb gehoord dat HSG-POMPER ook voor je klaar zal staan aldaar.
Heb ze nog niet. Sorryyyyyquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Das echt zon haat reactie van jou naar mij toen, mijn "hoofd" oud vinden. Heb je je eigen kraaienpootjes al weleens geteld.
Als ik, dan mocht je wel van mij.quote:
Ik ben hermafrodietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar daar stonden geen borsten, gleuven of penis op.
Cool.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik herhaal jou alleen maar![]()
En toch... tja.. het mag iets minder dat wel
Kan ik me voorstellen als je zelf al 4 jaar droog staat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het op het begin nog wel beetje geinig maar begint nu wel hinderlijk te worden hè?
Godverdomme.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, het niveau van deze inside-haat gewoon![]()
Ik heb zojuist gehoord van Hakuna dat je privefoto's van een zekere vriendin doorgespeeld hebt, NOT COOL BRAH.
Je tandenborstel ligt hier trouwens nog, nu weet ik zeker dat je het erom doet
kkquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
"oeh mijn lader ligt ng bij je skattie hihihihi"
"maar bby toch!! kom maar halen zo voor je, heb hem op een plek je weet wel hahah hii
![]()
hihih"
"ja zal je lekker vol pompen weer hahaha ;D"
iellll
2nutz, je boxer ligt hier nog xdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
"maar bby toch!! kom maar halen zo voor je, heb hem op een plek je weet wel hahah hii
![]()
hihih"
iellll
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
hihih"
iellll
Al verloofd enzo, sorryquote:
Zou sowieso bij http://www.ribhousebronco.nl/quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cool.
Maar even hè, help mij nog eens met leuke eettentjes in centrum Grunna.
2Nutz, voor deze ene x: ik snap je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
hihih"
iellll
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
hihih"
iellll
Lief.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als ik, dan mocht je wel van mij.
Je verwart me met Ambi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je zelf al 4 jaar droog staat.Kus op neus.
Goede tent, vorige maand nog geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou sowieso bij http://www.ribhousebronco.nl/
Excuus, was vergeten dat je een kloon van junamii bent. Daar is de halve SC al overheen geweest, inderdaad.quote:
Halleluja!!!quote:
Hou opquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
2nutz, je boxer ligt hier nog xd
Ah, Grote Markt, dat kan ik vinden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou sowieso bij http://www.ribhousebronco.nl/
Mijn hart is gebroken.quote:
Ahw, da's kut, ze is net gaan werken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hart is gebroken.
Ik ga liggen wachten op bed tot dkut me komt troosten.
Volg je neus, kijk verder dan je neus lang is. etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, Grote Markt, dat kan ik vinden.
Ik werk daar als spareribquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goede tent, vorige maand nog geweest.Werk je daar?
[..]
Excuus, was vergeten dat je een kloon van junamii bent. Daar is de halve SC al overheen geweest, inderdaad.
Precies.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Excuus, was vergeten dat je een kloon van junamii bent. Daar is de halve SC al overheen geweest, inderdaad.
dus ze is al onderweg? Bhehehe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, da's kut, ze is net gaan werken.
Moest beetje glimlachen wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volg je neus, kijk verder dan je neus lang is. etc.
Zou kluiven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volg je neus, kijk verder dan je neus lang is. etc.
[..]
Ik werk daar als sparerib
En idd goeie tent
Had verwacht dat je bijna moest lachenquote:
Ik kom je wel troosten met een krat bierquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hart is gebroken.
Ik ga liggen wachten op bed tot dkut me komt troosten.
Godver.quote:
Vast.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Chloro, zwerven er pics van jou rond?
Bahquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, da's kut, ze is net gaan werken.
Ik lachte.quote:
Zou tussen je tanden gaan zitten.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik kom je wel troosten met een krat bier
Hihi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had verwacht dat je bijna moest lachen
goede jongenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik kom je wel troosten met een krat bier
Fanta via Panzer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Chloro, zwerven er pics van jou rond?
Eerder naar bed gaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihi.
Ben beetje moe, slecht geslapen dit dat, dan krijg je dat.
Vraag maar aan Panzie.quote:
quote:
Anders ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd naar chloro's looks.
Ok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik knabbel dan aan je kaneelstokje
Lag om 12 uur in bed, weenie.quote:
quote:
meh, control f, maar dan moet je eerst de komende maanden door blijven klikken als het lang geleden is.quote:
nee,quote:
Kwam er laatst achter dat je DM's kunt 'sorteren' door op de UI van iemand te klikken. Mind blown.quote:
Jammerquote:
Ja control f gaat niet werken, nee... moet je alles laden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
meh, control f, maar dan moet je eerst de komende maanden door blijven klikken als het lang geleden is.
Ja idd. Dat wel. 1 moment.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat je DM's kunt 'sorteren' door op de UI van iemand te klikken. Mind blown.
Vraag het muis, maar. Die is goed in ontkennen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik volg hier helemaal niets van, en wss moet ik dat maar zo laten
Verdomme, waarom krijg ik hier de schuld van. Ik beheer dat soort foto's helemaal niet en ik krijg ze nooit via vrouwelijke users. Ik kreeg hem via een mannelijke user en die zal ik niet verraden hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het muis, maar. Die is goed in ontkennen.
Iedereen heeft wel eens een populair uurtjequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen jullie allemaal zoveel DM's ofzo dat je een zoekfunctie nodig hebt?
Can confirm.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het muis, maar. Die is goed in ontkennen.
en vervolgens stuur je ze doorquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme, waarom krijg ik hier de schuld van. Ik beheer dat soort foto's helemaal niet en ik krijg ze nooit via vrouwelijke users. Ik kreeg hem via een mannelijke user en die zal ik niet verraden hier.
Ja man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen jullie allemaal zoveel DM's ofzo dat je een zoekfunctie nodig hebt?
Laat zien! Super nieuwsgierig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme, waarom krijg ik hier de schuld van. Ik beheer dat soort foto's helemaal niet en ik krijg ze nooit via vrouwelijke users. Ik kreeg hem via een mannelijke user en die zal ik niet verraden hier.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
+ wat meer informatie over andere zaken. Spijtig.quote:
Dit, ja. Heb ik srs nog nooit gedaan. behalve die van Ambi omdat ze toestemming gaf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die privéfoto's doorsturen of delen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
+ wat meer informatie over andere zaken. Spijtig.
Niet te vertrouwen, die blacka's.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het een neger is
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, ja. Heb ik srs nog nooit gedaan. behalve die van Ambi omdat ze toestemming gaf.
wordt*quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
Aha, de hele zaak is mij alweer duidelijk. Klaar is dit klontje.
Er zijn hier snode mensen aan het werk geweest met hatelijke bedoelingen. Deze mensen hebben reeds hun excuses aangeboden, maar nu word alles weer op de Muis afgeschoven. Nou maatjes, schuiven maar. Ik kan jullie wel hebben. En Ambi ook.
Is dit nog steeds hetzelfde drama als eerst? Is dat niet heel erg een maand geleden zo ondertussen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
Er zijn hier snode mensen aan het werk geweest met hatelijke bedoelingen. Deze mensen hebben reeds hun excuses aangeboden, maar nu word alles weer op de Muis afgeschoven. Nou maatjes, schuiven maar. Ik kan jullie wel hebben. En Ambi ook.
Mooi die live editsquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
BS Panzer. Je bent sneaky as fuck.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap het nooit zo. Ook een reden waarom ik geen foto's van mezelf deel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, ja. Heb ik srs nog nooit gedaan. behalve die van Ambi omdat ze toestemming gaf.
Cheers mevrouw.quote:
Yep, het betreft hier het snode werk van een boos iemand uit het verleden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit nog steeds hetzelfde drama als eerst? Is dat niet heel erg een maand geleden zo ondertussen?
Yeah, het pastte beter bij een volgende post. Maar wat ik zei is dat ik hoe dan ook geen foto's heb doorgestuurd.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook een reden waarom ik geen foto's van mezelf deel.
Fuckoff, je kent me niet XD en weet niet wat er gebeurd is. Biased bro, so biased. Ga Fanta maar vragen.quote:
Doen alsof ik van niets weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fuckoff, je kent me niet XD en weet niet wat er gebeurd is. Biased bro, so biased. Ga Fanta maar vragen.
Ik geloof je wel hoor. srs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cheers mevrouw.
[..]
Yep, het betreft hier het snode werk van een boos iemand uit het verleden.
[..]
Yeah, het pastte beter bij een volgende post. Maar wat ik zei is dat ik hoe dan ook geen foto's heb doorgestuurd.
Nee, beetje sneu. Maar goed er vroegen meerdere mensen hier en toen zei ze zelf van deel jij hem maar omdat ze het net naar mij gestuurd had.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap het nooit zo. Ook een reden waarom ik geen foto's van mezelf deel.
Deze bromance tussen jullie is zo liefquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gelieve ophouden met het Panzer offensief. Hij is een goede jongen en heeft verder geen kwaad in de zin. Hij wil de wereld alleen maar mooier maken, stop met tergen.
Je Weet Nix Van Mij Of Me Verlede x Dus Laat T Achter Je, Dan Kan Ik Weer Leven (W')quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fuckoff, je kent me niet XD en weet niet wat er gebeurd is. Biased bro, so biased. Ga Fanta maar vragen.
Nou hop meid, trioquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze bromance tussen jullie is zo lief
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je Weet Nix Van Mij Of Me Verlede x Dus Laat T Achter Je, Dan Kan Ik Weer Leven (W')
En, is ze geefbaar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, beetje sneu. Maar goed er vroegen meerdere mensen hier en toen zei ze zelf van deel jij hem maar omdat ze het net naar mij gestuurd had.
En jij hebt foto in je fobo? indirect deel je dat dus ook.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je Weet Nix Van Mij Of Me Verlede x Dus Laat T Achter Je, Dan Kan Ik Weer Leven (W')
Heb al genoeg moeite om Panzer in z'n eentje te handelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou hop meid, trioje lijkt mij wel iemand die wil voelen hoe DP is
2 NOTEN. ik spot nu pas je eerste post hier. IK ken je nog van vroeger in het oude klb verleden. Je supporte altijd mijn rug bij de topics, waarvoor dank.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou hop meid, trioje lijkt mij wel iemand die wil voelen hoe DP is
Ja.quote:
Game recognize gamequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
2 NOTEN. ik spot nu pas je eerste post hier. IK ken je nog van vroeger in het oude klb verleden. Je supporte altijd mijn rug bij de topics, waarvoor dank.
Ik vermoed dat dat heel snel gaat wennen, en dat ligt niet aan panzerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Echt, jij
[..]
Heb al genoeg moeite om Panzer in z'n eentje te handelen
Wat wil je hier nou mee zeggen Nootjes. Just spit it out.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat heel snel gaat wennen, en dat ligt niet aan panzer
Weer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat weer je hier nou mee zeggen Nootjes. Just spit it out.
Dat jij een persoon bent die zich vlug aanpast aan de situatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat weer je hier nou mee zeggen Nootjes. Just spit it out.
ze is geen moslim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij een persoon bent die zich vlug aanpast aan de situatieis mijn vermoeden hoor haha steek me niet als ik er naast zit
Ik ben bang dat dat vies tegen valt. Kan best vervelend zijn trouwens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij een persoon bent die zich vlug aanpast aan de situatieis mijn vermoeden hoor haha steek me niet als ik er naast zit
IKR.quote:
haha ok stay cutequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, ik ga even de was ophangen en een nieuwe was erin doen. Blijf lief.
Voor wie zou dat tegenvallen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat vies tegen valt. Kan best vervelend zijn trouwens.
Goede game + 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanksquote:
Dat bedoel ik niet letterlijk, hij is best lief soms. Maar hij heeft lopen fucken met de privacy van m'n beste vriendin en nu moet ik dus pretenderen boos te zijn vanwege girlcode enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks
Vind je het ook vervelend als bijv. CY zegt verheugd te zijn dat je hier bent met posten, en letterlijk nog geen uur later dat je op moet rotten?
Kutnegerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen, de eerstvolgende die mij hier gaat lopen zwartmaken mag bij Fanta aankloppen voor het hele verhaal, ze heeft nog iets recht te zetten. De daaropvolgende sla ik persoonlijk tot moes.Met hulp van hakuna.
Ik wil ook mee doen met zwart maken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen, de eerstvolgende die mij hier gaat lopen zwartmaken mag bij Fanta aankloppen voor het hele verhaal, ze heeft nog iets recht te zetten. De daaropvolgende sla ik persoonlijk tot moes.Met hulp van hakuna.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet letterlijk, hij is best lief soms. Maar hij heeft lopen fucken met de privacy van m'n beste vriendin en nu moet ik dus pretenderen boos te zijn vanwege girlcode enzo.
Ik heb niet met privacy lopen fucken, totale misconceptiequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet letterlijk, hij is best lief soms. Maar hij heeft lopen fucken met de privacy van m'n beste vriendin en nu moet ik dus pretenderen boos te zijn vanwege girlcode enzo.
Ben jij dat, Prem?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je zet me hier nu neer als één of andere patjepeeër
Ik doe niet eens iets?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Samenvatting?
Ik kreeg even een quickie van Msbhhh en de volgende aflevering Koerden Tijden lijkt alweer te zijn begonnen.
watquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:13 schreef GekkePoes het volgende:
Het zou me niets uitmaken wat anderen doen in de trein, zolang ze maar niet in mijn chocolademelk spetteren
echt he, dramaqueers/queens hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Samenvatting?
Ik kreeg even een quickie van Msbhhh en de volgende aflevering Koerden Tijden lijkt alweer te zijn begonnen.
90% van deze SC bestaat uit zwarte.quote:
Be nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maakte je jezelf inderdaad maar 's nuttig.
Ik ga alle goede verhalen die ik over je verteld heb ongedaan maken en zorgen dat je nooit in haar broekje zal komen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb niet met privacy lopen fucken, totale misconceptie. Je zet me hier nu neer als één of andere patjepeeër die geen respect heeft voor iets op deze wereld. Oneerlijk, oneerlijk. Dit ga ik onthouden, dit krijg je nog te horen.
Die ene keer per maand, hirlak,quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Ik houd ervan als de geur van schone was zich door het huis verspreidt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Idd Robijnquote:
haarlak¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene keer per maand, hirlak,
Dus Fanta is vrijgezel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga alle goede verhalen die ik over je verteld heb ongedaan maken en zorgen dat je nooit in haar broekje zal komen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene keer per maand, hirlak,
Jaaaa.quote:
*zwartenquote:
huidskleur in photos en hun gedrag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Afgaand op huidskleur of penislengte?
Hmmmmmmmmm. Niets zo lekker als frisruikend beddengoed!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb toevallig net beddengoed gewassen.
[..]
Jaaaa.
Racist.quote:
Ik heb ook Robijn!quote:
dat moment wanneer je je bed opmaakt met schoon fris dekbed enz en dan erin gaan slapenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die geen Lenor blauw of roze Silan gebruiken.
Echt hè.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm. Niets zo lekker als frisruikend beddengoed!
Sowieso die roze Robijn is mijn favo. AL neem ik ook wel eens zwarte of groene.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die geen Lenor blauw of roze Silan gebruiken.
Gvdquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ook Robijn!Omg, wasmiddelbuddy's.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]Ik dacht al wat doet mijn Quote in dit topic
I KNOW! Kan daar zo intens gelukkig van worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
dat moment wanneer je je bed opmaakt met schoon fris dekbed enz en dan erin gaan slapen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso die roze Robijn is mijn favo. AL neem ik ook wel eens zwarte of groene.
Maar die roze ruikt zo intens, ik wil het dan opdrinken zo lekker
[..]
Gvd![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Panzermaus het volgende:
Verdomme, weer een streek van Spotify. Denk je in de shuffle ineens Truly Madly Deeplyte horen, is het een of andere akoestische Night-elf versie van Gangnam Style.
Oh dat idd.... Sws, fris uit de douche en dan slapen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè.Als het dan droog is, doe ik het op mijn bed en dan ga ik 's avonds voordat ik in bed ga liggen nog even douchen. Dat feel.
Ik ga nooit meer het water in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef ThaTim het volgende:
[ afbeelding ]
Oke deze beesten zwemmen dus rond in Nederland
als ze je bijten krijg je deze infectiequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef ThaTim het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
kan je gewoon drinken hoor zit geen sperma in ofzo als je denkt. Die beer zn armen zijn toch te kort om bij zn lul te komen.
Lamprij jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef ThaTim het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dat ook een keer met Mad World. Kreeg ik een slap aftreksel en niet de ene van Gary Jules. Kut is dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Panzermaus het volgende:
Verdomme, weer een streek van Spotify. Denk je in de shuffle ineens Truly Madly Deeplyte horen, is het een of andere akoestische Night-elf versie van Gangnam Style.
DOE FUCKING SPOILERquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
als ze je bijten krijg je deze infectie
[ afbeelding ]
als je hun tanden eruit haalt kunnen ze denk ik better pijpen dan mn stofzuigerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef ThaTim het volgende:
[ afbeelding ]
kklijerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 dWc ragequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Hahahaquote:
wat is dezequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Doe maar, hoef niets meer met jou en je vriendin te maken hebben, de trio beviel me ook al niet en ik word hier zwaar gedemoniseerd. Vaarwel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga alle goede verhalen die ik over je verteld heb ongedaan maken en zorgen dat je nooit in haar broekje zal komen.
wat is ditquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze man ging op een nest staan
Ik heb een keer zo'n prik (zo heet dat beest toch?) moeten ontleden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze man ging op een nest staan
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Je hebt er ook een in de vensterbank staan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geeft dWc altijd aan z'n chicks.
Zeer kut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had dat ook een keer met Mad World. Kreeg ik een slap aftreksel en niet de ene van Gary Jules. Kut is dat.
Ja, maar dan met "shit, you is a bitch".quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt er ook een in de vensterbank staan?
Shit Bitch Bearquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geeft dWc altijd aan z'n chicks.
Ahw! Soms ben je een goede jongen. Ga nu luisteren.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shit Bitch Bear. Zou 'm jou cadeau doen
.
Ik voel mij srs waar nu niet goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trypophobia, heb jij het? Ik wel, kwam ik door deze kk smerige plaatjes achter.
Lekker afvallenquote:
Ik had al een hekel aan open water, maar nu ga ik niet eens een meertje of riviertje meer inquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen mij pussy vinden toen ik een half uur lang kippenvel en rillingen had van die shit, blij dat ik niet de enige ben.
And the ratchetness continues..quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
Check deze:
http://thugluvandpride.tumblr.com/
Ja maar jij bent stoere hoodnigga en zij is recalcitrante turkoe :Squote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen mij pussy vinden toen ik een half uur lang kippenvel en rillingen had van die shit, blij dat ik niet de enige ben.
quote:
Grapjes alles sweetie, dat weet je toch. Ik wil stiekem maar wat graag dat je bij haar intrekt zodat ik 's nachts gedichten met je kan citeren als ik weer eens niet kan slapen omdat Panzer snurktquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Doe maar, hoef niets meer met jou en je vriendin te maken hebben, de trio beviel me ook al niet en ik word hier zwaar gedemoniseerd. Vaarwel.
Is toch ook een bepaalde psychische naam voor? Huppeldepupfobie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je had me beter kunnen leren kennen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw! Soms ben je een goede jongen. Ga nu luisteren.![]()
Shattered, dat was mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lieve Panzie,
Misschien waren mijn voorgaande afwijzingen wat te subtiel voor je of dacht je dat het enkel een hard2get-spelletje was, maar laat ik je nogmaals vertellen dat ik met jou van mijn leven niet iets zou beginnen, casual of niet. Ik kijk liever naar hoe mijn teennagels groeien dan dat ik dat narcistische geneuzel van jou langer dan vijf minuten moet aanhoren. Ook zie ik het niet zitten om mijn slaapkamer te moeten voorzien van extra spiegels zodat jij jezelf kunt bekijken terwijl wij hevig de liefde zouden bedrijven. Dat laatste is niet serieus bedoeld overigens, ik heb meer liefde voor de batterijen van mijn afstandsbediening dan dat ik ooit voor jou zou kunnen hebben.
Ik weet dat je genoeg game hebt om een stadion met gillende meisjes/vrouwen te vullen, maar ik ben echt dead honest als ik zeg dat er een grotere kans is dat ik morgen wakker word en ineens in een man ben veranderd dan dat ik me ooit aan jouw voeten zou werpen.
It's not me, it's you.
Groetjes,
Chloro
Ps. Ik vind je wel grappig soms en zou alsnog je boek kopen en er een handtekening in willen.
In het boek dan.
Moet gewoon lachen om mezelf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je had me beter kunnen leren kennen.Weet je nog dat ik je het hof maakte? En jij niet meer wilde?
Het begon hier. Zo mooi. Verliefd, dat was ik.
KLB / [KLB SC] 1st of tha month! WAKE UP!
[..]
Shattered, dat was mij.
Ik heb dat met die ene neger in een boot.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Hier aldoor om lachen
[ afbeelding ]
Zo erg deze.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet gewoon lachen om mezelf.![]()
![]()
Gelukkig ben je er weer helemaal bovenop gekomen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
That's funny, 'cause
[..]
Aldus Chocolatebear. Heb er geen spijt van jongens, verzonden vanuit de personeelsruimte in de Melkweg.
Die van Dkut is ook goed. Die negerin.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Hier aldoor om lachen
[ afbeelding ]
Zo erg deze.
[..]
Ik heb dat met die ene neger in een boot.
De schade is beperkt, heb inmiddels geleerd om met een kattenreflex weg te scrollen en de Adblockenquote:
Ja,quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch ook een bepaalde psychische naam voor? Huppeldepupfobie.
Angst voor gaten ofzo.
quote:
Nee niet dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¿
edit; dat was echt onmenselijk voor die gasten. Kut slavenhandelaren
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, terwijl ik dit typ staat Panzie voor de spiegel zijn spieren aan te spannen, pinda's te eten en aan mij te vragen of ik alsjeblieft nog een keer wil zeggen hoe breed ik hem vind.
Ja, moest daar ook weer om lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Maar dat klopt, ik ben erg gelukkig met mijn nieuw geturfde. Deze gaat nergens heen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De schade is beperkt, heb inmiddels geleerd om met een kattenreflex weg te scrollen en de Adblocken.
[..]
Ja,
[..]
Vind je dat lekker?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]verdomme.
Had ik jullie al verteld dat er laatst een hele nobele jongedame was die mijn gezouten pinda's belangeloos omruilde voor vergelijkbare ongezouten pinda's zodat ik in de trein tenminste wat te eten had?Nu wel. She saved me, in the best way that a person can be saved.
[..]
Ik heb dat met die ene neger in een boot.
Welk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Die van Dkut is ook goed. Die negerin.
Jajajaja dat was cy en jullie zijn ment to bequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]verdomme.
Had ik jullie al verteld dat er laatst een hele nobele jongedame was die mijn gezouten pinda's belangeloos omruilde voor vergelijkbare ongezouten pinda's zodat ik in de trein tenminste wat te eten had?Nu wel. She saved me, in the best way that a person can be saved.
quote:
Ment.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jajajaja dat was cy en jullie zijn ment to be
Gvd, ik zei het net al, ik quote daarna dat ik het net nog zei, en alsnog zie je het nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Google. Angst voor gaten.
Antwoord: Trypophobia.
Staat gewoon meant hoorquote:
Volgens mij heet dat trypophobia.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, ik zei het net al, ik quote daarna dat ik het net nog zei, en alsnog zie je het niet?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, ik zei het net al, ik quote daarna dat ik het net nog zei, en alsnog zie je het niet?
het heeft gewoon een mond in een mondquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Men2B is een boyband hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt jongens, MEN2B is een kankervorm. Zal jullie sober laten doodschieten vanwege een mogelijke doodsverwensing aan het adres van CY en mij.
wat voor tekst stond daar in¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt jongens, MEN2B is een kankervorm. Zal jullie sober laten doodschieten vanwege een mogelijke doodsverwensing aan het adres van CY en mij.
Waarom aan Bobby eigenlijk?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
!! DOet mij altijd denken aan Bobby, dit gifje...
srs
eeeeeeeeeen bdanktquote:
't Interesseart mah nie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat trypophobia.
bobby lijkt erop.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom aan Bobby eigenlijk?!
(Ja, dringt nu pas door.)
Men2B (uitgesproken als Men toe bie) was een Nederlandse boyband.quote:
"Ga dood, kleffe autisten. Groeten Chloro en een poot van Ambi."quote:
1e keer dat ik het zag en indruk op mij maakte was toen bobby het poste.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom aan Bobby eigenlijk?!
(Ja, dringt nu pas door.)
Doe lief.quote:
een poot¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Men2B (uitgesproken als Men toe bie) was een Nederlandse boyband.
Na de bekendmaking van de bandnaam ontstond enige opschudding omdat MEN2B (uitgesproken als Men twee B) een kankervorm is.
[..]
"Ga dood, kleffe autisten. Groeten Chloro en een poot van Ambi."
Hey, Nootjes zei 'ment to be' hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Men2B (uitgesproken als Men toe bie) was een Nederlandse boyband.
Na de bekendmaking van de bandnaam ontstond enige opschudding omdat MEN2B (uitgesproken als Men twee B) een kankervorm is.
[..]
"Ga dood, kleffe autisten. Groeten Chloro en een poot van Ambi."
Hahahaha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan mij?
ze vindt je leuk, maar ze doet hard to get en gaat dan zo doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |