quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je Weet Nix Van Mij Of Me Verlede x Dus Laat T Achter Je, Dan Kan Ik Weer Leven (W')
En, is ze geefbaar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, beetje sneu. Maar goed er vroegen meerdere mensen hier en toen zei ze zelf van deel jij hem maar omdat ze het net naar mij gestuurd had.
En jij hebt foto in je fobo? indirect deel je dat dus ook.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je Weet Nix Van Mij Of Me Verlede x Dus Laat T Achter Je, Dan Kan Ik Weer Leven (W')
Heb al genoeg moeite om Panzer in z'n eentje te handelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou hop meid, trioje lijkt mij wel iemand die wil voelen hoe DP is
2 NOTEN. ik spot nu pas je eerste post hier. IK ken je nog van vroeger in het oude klb verleden. Je supporte altijd mijn rug bij de topics, waarvoor dank.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou hop meid, trioje lijkt mij wel iemand die wil voelen hoe DP is
Ja.quote:
Game recognize gamequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
2 NOTEN. ik spot nu pas je eerste post hier. IK ken je nog van vroeger in het oude klb verleden. Je supporte altijd mijn rug bij de topics, waarvoor dank.
Ik vermoed dat dat heel snel gaat wennen, en dat ligt niet aan panzerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Echt, jij
[..]
Heb al genoeg moeite om Panzer in z'n eentje te handelen
Wat wil je hier nou mee zeggen Nootjes. Just spit it out.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat heel snel gaat wennen, en dat ligt niet aan panzer
Weer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat weer je hier nou mee zeggen Nootjes. Just spit it out.
Dat jij een persoon bent die zich vlug aanpast aan de situatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat weer je hier nou mee zeggen Nootjes. Just spit it out.
ze is geen moslim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij een persoon bent die zich vlug aanpast aan de situatieis mijn vermoeden hoor haha steek me niet als ik er naast zit
Ik ben bang dat dat vies tegen valt. Kan best vervelend zijn trouwens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij een persoon bent die zich vlug aanpast aan de situatieis mijn vermoeden hoor haha steek me niet als ik er naast zit
IKR.quote:
haha ok stay cutequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, ik ga even de was ophangen en een nieuwe was erin doen. Blijf lief.
Voor wie zou dat tegenvallen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat vies tegen valt. Kan best vervelend zijn trouwens.
Goede game + 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanksquote:
Dat bedoel ik niet letterlijk, hij is best lief soms. Maar hij heeft lopen fucken met de privacy van m'n beste vriendin en nu moet ik dus pretenderen boos te zijn vanwege girlcode enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks
Vind je het ook vervelend als bijv. CY zegt verheugd te zijn dat je hier bent met posten, en letterlijk nog geen uur later dat je op moet rotten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |