quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
+ wat meer informatie over andere zaken. Spijtig.
Niet te vertrouwen, die blacka's.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het een neger is
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die privéfoto's doorsturen of delen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die privéfoto's doorsturen of delen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, ja. Heb ik srs nog nooit gedaan. behalve die van Ambi omdat ze toestemming gaf.
wordt*quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
Aha, de hele zaak is mij alweer duidelijk. Klaar is dit klontje.
Er zijn hier snode mensen aan het werk geweest met hatelijke bedoelingen. Deze mensen hebben reeds hun excuses aangeboden, maar nu word alles weer op de Muis afgeschoven. Nou maatjes, schuiven maar. Ik kan jullie wel hebben. En Ambi ook.
Is dit nog steeds hetzelfde drama als eerst? Is dat niet heel erg een maand geleden zo ondertussen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
Er zijn hier snode mensen aan het werk geweest met hatelijke bedoelingen. Deze mensen hebben reeds hun excuses aangeboden, maar nu word alles weer op de Muis afgeschoven. Nou maatjes, schuiven maar. Ik kan jullie wel hebben. En Ambi ook.
Mooi die live editsquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
BS Panzer. Je bent sneaky as fuck.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap het nooit zo. Ook een reden waarom ik geen foto's van mezelf deel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, ja. Heb ik srs nog nooit gedaan. behalve die van Ambi omdat ze toestemming gaf.
Cheers mevrouw.quote:
Yep, het betreft hier het snode werk van een boos iemand uit het verleden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit nog steeds hetzelfde drama als eerst? Is dat niet heel erg een maand geleden zo ondertussen?
Yeah, het pastte beter bij een volgende post. Maar wat ik zei is dat ik hoe dan ook geen foto's heb doorgestuurd.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook een reden waarom ik geen foto's van mezelf deel.
Fuckoff, je kent me niet XD en weet niet wat er gebeurd is. Biased bro, so biased. Ga Fanta maar vragen.quote:
Doen alsof ik van niets weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fuckoff, je kent me niet XD en weet niet wat er gebeurd is. Biased bro, so biased. Ga Fanta maar vragen.
Ik geloof je wel hoor. srs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cheers mevrouw.
[..]
Yep, het betreft hier het snode werk van een boos iemand uit het verleden.
[..]
Yeah, het pastte beter bij een volgende post. Maar wat ik zei is dat ik hoe dan ook geen foto's heb doorgestuurd.
Nee, beetje sneu. Maar goed er vroegen meerdere mensen hier en toen zei ze zelf van deel jij hem maar omdat ze het net naar mij gestuurd had.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap het nooit zo. Ook een reden waarom ik geen foto's van mezelf deel.
Deze bromance tussen jullie is zo liefquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gelieve ophouden met het Panzer offensief. Hij is een goede jongen en heeft verder geen kwaad in de zin. Hij wil de wereld alleen maar mooier maken, stop met tergen.
Je Weet Nix Van Mij Of Me Verlede x Dus Laat T Achter Je, Dan Kan Ik Weer Leven (W')quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fuckoff, je kent me niet XD en weet niet wat er gebeurd is. Biased bro, so biased. Ga Fanta maar vragen.
Nou hop meid, trioquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze bromance tussen jullie is zo lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |