Mijn hart is gebroken.quote:
Ahw, da's kut, ze is net gaan werken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hart is gebroken.
Ik ga liggen wachten op bed tot dkut me komt troosten.
Volg je neus, kijk verder dan je neus lang is. etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, Grote Markt, dat kan ik vinden.
Ik werk daar als spareribquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goede tent, vorige maand nog geweest.Werk je daar?
[..]
Excuus, was vergeten dat je een kloon van junamii bent. Daar is de halve SC al overheen geweest, inderdaad.
Precies.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Excuus, was vergeten dat je een kloon van junamii bent. Daar is de halve SC al overheen geweest, inderdaad.
dus ze is al onderweg? Bhehehe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, da's kut, ze is net gaan werken.
Moest beetje glimlachen wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volg je neus, kijk verder dan je neus lang is. etc.
Zou kluiven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volg je neus, kijk verder dan je neus lang is. etc.
[..]
Ik werk daar als sparerib
En idd goeie tent
Had verwacht dat je bijna moest lachenquote:
Ik kom je wel troosten met een krat bierquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hart is gebroken.
Ik ga liggen wachten op bed tot dkut me komt troosten.
Godver.quote:
Vast.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Chloro, zwerven er pics van jou rond?
Bahquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, da's kut, ze is net gaan werken.
Ik lachte.quote:
Zou tussen je tanden gaan zitten.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik kom je wel troosten met een krat bier
Hihi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had verwacht dat je bijna moest lachen
goede jongenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik kom je wel troosten met een krat bier
Fanta via Panzer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Chloro, zwerven er pics van jou rond?
Eerder naar bed gaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihi.
Ben beetje moe, slecht geslapen dit dat, dan krijg je dat.
Vraag maar aan Panzie.quote:
quote:
Anders ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd naar chloro's looks.
Ok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik knabbel dan aan je kaneelstokje
Lag om 12 uur in bed, weenie.quote:
quote:
meh, control f, maar dan moet je eerst de komende maanden door blijven klikken als het lang geleden is.quote:
nee,quote:
Kwam er laatst achter dat je DM's kunt 'sorteren' door op de UI van iemand te klikken. Mind blown.quote:
Jammerquote:
Ja control f gaat niet werken, nee... moet je alles laden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
meh, control f, maar dan moet je eerst de komende maanden door blijven klikken als het lang geleden is.
Ja idd. Dat wel. 1 moment.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat je DM's kunt 'sorteren' door op de UI van iemand te klikken. Mind blown.
Vraag het muis, maar. Die is goed in ontkennen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik volg hier helemaal niets van, en wss moet ik dat maar zo laten
Verdomme, waarom krijg ik hier de schuld van. Ik beheer dat soort foto's helemaal niet en ik krijg ze nooit via vrouwelijke users. Ik kreeg hem via een mannelijke user en die zal ik niet verraden hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het muis, maar. Die is goed in ontkennen.
Iedereen heeft wel eens een populair uurtjequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen jullie allemaal zoveel DM's ofzo dat je een zoekfunctie nodig hebt?
Can confirm.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het muis, maar. Die is goed in ontkennen.
en vervolgens stuur je ze doorquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme, waarom krijg ik hier de schuld van. Ik beheer dat soort foto's helemaal niet en ik krijg ze nooit via vrouwelijke users. Ik kreeg hem via een mannelijke user en die zal ik niet verraden hier.
Ja man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen jullie allemaal zoveel DM's ofzo dat je een zoekfunctie nodig hebt?
Laat zien! Super nieuwsgierig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme, waarom krijg ik hier de schuld van. Ik beheer dat soort foto's helemaal niet en ik krijg ze nooit via vrouwelijke users. Ik kreeg hem via een mannelijke user en die zal ik niet verraden hier.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
+ wat meer informatie over andere zaken. Spijtig.quote:
Dit, ja. Heb ik srs nog nooit gedaan. behalve die van Ambi omdat ze toestemming gaf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die privéfoto's doorsturen of delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |