We moeten volgend blok wel rectaal toucher doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Moet zijn lul ook bestudeerd worden? / 'dan kan ik later zaadbalkanker herkennen'?
Je mag kiezen, welke cavity van je zal ik eens verwittigen van mijn liefde voor jou?quote:
Hoeveel verdient dat, patient komen spelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We moeten volgend blok wel rectaal toucher doenEn volgend jaar ook uit- en inwendig onderzoek van de mannelijke en vrouwelijke geslachtsorganen. Maar dat is allemaal op betaalde mensen die patient komen spelen, niet op lekkere Geneeskundeboys.
/, kennelijk weet je niet wat zo'n teken inhoudt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want in je lul groeit zaadbalkanker
Mijn voorkeur gaat naar de voorhoofdholtequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag kiezen, welke cavity van je zal ik eens verwittigen van mijn liefde voor jou?
[..]
Hoeveel verdient dat, patient komen spelen?Zit krap bij kas.
Wat zeg je van een tientje voor je prostaat palperen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel verdient dat, patient komen spelen?Zit krap bij kas.
Zijn dat dezelfde mensen die surveilleren bij tentamens?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We moeten volgend blok wel rectaal toucher doenEn volgend jaar ook uit- en inwendig onderzoek van de mannelijke en vrouwelijke geslachtsorganen. Maar dat is allemaal op betaalde mensen die patient komen spelen, niet op lekkere Geneeskundeboys.
Zal mijn teek eens in jou houdenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
/, kennelijk weet je niet wat zo'n teken inhoudt.
Wel hetzelfde slag jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die surveilleren bij tentamens?
Vuile bloedzuigerquote:
Oh? Dan heb ik nog een tientje van je te goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat zeg je van een tientje voor je prostaat palperen?
Jammer dan, heb al gekozen voor je. Buk maar Nootmans, jij gaat wat meemaken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat naar de voorhoofdholte
Allang op gereageerd. Welke link?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:
Mortaxx, ik vroeg naar je link. Je wilt het dus niet geven? Zeg dat dan ipv dat geneger.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vuile bloedzuiger
Maar ik ga, doei 1 lobi gr gr xoxox gossip girl![]()
Ho ho ik ben daar nog niet mee akkoord gegaan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh? Dan heb ik nog een tientje van je te goed.
[..]
Jammer dan, heb al gekozen voor je. Buk maar Nootmans, jij gaat wat meemaken.
Wtf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel hetzelfde slag jaVan die vieze oude mannetjes. "Ja ik ben erg betrokken bij de Geneeskunde, dus stop je vinger maar goed in m'n kont, dan leer je het beter, hehe
"
![]()
![]()
Dat telt niet, daar heb je eerst zelf een halfuur om liggen zeuren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh? Dan heb ik nog een tientje van je te goed.
Geen zorgen, ik heb al voor je getekend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho ik ben daar nog niet mee akkoord gegaan!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat telt niet, daar heb je eerst zelf een halfuur om liggen zeuren.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel hetzelfde slag jaVan die vieze oude mannetjes. "Ja ik ben erg betrokken bij de Geneeskunde, dus stop je vinger maar goed in m'n kont, dan leer je het beter, hehe
"
![]()
![]()
Das echt zon haat reactie van jou naar mij toen, mijn "hoofd" oud vinden. Heb je je eigen kraaienpootjes al weleens geteld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Montelly, ga je weer op die tour. Zeker omdat ik je hoofd oud vindDimi?
Staat gewoon in m'n signaturequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gereageerdJIj + TV
Waar zou iemand zich dan eigenlijk moeten inschrijven?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb al voor je getekend.
[..], in mijn slaap zeker.
Zie DMquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar zou iemand zich dan eigenlijk moeten inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |