Zal mijn kleur eens op je afgevenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
DAT DUURDE EEN EEUWIGHEID. -___-''
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
aub rustigANGER IS ONLY ONE LETTER SHORT FROM DANGER
Oh.. ja sorryquote:
Daar verbaas ik me dan ook geenszins over :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere avond nachtmerries over je.
Mooi.. Duidelijk :$quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
dit allemaal terwijl het broeikaseffect :s
Ik denk steeds dat jij een kloon van Ziba bent.quote:
Ohquote:
Dat stond in de link ja, dus ik begreep de strekking.quote:
Denk lekker wat je wil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij een kloon van Ziba bent.
OH, OH, OH.quote:
Glaswerk slijt in de maag, zal dus geen langzame pijnlijke dood zijn. Daar moet je diamantscherfjes voor gebruiken. Dan duurt het sterven tot wel een jaar, een jaar vol interne bloedingen en vreselijke pijnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb hier speciaal een taart voor je met glasscherven.
Dan zijn we er over uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat stond in de link ja, dus ik begreep de strekking.
Bro. :squote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Glaswerk slijt in de maag, zal dus geen langzame pijnlijke dood zijn. Daar moet je diamantscherfjes voor gebruiken. Dan duurt het sterven tot wel een jaar, een jaar vol interne bloedingen en vreselijke pijnen.
No diggety.quote:
Ik zag eens een man op tv die glas at. Deed 'ie ook al jaren. Hij deed het vooral voor de aandacht zei hij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Glaswerk slijt in de maag, zal dus geen langzame pijnlijke dood zijn. Daar moet je diamantscherfjes voor gebruiken. Dan duurt het sterven tot wel een jaar, een jaar vol interne bloedingen en vreselijke pijnen.
En we steken het niet onder stoelen of bankenquote:
Geen glas gaan eten, dat is niet goed voor je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
En we steken het niet onder stoelen of banken
En nu ga ik even eten fixen![]()
mismakend ventjequote:
no digityquote:
wil jij soms ook wat, beflapje.quote:
mismakendquote:
wat jij wilquote:
Beetje respectloos ten opzichte van mensen met maagzweren en andere ellende.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag eens een man op tv die glas at. Deed 'ie ook al jaren. Hij deed het vooral voor de aandacht zei hij.!
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta beter kom je hier permanent, we hebben meer leuke mensen nodig
Iedereen haat elkaar hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.
quote:
Mij haat ze nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hijiquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je wel even zeggen dat ik iig niet gewurgd hoef te worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hiji
Okay, dan gaan we meteen over met het wurgen van Chai.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hiji
Ik ben er een van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dikke steek naar alle O.G SC mensen hier... zo maak je je geliefd, jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kapucijzersquote:
Ok, doen we datquote:
zeker de hele klb-meet eventjes laten overkomen ;squote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, en dan ook echt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Mortaxx het volgende:
Terechte klacht. Heb sinds enkele maanden al die treinen aangeraakt en nummer in kladblokje genoteerd. En krijg je dit
Haha Tim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zeker de hele klb-meet eventjes laten overkomen ;s
Haan in dit topic. Escaleert zeker uit de hand.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
deze usertquote:
Magic woord is negeren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haan in dit topic. Escaleert zeker uit de hand.
En prive informatie lekker doorspelen! Helemaal top.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Kleffe stelletje die elkaar aflebberen met geluid
Panz en CY?
Om te doen is het wel leuk, maar om het zo te zien is het niksquote:
Yo Panzer. Alles goed?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay, dan gaan we meteen over met het wurgen van Chai.
Trouwens. Ben ik de enige die deze ontwikkeling al een tijdje met grote jankogen gadeslaat?
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbeldeksinterregiomaterieel
NAAR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwe_Intercity_Dubbeldekker
Wat een zielige kuttrein.
Die andere is het mooiste voertuig dat er is, en dan moet dit een upgrade voorstellen.![]()
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]Perikelen om de treinen, hoop wel dat je er van hebt kunnen slapen.
Ben met pensioen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?
Stoyaquote:
Nee ben al jaren een meesterplan aan het beramen om jou te verschalken. Nu is het eindelijk tijd om mijn plan te effectueren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vriendin heeft kinderen van je uitgepoept?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rol is een metafoor voor jouw pener
Geloof er geen hol van, met je e-babbelsquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Qua lengte zie ik gelijkenis
Vanaf de breuk jequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geloof er geen hol van, met je e-babbels
Qua breuk misschien
[ afbeelding ]
Ookquote:
quote:
Kijk hoe ze dat pistool vasthoudt man, als een autohandelaar die winterpenen staat te verkopen en geen idee heeft wat ie ermee moetquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Oh DUUKOT weet nog een meidje die jij wel gaat waarderen denk ik
Maggie van Falling Skies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bad ass
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk hoe ze dat pistool vasthoudt man, als een autohandelaar die winterpenen staat te verkopen en geen idee heeft wat ie ermee moet
Ook nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
Hahahaha Ado!!!!!
Maar kan er mee door Nootmans, ben vandaag alleen een beetje gefixeerd op Charisma Carpenter :$
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwehehehe:$
Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$quote:
Ze speelde ook in Dead or Alive (quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
Liedjes die overdreven happy happy joy joy blij beginnen![]()
Zum kotzen
[..]
Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$
Ik hou wel van gevaarlijk
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$
Ik hou wel van gevaarlijk
Uit welke film komt die Woody Allen quote trouwens?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?
Keertje kijken dan maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze speelde ook in Dead or Alive () dus het klopt wel
Pics ter bevestigingquote:
Interview, geen film.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Uit welke film komt die Woody Allen quote trouwens?
Welk interview mienjong, link.quote:
Google de sig dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welk interview mienjong, link.
I’d call him a sadistic, hippophilic necrophile, but that would be beating a dead horse.
Zal ik ter zijner tijd doen. Wanneer ga jij de Docu kijken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Google de sig dan.
Bisexuality immediately doubles your chances for a date on Saturday night.
veel lullen gehad dusquote:
Wat lul jij allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zal ik ter zijner tijd doen. Wanneer ga jij de Docu kijken?
What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I definitely overpaid for my carpet.
Denken dat ik heb geslapen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]Perikelen om de treinen, hoop wel dat je er van hebt kunnen slapen.
Ik leef nog, dat is het belangrijkste. Ja man, alles in orde. Rol je nog in Rotterdam?quote:
Dat is wise... ken jij die niet?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
niet zo boeiendquote:
Mooi mooi. Jep, hier is waar ik rol.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik leef nog, dat is het belangrijkste. Ja man, alles in orde. Rol je nog in Rotterdam?
Zal ik binnenkort doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zal ik ter zijner tijd doen. Wanneer ga jij de Docu kijken?
What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I definitely overpaid for my carpet.
en waarom zou ik dat willen¿quote:
fanta is ook apartquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wise... ken jij die niet?apart.
En jezelf forum bitch noemen maar wel met deze opmerking komen haha lol
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ik leef nog, dat is het belangrijkste. Ja man, alles in orde. Rol je nog in Rotterdam?
Geen redenen tot klagen. Ik moet je trouwens van Tim een uitnodiging geven dat je binnenkort bij hem kan chillen in roffa. Je moet wel op een bank slapen die een meter te klein is en waar nog wat zaadcellen op zitten, maar voor de rest is het prima vertoeven daar. (been there done that)quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denken dat ik heb geslapen.Ik zie eruit als een ongeschoren junk, ben al een paar dagen off-cycle en heb ook mijn vitaminepreparaten al eeuwen niet meer gehad.
De zoveelste ongewenste, onverwachte en ongewilde confrontatie met verval, eindigheid en je onverzorgde berenhuid in de spiegel. Leven op een pizza met wat pinda's, dat is wat ik geworden ben. De zwangenzang van een onthemelde Hercules, ik kan wel janken.
[..]
Truequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
meeste mensen die zichzelf iets noemen zijn het totaal niet.
quote:
Nice, wat staat er op het programma? Zijn er wel geschikte gelegenheden voor muizen met losse voetjes?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[..]
Geen redenen tot klagen. Ik moet je trouwens van Tim een uitnodiging geven dat je binnenkort bij hem kan chillen in roffa. Je moet wel op een bank slapen die een meter te klein is en waar nog wat zaadcellen op zitten, maar voor de rest is het prima vertoeven daar. (been there done that)
Thanks.. Dit doet me goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr menno's treinenpagina
[..]
Nice, wat staat er op het programma? Zijn er wel geschikte gelegenheden voor muizen met losse voetjes?En dan heb ik het niet over een underground replica van JantjesVerjaardag.
quote:
quote:
Dank je, dat wou ik even horenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GEZIEN
Eens met bewering.
[..]
Wat bedoel je, Nootjes?
@ je osso? I'm inquote:
touchéquote:
Jawel, ik heb ogen overal. Ook aan de voorkant van mijn hoofd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je, dat wou ik even horen
Maar je hebt me helemaal niet gezien
omdat je een spange chimeid bent xquote:
De termen, de quotes en de gekke benamingen. Ik hou het niet meer bijquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GEZIEN
Eens met bewering.
[..]
Wat bedoel je, Nootjes?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)in-nieuw-vennep.html
Dat filmpje.
klinkt toch helemaal niet overtuigend. Politie, leg je wapen neer...POLITIEquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)in-nieuw-vennep.html
Dat filmpje.
Doe niet zo engquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jawel, ik heb ogen overal. Ook aan de voorkant van mijn hoofd.Je zag er lief uit.
Aiiiight guuurrrrl.. You on firequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
omdat je een spange chimeid bent x
Ja toch.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt toch helemaal niet overtuigend. Politie, leg je wapen neer...POLITIE
Welnee, zolang men mij een koekje geeft + aai over de bol ben ik helemaal zen weet jequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
Dqud ziet er misschien lief uit, maar schijn bedriegt. Fucking satansgebroed is het.
Zij is vaste participant in de satanic dances of fucking doom.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
Dqud ziet er misschien lief uit, maar schijn bedriegt. Fucking satansgebroed is het.
SPANNEND HORquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
Aiiiight guuurrrrl.. You on fire
Zal je rijkelijk belonen voor al je lieve posts ;$ gr gr :$
Klopt, wij rollen in een aparte klasse. We hebben onze eigen coupe in de NS Dubbeldeksinterregiomaterieel, waarvan de eerste serie (VIRM-1) is ontstaan door verlenging van de DD-IRM, dubbeldeksinterregiomaterieel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De termen, de quotes en de gekke benamingen. Ik hou het niet meer bij
Haha, ik was serieus. Heb een hele lieve foto van jou gezien.quote:
Predator posing as a house pet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is vaste participant in de satanic dances of fucking doom.
wel mooi geluid van dat schotquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch.Weinig imponerend dat geschreeuw.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is vaste participant in de satanic dances of fucking doom.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Ik zie d'r al hele rituelen uitvoeren op d'r kamertje.
Slet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welnee, zolang men mij een koekje geeft + aai over de bol ben ik helemaal zen weet je
HAHAHAH JA TOG #ZININMAN!!! xDquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
SPANNEND HOR![]()
WIL IK WEL MEER VAN SIEN
Oh god, welkequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, wij rollen in een aparte klasse. We hebben onze eigen coupe in de NS Dubbeldeksinterregiomaterieel, waarvan de eerste serie (VIRM-1) is ontstaan door verlenging van de DD-IRM, dubbeldeksinterregiomaterieel.
Ja, ik begin een treinenfetish te ontwikkelen.
[..]
Haha, ik was serieus. Heb een hele lieve foto van jou gezien.
[..]
Predator posing as a house pet.
Ik ook, haar kamer is een beltorenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Ik zie d'r al hele rituelen uitvoeren op d'r kamertje.
Ja wtf is dit met treinen in ene?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, wij rollen in een aparte klasse. We hebben onze eigen coupe in de NS Dubbeldeksinterregiomaterieel, waarvan de eerste serie serie (VIRM-1) is ontstaan door verlenging van de DD-IRM, dubbeldeksinterregiomaterieel.
Ja, ik begin een treinenfetish te ontwikkelen.
[..]
[..]
Predator posing as a house pet.
Really?quote:
Dat komt pas als men me slaat/denkt te kunnen straffen ;$quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Paas mij door dan, aangezien je toch een snitch bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, wij rollen in een aparte klasse. We hebben onze eigen coupe in de NS Dubbeldeksinterregiomaterieel, waarvan de eerste serie (VIRM-1) is ontstaan door verlenging van de DD-IRM, dubbeldeksinterregiomaterieel.
NEEM JE BADKUIP MEE, DAN GAAN WE EENDEN MELKEN.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slecht.
Ik vind haar leuk
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Er was een zekere rodent bij betrokken. In eerste instantie dacht ik dat het om Zosk ging, maar ik bespeurde al snel 4EBE op je hoofd.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt pas als men me slaat/denkt te kunnen straffen ;$
IS GOED GAAN WE HET DAARNA OPDRINKEN TIJDENS EEN SATANISCH RITUEEL WAARBIJ WE NAAKTE MOLRATTEN AFSLACHTEN EN NUMBATS TONGZOENEN?!111!!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Paas mij door dan, aangezien je toch een snitch bent.
[..]
NEEM JE BADKUIP MEE, DAN GAAN WE EENDEN MELKEN.
Zo dans ik nu hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]slecht.
Ik vind haar leuk
[ afbeelding ]
Oh god, diequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er was een zekere rodent bij betrokken. In eerste instantie dacht ik dat het om Zosk ging, maar ik bespeurde al snel 4EBE op je hoofd.Moest glimlachen.
En irl, wat wil je met irl? Denk je dat jij irl bent? Kom maar jongedame, ik kan jou en je duivelse knalpoes wel op jullie plaats houden. Daar draai ik mijn vergeelde neushoornpoot echt niet voor om.
[..]
Weet niet waar je het over hebt, ik ben maar een muis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Paas mij door dan, aangezien je toch een snitch bent.
gvdquote:NEEM JE BADKUIP MEE, DAN GAAN WE EENDEN MELKEN.
Ik maak me geen zorgen over jou, kleine gluiperd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh god, dielol
Yeah, nee in het echt ben ik een echte dameNo worries
Diep dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
2nutz, jij vindt alles mooi. Wat vind jij lelijk?
Te makkelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
#mondgesnoerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
IS GOED GAAN WE HET DAARNA OPDRINKEN TIJDENS EEN SATANISCH RITUEEL WAARBIJ WE NAAKTE MOLRATTEN AFSLACHTEN EN NUMBATS TONGZOENEN?!111!!!!
quote:
waarom post je dan fotos van jezelf¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, maar waarom zou ik dingen hier neerzetten die ik lelijk vind? zonde van de tijd.
Ik jou ook, gekke aubergine.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:00 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind MBHHH maar een gek kuikentje.
Padumm tsjjjquote:
Ik weiger.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe haar nu eens een plezier en zeg het gewoon
Uit je zorgen eens, jongemanquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen over jou, kleine gluiperd.
[..]
Diep dit.
Graag of niet hoorquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik jou ook, gekke aubergine.
Maak me eens blij? Een orgasme wil je me niet geven, geef dan dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, maar waarom zou ik dingen hier neerzetten die ik lelijk vind? zonde van de tijd.
Gut, is het weer zover?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maak me eens blij? Een orgasme wil je me niet geven, geef dan dit.
Ik wil je wel een van mijn orgasmes opsturen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil je wel een van mijn orgasmes opsturen.
Neenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
hey distributiekanaalquote:
Don't worry, your designer heart still beats with common bloodquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik in elkaar stort.
Jij ook, blijkbaar? As usual. Zullen we samen dit uurtje van ons maken dan? Jij blij, ik blij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is weer dat uur van de dag jaAmbi heeft weer een shot aandacht nodig
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is weer dat uur van de dag jaAmbi heeft weer een shot aandacht nodig
Zaad onder de postzegel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee Chloro mag vandaagquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ook, blijkbaar? As usual. Zullen we samen dit uurtje van ons maken dan? Jij blij, ik blij.
Zo ging dat tot 1867quote:
Sowieso dat jij dat ooit hebt gedaan.quote:
Zou je het bij mij voor kunnen doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
Mensen die niet gewoon hun hand in hun broekje steken wanneer ze een orgasm willen
Jou een orgasme geven? :squote:
Doe maar. Verder gunt niemand het mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Al mee bezig hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou je het bij mij voor kunnen doen?
DM je adres maar, dan zal ik even een potje zoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe maar. Verder gunt niemand het mij.
Komt er zo aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DM je adres maar, dan zal ik even een potje zoeken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had het over aandacht, maar goed wat jij wil
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DM je adres maar, dan zal ik even een potje zoeken.
Wil jou best wel aandacht geven hoor, poepie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had het over aandacht, maar goed wat jij wil
Welke?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Mortaxx, stuur dat linkje eens van jou.
Heeft Fas je nou nog wakker lopen bellen? :$quote:
Snap ik, je kent me nog niet lang genoeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef wise het volgende:
[..]ik zou alleen dwc ervoor aanzien om het daadwerkelijk op te sturen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso dat jij dat ooit hebt gedaan.
Oh die is zo simpel, ik had een inkoppertje gemaakt nootmansquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
Ik was KO na mijn berichtjequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft Fas je nou nog wakker lopen bellen? :$
Of was je zelfstandig op tijd wakker geworden?
Wat een gekke geit.quote:
Snap je echt niet, of?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Chloroform het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-grensrechter.html
Al die gastjes die geen vragen beantwoorden. Snap niet waarom.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ls-ernstig-ziek.html
RIP in peace Wubbo Ockels.
Te simpel zelfsquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oh die is zo simpel, ik had een inkoppertje gemaakt nootmans![]()
Warcraftquote:
Hahaha awww, tres cutequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was KO na mijn berichtjeEn ben niet wakker geworden, of wel, maar heb rugpijn en heb verder geslapen.
Jezus, mens, pls.quote:
Wouldn't you like to know what's goin' on in my mindquote:
Ik weet dat wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wouldn't you like to know what's goin' on in my mindlalalalala
Moest bijna lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je niet zo snugger overkomt..
Totale anarchy.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wouldn't you like to know what's goin' on in my mindlalalalala
Smooth hoorquote:
Dat heb ik altijd met muziek van Blondie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Datfeel wanneer Gangnam Style voorbij komt in je Spotify shuffle en je pas na 2 minuten beseft dat je in je stoel aan het dansen bent en walgend de oordopjes uit je computer trekt.
Komt hierdoor denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met muziek van Blondie.
inb4 panzer jelly rage mode.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef CristinaYang het volgende:
Dat awkward moment wanneer je lichamelijk onderzoek op een medestudent moet oefenen, en de jongen in kwestie op geile toon tegen je zegt "Mondje open, dan zal ik je keel eens even goed bestuderen *eyebrowwiggle*"
gekomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef CristinaYang het volgende:
Dat awkward moment wanneer je lichamelijk onderzoek op een medestudent moet oefenen, en de jongen in kwestie op geile toon tegen je zegt "Mondje open, dan zal ik je keel eens even goed bestuderen *eyebrowwiggle*"
je volgende projectjequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet zo gemeen
[..]
[ afbeelding ]
Tijd gaat wel snel op dat soort momenten.. Nog 10 minutenquote:
Nietes, ben heel zakelijk gebleven. Heb nog nooit zo non-erotisch iemands klieren gevoeld (srs).quote:
Trotsquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nietes, ben heel zakelijk gebleven. Heb nog nooit zo non-erotisch iemands klieren gevoeld (srs).
En dan weer werken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd gaat wel snel op dat soort momenten.. Nog 10 minuten
Oh yes.quote:
Hoe moet ik dat voor mij zien?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het ergste is dat we maandag het borstonderzoek op elkaar moeten oefenen
Ik denk elkaar checken voor bultjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien?
Betaald soppen noemen we dat tegenwoordig.. Maar: jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trots
Anaalklieren hehehehe
[..]
En dan weer werken?
Nee dat komt volgens blok pas. En goddank gewoon op een patient en niet op elkaar.quote:
Dat er dus minimaal een dude aan m'n boobs moet gaan voelen met de gedachte "dan kan ik later borstkanker herkennenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien?
Haha, deze meid weet waar de grenzen liggen.quote:
Dan beginnen we tegelijkertijd, okay?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef Dqod het volgende:
Ik ga ook maar geneeskunde studeren denk ik
Je bent interieurverzorgster?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Betaald soppen noemen we dat tegenwoordig.. Maar: ja
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, deze meid weet waar de grenzen liggen.Verder hebben we allebei onze principes enzo.
Okquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, deze meid weet waar de grenzen liggen.Verder hebben we allebei onze principes enzo.
[..]
Dan beginnen we tegelijkertijd, okay?
Nee, hoer achter het stationquote:
Gewoon uren rondrijden in je auto alleen om de muziek, best game evar.quote:
Maar jij moet dus ook minimaal 1 stel bevoelen, want je eigen mogen niet denk ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat komt volgens blok pas. En goddank gewoon op een patient en niet op elkaar.
[..]
Dat er dus minimaal een dude aan m'n boobs moet gaan voelen met de gedachte "dan kan ik later borstkanker herkennen" ofzo
Volgens mij hebben mensen geen anaalklierenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat komt volgens blok pas. En goddank gewoon op een patient en niet op elkaar.
[..]
Dat er dus minimaal een dude aan m'n boobs moet gaan voelen met de gedachte "dan kan ik later borstkanker herkennen" ofzo
Ja! En ik moet de pecs van een jongen gaan betasten, "want hoewel het zeldzaam is, komt borstkanker ook bij mannen voor"quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij moet dus ook minimaal 1 stel bevoelen, want je eigen mogen niet denk ik?
Ergens op een parkeerplaats staan en rustig wat anders doen, alleen om die radiozenders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon uren rondrijden in je auto alleen om de muziek, best game evar.
Och ja, mijn fout.. vergetenquote:
Per ongeluk de tepels een beetje stimuleren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja! En ik moet de pecs van een jongen gaan betasten, "want hoewel het zeldzaam is, komt borstkanker ook bij mannen voor"
Driveby's maken met Corey Hart.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ergens op een parkeerplaats staan en rustig wat anders doen, alleen om die radiozenders.
Dat is niet eens per ongeluk, je moet gewoon testen op reactiviteit enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Per ongeluk de tepels een beetje stimuleren.
Sukkelquote:
Whehehe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is niet eens per ongeluk, je moet gewoon testen op reactiviteit enzo
Beetje in knijpenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja! En ik moet de pecs van een jongen gaan betasten, "want hoewel het zeldzaam is, komt borstkanker ook bij mannen voor"
Je bent zelf een kniebeschermer!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sukkel
Even mijn kniebeschermers zoeken
Ik zal jouw interieur eens verzorgen.quote:
Met een prostituee bouncen in je auto achter de Cherry Poppers Icecream Factory terwijl je luistert naar Flash FM.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ergens op een parkeerplaats staan en rustig wat anders doen, alleen om die radiozenders.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is niet eens per ongeluk, je moet gewoon testen op reactiviteit enzo
Moet zijn lul ook bestudeerd worden? / 'dan kan ik later zaadbalkanker herkennen'?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Vraag mij af hoe je dat wil klarenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal jouw interieur eens verzorgen.
[..]
Met een prostituee bouncen in je auto achter de Cherry Poppers Icecream Factory terwijl je luistert naar Flash FM.
[..]! Kan me niet voorstellen dat je daar niet geil van wordt. Mits aantrekkelijke chick dan.
Ja, want in je lul groeit zaadbalkankerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Moet zijn lul ook bestudeerd worden? / 'dan kan ik later zaadbalkanker herkennen'?
Dat noemen we palpatiequote:
Daarom altijd een spijkerbroek aantrekken naar LO. Het been- en buikonderzoek is tenslotte ook altijd al een feestquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]! Kan me niet voorstellen dat je daar niet geil van wordt. Mits aantrekkelijke chick dan.
Eikelkanker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want in je lul groeit zaadbalkanker
Wow een oldyquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe even normaal ok? Ok
Zometeen larp-gangbang
[ afbeelding ]
Doe eens normaal!!quote:
Ik zou het niet weten. Ken alleen de effecten er van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat noemen we palpatie
[..]
Daarom altijd een spijkerbroek aantrekken naar LO. Het been- en buikonderzoek is tenslotte ook altijd al een feest
Meet van GAM denk ikquote:
We moeten volgend blok wel rectaal toucher doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Moet zijn lul ook bestudeerd worden? / 'dan kan ik later zaadbalkanker herkennen'?
Je mag kiezen, welke cavity van je zal ik eens verwittigen van mijn liefde voor jou?quote:
Hoeveel verdient dat, patient komen spelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We moeten volgend blok wel rectaal toucher doenEn volgend jaar ook uit- en inwendig onderzoek van de mannelijke en vrouwelijke geslachtsorganen. Maar dat is allemaal op betaalde mensen die patient komen spelen, niet op lekkere Geneeskundeboys.
/, kennelijk weet je niet wat zo'n teken inhoudt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want in je lul groeit zaadbalkanker
Mijn voorkeur gaat naar de voorhoofdholtequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag kiezen, welke cavity van je zal ik eens verwittigen van mijn liefde voor jou?
[..]
Hoeveel verdient dat, patient komen spelen?Zit krap bij kas.
Wat zeg je van een tientje voor je prostaat palperen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel verdient dat, patient komen spelen?Zit krap bij kas.
Zijn dat dezelfde mensen die surveilleren bij tentamens?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We moeten volgend blok wel rectaal toucher doenEn volgend jaar ook uit- en inwendig onderzoek van de mannelijke en vrouwelijke geslachtsorganen. Maar dat is allemaal op betaalde mensen die patient komen spelen, niet op lekkere Geneeskundeboys.
Zal mijn teek eens in jou houdenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
/, kennelijk weet je niet wat zo'n teken inhoudt.
Wel hetzelfde slag jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die surveilleren bij tentamens?
Vuile bloedzuigerquote:
Oh? Dan heb ik nog een tientje van je te goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat zeg je van een tientje voor je prostaat palperen?
Jammer dan, heb al gekozen voor je. Buk maar Nootmans, jij gaat wat meemaken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat naar de voorhoofdholte
Allang op gereageerd. Welke link?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:
Mortaxx, ik vroeg naar je link. Je wilt het dus niet geven? Zeg dat dan ipv dat geneger.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vuile bloedzuiger
Maar ik ga, doei 1 lobi gr gr xoxox gossip girl![]()
Ho ho ik ben daar nog niet mee akkoord gegaan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh? Dan heb ik nog een tientje van je te goed.
[..]
Jammer dan, heb al gekozen voor je. Buk maar Nootmans, jij gaat wat meemaken.
Wtf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel hetzelfde slag jaVan die vieze oude mannetjes. "Ja ik ben erg betrokken bij de Geneeskunde, dus stop je vinger maar goed in m'n kont, dan leer je het beter, hehe
"
![]()
![]()
Dat telt niet, daar heb je eerst zelf een halfuur om liggen zeuren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh? Dan heb ik nog een tientje van je te goed.
Geen zorgen, ik heb al voor je getekend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho ik ben daar nog niet mee akkoord gegaan!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat telt niet, daar heb je eerst zelf een halfuur om liggen zeuren.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel hetzelfde slag jaVan die vieze oude mannetjes. "Ja ik ben erg betrokken bij de Geneeskunde, dus stop je vinger maar goed in m'n kont, dan leer je het beter, hehe
"
![]()
![]()
Das echt zon haat reactie van jou naar mij toen, mijn "hoofd" oud vinden. Heb je je eigen kraaienpootjes al weleens geteld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Montelly, ga je weer op die tour. Zeker omdat ik je hoofd oud vindDimi?
Staat gewoon in m'n signaturequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gereageerdJIj + TV
Waar zou iemand zich dan eigenlijk moeten inschrijven?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb al voor je getekend.
[..], in mijn slaap zeker.
Zie DMquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar zou iemand zich dan eigenlijk moeten inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |