Dat is wise... ken jij die niet?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!
niet zo boeiendquote:
Mooi mooi. Jep, hier is waar ik rol.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik leef nog, dat is het belangrijkste. Ja man, alles in orde. Rol je nog in Rotterdam?
Zal ik binnenkort doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zal ik ter zijner tijd doen. Wanneer ga jij de Docu kijken?
What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I definitely overpaid for my carpet.
en waarom zou ik dat willenżquote:
fanta is ook apartquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wise... ken jij die niet?apart.
En jezelf forum bitch noemen maar wel met deze opmerking komen haha lol
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ik leef nog, dat is het belangrijkste. Ja man, alles in orde. Rol je nog in Rotterdam?
Geen redenen tot klagen. Ik moet je trouwens van Tim een uitnodiging geven dat je binnenkort bij hem kan chillen in roffa. Je moet wel op een bank slapen die een meter te klein is en waar nog wat zaadcellen op zitten, maar voor de rest is het prima vertoeven daar. (been there done that)quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denken dat ik heb geslapen.Ik zie eruit als een ongeschoren junk, ben al een paar dagen off-cycle en heb ook mijn vitaminepreparaten al eeuwen niet meer gehad.
De zoveelste ongewenste, onverwachte en ongewilde confrontatie met verval, eindigheid en je onverzorgde berenhuid in de spiegel. Leven op een pizza met wat pinda's, dat is wat ik geworden ben. De zwangenzang van een onthemelde Hercules, ik kan wel janken.
[..]
Truequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
meeste mensen die zichzelf iets noemen zijn het totaal niet.
quote:
Nice, wat staat er op het programma? Zijn er wel geschikte gelegenheden voor muizen met losse voetjes?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[..]
Geen redenen tot klagen. Ik moet je trouwens van Tim een uitnodiging geven dat je binnenkort bij hem kan chillen in roffa. Je moet wel op een bank slapen die een meter te klein is en waar nog wat zaadcellen op zitten, maar voor de rest is het prima vertoeven daar. (been there done that)
Thanks.. Dit doet me goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr menno's treinenpagina
[..]
Nice, wat staat er op het programma? Zijn er wel geschikte gelegenheden voor muizen met losse voetjes?En dan heb ik het niet over een underground replica van JantjesVerjaardag.
quote:
quote:
Dank je, dat wou ik even horenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GEZIEN
Eens met bewering.
[..]
Wat bedoel je, Nootjes?
@ je osso? I'm inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |