ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hijiquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.
Kun je wel even zeggen dat ik iig niet gewurgd hoef te worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hiji
Okay, dan gaan we meteen over met het wurgen van Chai.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hiji
Ik ben er een van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.
Dikke steek naar alle O.G SC mensen hier... zo maak je je geliefd, jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta beter kom je hier permanent, we hebben meer leuke mensen nodig
Kapucijzersquote:
Ok, doen we datquote:
zeker de hele klb-meet eventjes laten overkomen ;squote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta beter kom je hier permanent, we hebben meer leuke mensen nodig
Ja, en dan ook echt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Mortaxx het volgende:
Terechte klacht. Heb sinds enkele maanden al die treinen aangeraakt en nummer in kladblokje genoteerd. En krijg je dit
Haha Tim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zeker de hele klb-meet eventjes laten overkomen ;s
Haan in dit topic. Escaleert zeker uit de hand.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
deze usertquote:
Magic woord is negeren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haan in dit topic. Escaleert zeker uit de hand.
En prive informatie lekker doorspelen! Helemaal top.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Kleffe stelletje die elkaar aflebberen met geluid
Panz en CY?
Om te doen is het wel leuk, maar om het zo te zien is het niksquote:
Yo Panzer. Alles goed?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay, dan gaan we meteen over met het wurgen van Chai.
Trouwens. Ben ik de enige die deze ontwikkeling al een tijdje met grote jankogen gadeslaat?
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbeldeksinterregiomaterieel
NAAR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwe_Intercity_Dubbeldekker
Wat een zielige kuttrein.
Die andere is het mooiste voertuig dat er is, en dan moet dit een upgrade voorstellen.![]()
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]Perikelen om de treinen, hoop wel dat je er van hebt kunnen slapen.
Ben met pensioen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?
Stoyaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |