TS is jaloers .... stel je niet zo aan en gun andere wel hun geluk. En jij hebt thuis toch nog je 3 katten om je gezelschap te houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Vanochtend zat ik in de trein en zat er een stelletje tegenover mij. Ze zaten de hele tijd als zuignappen op elkaars mond met aardig wat gesmak en geluid. Hoe kan je zo nonchalant met mensen tegenover je zo klef doenAlsof ik dat wil zien en horen.
Irritatie en ongemakkelijk gevoel door stelletje tegenover mij, dat het leuk vindt om voor iedereen elkaar af te lebberen.
Doe dat lekker ergens anders.
Als jij bij wildvreemden in de auto zit ga je vrouw toch ook geen beurt geven of wel dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:49 schreef DutchAlex het volgende:
[..]
TS is jaloers .... stel je niet zo aan en gun andere wel hun geluk. En jij hebt thuis toch nog je 3 katten om je gezelschap te houden.
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als jij bij wildvreemden in de auto zit ga je vrouw toch ook geen beurt geven of wel dan?
Precies.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
In dit soort gevallen moet je gewoon even vragen of je mee mag doen.
Inderdaad gewoon je slurf in haar mond duwen ....quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
In dit soort gevallen moet je gewoon even vragen of je mee mag doen.
Maar wij zijn toch ook niet te breken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het ironische wil ook altijd dat juist van die hele kleffe stelletjes het vaak nooit lang volhouden. Snap dat kleffe gedoe sowieso niet, nooit gedaan ook niet toen ik jonger was, doe gewoon normaal.
Logisch ook als je elkaar de hele tijd op de lip zit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het ironische wil ook altijd dat juist van die hele kleffe stelletjes het vaak nooit lang volhouden. Snap dat kleffe gedoe sowieso niet, nooit gedaan ook niet toen ik jonger was, doe gewoon normaal.
Niet recht voor mijn neus. Ook al een keer gehad dat er een stelletje voor mijn kassa gewoon begonnen te zoenenquote:
Zo'n type lijk je me welquote:
Klopt .... gewoon lekker harde seks op de achterbank .... kan die wildvreemde tijdens het rijden lekker mee kijkenquote:
aanstellerquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:55 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Niet recht voor mijn neus. Ook al een keer gehad dat er een stelletje voor mijn kassa gewoon begonnen te zoenenDoe niet zo interessant denk ik dan.
De beste relaties zijn tussen mensen die elkaar weinig zien he. Dan blijft het leuk elkaar te zien. Je ziet het ook vaak bij bejaarden, die zitten ineens 24/7 met elkaar opgescheept en het enige dat ze kunnen doen is kankeren op elkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Logisch ook als je elkaar de hele tijd op de lip zit.
Dan zullen ze ofwel stoppen of, als ze een beetje kinky zijn, je mee laten doen met de pret. Een win-win situatie dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon er tegenover zitten met je hand in je broek. En dan zeggen dat wat ze doen jou heel erg opwind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |