Ik zag eens een man op tv die glas at. Deed 'ie ook al jaren. Hij deed het vooral voor de aandacht zei hij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Glaswerk slijt in de maag, zal dus geen langzame pijnlijke dood zijn. Daar moet je diamantscherfjes voor gebruiken. Dan duurt het sterven tot wel een jaar, een jaar vol interne bloedingen en vreselijke pijnen.
En we steken het niet onder stoelen of bankenquote:
Geen glas gaan eten, dat is niet goed voor je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
En we steken het niet onder stoelen of banken
En nu ga ik even eten fixen![]()
mismakend ventjequote:
no digityquote:
wil jij soms ook wat, beflapje.quote:
mismakendquote:
wat jij wilquote:
Beetje respectloos ten opzichte van mensen met maagzweren en andere ellende.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag eens een man op tv die glas at. Deed 'ie ook al jaren. Hij deed het vooral voor de aandacht zei hij.!
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta beter kom je hier permanent, we hebben meer leuke mensen nodig
Iedereen haat elkaar hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.
quote:
Mij haat ze nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |