Nee ben al jaren een meesterplan aan het beramen om jou te verschalken. Nu is het eindelijk tijd om mijn plan te effectueren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vriendin heeft kinderen van je uitgepoept?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rol is een metafoor voor jouw pener
Geloof er geen hol van, met je e-babbelsquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Qua lengte zie ik gelijkenis
Vanaf de breuk jequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geloof er geen hol van, met je e-babbels
Qua breuk misschien
[ afbeelding ]
Ookquote:
quote:
Kijk hoe ze dat pistool vasthoudt man, als een autohandelaar die winterpenen staat te verkopen en geen idee heeft wat ie ermee moetquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Oh DUUKOT weet nog een meidje die jij wel gaat waarderen denk ik
Maggie van Falling Skies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bad ass
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk hoe ze dat pistool vasthoudt man, als een autohandelaar die winterpenen staat te verkopen en geen idee heeft wat ie ermee moet
Ook nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
Hahahaha Ado!!!!!
Maar kan er mee door Nootmans, ben vandaag alleen een beetje gefixeerd op Charisma Carpenter :$
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwehehehe:$
Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$quote:
Ze speelde ook in Dead or Alive (quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
Liedjes die overdreven happy happy joy joy blij beginnen![]()
Zum kotzen
[..]
Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$
Ik hou wel van gevaarlijk
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$
Ik hou wel van gevaarlijk
Uit welke film komt die Woody Allen quote trouwens?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?
Keertje kijken dan maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze speelde ook in Dead or Alive () dus het klopt wel
Pics ter bevestigingquote:
Interview, geen film.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Uit welke film komt die Woody Allen quote trouwens?
Welk interview mienjong, link.quote:
Google de sig dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welk interview mienjong, link.
I’d call him a sadistic, hippophilic necrophile, but that would be beating a dead horse.
Zal ik ter zijner tijd doen. Wanneer ga jij de Docu kijken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Google de sig dan.
Bisexuality immediately doubles your chances for a date on Saturday night.
veel lullen gehad dusquote:
Wat lul jij allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zal ik ter zijner tijd doen. Wanneer ga jij de Docu kijken?
What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I definitely overpaid for my carpet.
Denken dat ik heb geslapen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]Perikelen om de treinen, hoop wel dat je er van hebt kunnen slapen.
Ik leef nog, dat is het belangrijkste. Ja man, alles in orde. Rol je nog in Rotterdam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |