Wist je dat telefoonangst vaak voorkomt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit herken ik wel, dat had ik met studentes die in tranen uitbarstten omdat ze een onbekend iemand moesten bellen. Dus ik naar de dokter zo: "Pleh.. Pleh.." Want mijn gezicht zat permanent in: "!!!! "-modus.
Dat is ook vet eng.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit herken ik wel, dat had ik met studentes die in tranen uitbarstten omdat ze een onbekend iemand moesten bellen. Dus ik naar de dokter zo: "Pleh.. Pleh.." Want mijn gezicht zat permanent in: "!!!! "-modus.
Nee, ik zou graag stoer zeggen dat dat het was, maar ik ben gewoon een gulzig dikkerdje dat graag taart wil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Jij zou haar zeker wel vol willen vullen.
Ik heb het gemerkt ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wist je dat telefoonangst vaak voorkomt?
Zelfs mensen die ik wel ken, zijn eng om te bellen.quote:
Teringhekel aan zakelijke telefoontjes plegen.. Niet te verwarren met angst btw, vind het gewoon echt niet leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij zou haar zeker wel vol willen vullen.
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Niet op het werk. Wel prive.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer echt best wel geschrokken van dat soort dingen. Heb ondertussen wel een stuk minder vertrouwen in de stabiliteit van volwassenheid in mensen. Wel jammer.
Snap ik niets van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo eng ben ik niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs mensen die ik wel ken, zijn eng om te bellen.
Ik durf bijvoorbeeld dqod niet te bellen.
Heb hier speciaal een taart voor je met glasscherven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag stoer zeggen dat dat het was, maar ik ben gewoon een gulzig dikkerdje dat graag taart wil.
Zelfde als door een onbekend nummer gebeld worden en dat het leven ineens in een horrorfilm veranderd waar de moordenaar steeds belt.quote:
Haha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als door een onbekend nummer gebeld worden en dat het leven ineens in een horrorfilm veranderd waar de moordenaar steeds belt.
En wat als je nou (persoonlijke) nare ervaringen hebt met privénummers?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als door een onbekend nummer gebeld worden en dat het leven ineens in een horrorfilm veranderd waar de moordenaar steeds belt.
Moet jij weten. Boeit me verder niet zo veel eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
En wat als je nou (persoonlijke) nare ervaringen hebt met privénummers?
Ik pak ze serieus niet op hoor, call me whatever you want, ik doe het niet
Ankyzieke dissquote:
Dan ook niet zo afgeven eh.. Kunnen best redenen voor zijn, me dunkt.. En nee, geen horrorscenario'squote:Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet jij weten. Boeit me verder niet zo veel eigenlijk.
Haatdragend mannetjequote:
Hen confronteren daarmee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:02 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die in hunzelf praten...... Wat doe ik daar mee?
Mijn moeder scheldt zichzelf weleens uit in zichzelf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:02 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die in hunzelf praten...... Wat doe ik daar mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |