quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
aub rustigANGER IS ONLY ONE LETTER SHORT FROM DANGER
Hete koffie over je penerquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er moet een Zoidberg-smiley komen.
Het ging niet helemaal goed zag ikquote:
Cant touch thisquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hete koffie over je pener
Oh ja, dan moet ik het wel even pakken.. Moment
Echt hè. Ze weet heel best wie dit is, de berichtinhoud en manier van schrijven verraadt mij overal en altijd. Wat is het fucking punt van zo'n actie.quote:
Ik word para van die dingen en binnen een kwartier ben ik afgekneld en bewusteloos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Gebruik alleen de kleinen
Sowieso dit soort kinderachtig gedoe en van die spelletjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt hè. Ze weet heel best wie dit is, de berichtinhoud en manier van schrijven verraadt mij overal en altijd. Wat is het fucking punt van zo'n actie.Hoe oud zijn we met zijn allen.
Soms kan je je zo vergissen in mensen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt hè. Ze weet heel best wie dit is, de berichtinhoud en manier van schrijven verraadt mij overal en altijd. Wat is het fucking punt van zo'n actie.Hoe oud zijn we met zijn allen.
Sorry :$quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het ging niet helemaal goed zag ik
[..]
Cant touch this
Om simpel van te worden soms.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms kan je je zo vergissen in mensen.
Of mensen die normaal altijd heel volwassen zijn, die op sommige momenten net 12 lijken.I can't..
Als je choco taart hebt zou ik je zelfs een fles wijn geven om mijn nabijheid dragelijk te maken, om daarna samen de taart te verorberen.quote:
Jou vergeef ik altijd, ;$quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je choco taart hebt zou ik je zelfs een fles wijn geven om mijn nabijheid dragelijk te maken, om daarna samen de taart te verorberen.
Ik ben al een paar keer echt best wel geschrokken van dat soort dingen. Heb ondertussen wel een stuk minder vertrouwen in de stabiliteit van volwassenheid in mensen. Wel jammer.quote:
Ik zit graag vol. Daar is een taart en fles voldoende voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je choco taart hebt zou ik je zelfs een fles wijn geven om mijn nabijheid dragelijk te maken, om daarna samen de taart te verorberen.
oh shi-quote:
Je bent al vol genoeg van jezelf schatjequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit graag vol. Daar is een taart en fles voldoende voor.
Go AWAY.
Mijn ziel is zich heftig aan het verwarmen, as we speak :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jou vergeef ik altijd, ;$
[..]
Dit herken ik wel, dat had ik met studentes die in tranen uitbarstten omdat ze een onbekend iemand moesten bellen. Dus ik naar de dokter zo: "Pleh.. Pleh.." Want mijn gezicht zat permanent in: "quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer echt best wel geschrokken van dat soort dingen. Heb ondertussen wel een stuk minder vertrouwen in de stabiliteit van volwassenheid in mensen. Wel jammer.
Jij zou haar zeker wel vol willen vullen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent al vol genoeg van jezelf schatjeIk bescherm je tegen jezelf.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ziel is zich heftig aan het verwarmen, as we speak :$
Zoveel liefde in 1 post :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |