Ja, maar wel straight forward zijn, dat kan ik erg waarderen ipv dat slijmerigequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hamster?En Veer ook? Veer kan een flinke bitch zijn hoor. ( sorry schat
)
Dan zou ze wel tapir zeggen toch? :Squote:
als je 4e bedoelt: das een cavia..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk op wie ik doel I assume?
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij was bruin, lang en kaal. Chagrijnige blik op oneindig en stilletjes een beetje op ons lopen te creepen, want hij herkende CY. Hij bevond zich rechts van de deur van de metro en droeg een donkergroen jack, en voor Ambipur: nee, hij was niet skinny. Verre van.Ik kon hem aanraken, maar rook hem niet. Ergens had ik een geur van natte berenvacht en Nubische rituele geurkaarsen verwacht.
[..]
Doe dat.
wat is daar hamsterig aan dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
Nee man, ik doel op NTM.Slijmerig dingetje.
Wat heeft dat met een hamster te maken? Hamsters kruipen niet in mensen hun kont?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
Is dat niet de halve SC hier inmiddels?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
stel kk egoisten hier :squote:Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
EEN HELE GOEDEMORGEN VOOR JULLIE PRACHTMENSEN.
hamster hebben bolle wangen, dus een vrouwelijke user met bolle wangenquote:
Maar ze is wel lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
hoi Missquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
stel kk egoisten hier :s
mondje houdenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja kwam niks in mij op, maar ntm dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef wise het volgende:
[..]
hamster hebben bolle wangen, dus een vrouwelijke user met bolle wangen
Missblackhairhighheelsquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je bent zelf een hamster. :squote:
Chaiquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef wise het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een hamster te maken? Hamsters kruipen niet in mensen hun kont?
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerbillingquote:Gerbilling, also known as gerbil stuffing or gerbil shooting, is a sexual practice of inserting small live animals (usually gerbils but also mice, hamsters, rats and various other rodents) into the human rectum to obtain stimulation.
Ze mag hem hebben, hij is nooit de mijne geweest. Maar lief, dat je mij op de kast probeert te krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ze is wel lekkeren ze heeft Krio van je af gejat
Ditquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef wise het volgende:
[..]
oh die ken ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
Nee hoor, Krio is nog steeds van mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ze is wel lekkeren ze heeft Krio van je af gejat
Moet je opschieten, hoor! Hij gaat zo naar NTMquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, Krio is nog steeds van mij.
Hij ligt hier in bed hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet je opschieten, hoor! Hij gaat zo naar NTM
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een hamster te maken? Hamsters kruipen niet in mensen hun kont?
Nah, denk dat hij gewoon bang voor me was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dus CB is dus een autist en idd verlegen als fuck IRL.
Ja, wanneer kom je nou ontbijt brengen, we hebben honger.quote:
Duurde het lang hem knock-out te krijgen?quote:
Zou je gelovenquote:
Bitch, donder op!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef Ambipur het volgende:
Daarom mag ik Fanta ook niet.. Ook zo'n gluiperdHeb ik liever Tli die mij voor bitch uitmaakt en mij weg wil hebben
zo liefquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:23 schreef Chloroform het volgende:
Jullie zijn allemaal ratten. Tuig van de richel.
Best wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:23 schreef Chloroform het volgende:
Jullie zijn allemaal ratten. Tuig van de richel.
Zo ben ik.quote:
Probeer ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze mag hem hebben, hij is nooit de mijne geweest. Maar lief, dat je mij op de kast probeert te krijgen.
[..]
Dit
Jijquote:
Au!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef CristinaYang het volgende:
Grappig, Nutz lijkt me namelijk niet zo'n betrouwbare bron. Dan moet je bij andere mensen in deze SC zijn.
wtfquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer ik niet.
Just tell you how it is
[..]
Jij
[..]
Au!Ik ben wel betrouwbaar, maar niet in dezen.. nee.
Je kan daar verandering in brengen
Je bent al lang ingehaald hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, Krio is nog steeds van mij.
Goed. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer ik niet.
Just tell you how it is
[..]
Jij
[..]
Au!Ik ben wel betrouwbaar, maar niet in dezen.. nee.
Je kan daar verandering in brengen
Ik haat alleen tli.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:24 schreef wise het volgende:
alle vrouwen haten elkaar hier wel een beetje
Ssstquote:
Ja, ik denk ik sherlock eens op 'nutz'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |