Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen omdat ik te laat was met je ontbijtje?
Ik haat mensen die bijten in soep.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik haat mensen die bijten op een pepermunt.
Eigenlijk is hij van mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, Krio is nog steeds van mij.
Zal jou eens in je wangen bijten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik haat mensen die bijten in soep.
Haha, gekke mensen. :s;ssquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik haat mensen die bijten in soep.
Helemaal waus. :s:Squote:
Heb je je chick nog beetje gevuld gisteren?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Niks geks aan in soep bijten... in mijn leven is alles goed gevuld, dus ook soep
Zo groot is ie niet joh, gekkie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je je chick nog beetje gevuld gisteren?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Dqod het volgende:
Ik haat de mannen hier, zoals het een goede lesbienne betaamt
terwijl ik altijd zo lief voor je ben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Dqod het volgende:
Daarom:quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloof je het zelf. De liefde tussen ons is gewoon op te eten. zo dik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Dqod het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Een verschrikte poes voor julliequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
terwijl ik altijd zo lief voor je ben.
Kan toch een aubergine gebruiken. :squote:
Laat me in de waan :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof je het zelf. De liefde tussen ons is gewoon op te eten. zo dik.
Watquote:
waar komt die aubergine vandaan eigenlijk? Wat is het verhaal daar achter?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan toch een aubergine gebruiken. :s
Als je seksverhaaltjes wil horen moet je bij panzermaus zijnquote:
Weet niet. Albert Heijn, misschien groenteboer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar komt die aubergine vandaan eigenlijk? Wat is het verhaal daar achter?
haha jij keek gister ook dt programma HAHA :squote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan toch een aubergine gebruiken. :s
Ja, je zag er goed uit op tv. :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:33 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
haha jij keek gister ook dt programma HAHA :s
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je seksverhaaltjes wil horen moet je bij panzermaus zijn
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik jou een verhaal vertellen over negatieve ervaringen met condooms van normale nominale breedte?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je seksverhaaltjes wil horen moet je bij panzermaus zijn
Goed zo Panzie, je weet wat een aubergine is.quote:
Is dat Bonnie? ;squote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je nou random doen tegen mij dan
Alleen omdat jij me zo goed wist te helpen.quote:
Vertel maar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal ik jou een verhaal vertellen over negatieve ervaringen met condooms van normale nominale breedte?
Miver.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief van jequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooruit, omdat ik je zo lief vind.
Haar broeder, Clyde ;$quote:
Love you toch bby.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Alleen omdat jij me zo goed wist te helpen.![]()
Nee, hoeft niet. Gebruik alleen de kleinenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zal ik jou een verhaal vertellen over negatieve ervaringen met condooms van normale nominale breedte?
Oh.. huh?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je nou random doen tegen mij dan
Nee, ik val hier een beetje middenin en het ging erover dat ik jullie zo haatte toch :$ Dus wat kom je dan met Panzermaus' verhalen en shitquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Gebruik alleen de kleinen
[..]
Oh.. huh?nog niet wakker ofso.
Global warming is een hoax.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
dit allemaal terwijl het broeikaseffect :s
IK ZEG DAT IK NOG NEIT WAKKER BENT!! VERKEERDEE OPMERKIGN DUS VAN MIJN!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik val hier een beetje middenin en het ging erover dat ik jullie zo haatte toch :$ Dus wat kom je dan met Panzermaus' verhalen en shit
I can't
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
dit allemaal terwijl het broeikaseffect :s
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
Soms als ik mobiel de-smiley wil doen, dan toets ik per ongeluk de ¤ in in plaats van de ) en dan krijg je een Zoidberg.
:¤ :¤ :¤
NU MOET JE GODVERDOMME ANKYGAUW JE ANKYSCHREEUWBEK EVEN DICHTHOUDEN, VOORDAT IK NAALD EN DRAAD PAK VERDOMME BEETJE TE SCHREEUWEN TEGEN ME, BEN JE NIET GOED WIJS OFZO.. ANKYPARA MAAK JE ME!!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IK ZEG DAT IK NOG NEIT WAKKER BENT!! VERKEERDEE OPMERKIGN DUS VAN MIJN!!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
Soms als ik mobiel de-smiley wil doen, dan toets ik per ongeluk de ¤ in in plaats van de ) en dan krijg je een Zoidberg.
:¤ :¤ :¤
Er moet een Zoidberg-smiley komen.quote:
aub rustigquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IK ZEG DAT IK NOG NEIT WAKKER BENT!! VERKEERDEE OPMERKIGN DUS VAN MIJN!!
(\/) [;,,;] (\/)quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er moet een Zoidberg-smiley komen.
Hehe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een streek, wens ik een ex ergens succes mee (was significant), krijg ik een blij "bedankt dit dat" bericht terug, MAAR sluit ze af met "Maar van wie is dit nummer haha?"
...
Heb langzaam mijn ogen gesloten, hardop gezucht en vervolgens mijn telefoon weggelegd, fuck dat. Mi kanki maximus, deze wereld.
Bring it brah.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
NU MOET JE GODVERDOMME ANKYGAUW JE ANKYSCHREEUWBEK EVEN DICHTHOUDEN, VOORDAT IK NAALD EN DRAAD PAK VERDOMME BEETJE TE SCHREEUWEN TEGEN ME, BEN JE NIET GOED WIJS OFZO.. ANKYPARA MAAK JE ME!!!!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |