NEEquote:
Vind je het erg als ik voor de veranderingen geen handschoenen aan doe?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Dan zie ik ziet een kennis van me je over een paar weken.
Ja. DOne.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ] mag ik in de op 2nutz?
ik vraag het aan 2nutz, niet aan NIEUWE USERSquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NEE
[..]
Vind je het erg als ik voor de veranderingen geen handschoenen aan doe?Voelt intiemer enzo...
Ik zal me extra goed wassen voor je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
Vind je het erg als ik voor de veranderingen geen handschoenen aan doe?Voelt intiemer enzo...
Hou je bek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
ALTIJD ZO SLOOM, NOTEN. o_O''
Hey bby lees je smsje net, leuk dat je plots 100 euro rijker bent, uit eten gaan lijkt me leuk, xoxo NTBquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
Heb via de underground kanalen vernomen dat Zosk op dit moment geschoren wordt en dan verkocht wordt aan het palpatiebureau.Nu vraag ik jullie, welke geldbeluste sadist uit deze SC zit hier achter.
Denken dat 2NutZ the Godfather is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ] mag ik in de op 2nutz?
Actually, i amquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Denken dat 2NutZ the Godfather is.
JE POST HIER ALLEEN OM OP WD TE HATEN MET DIE STOMME FOTOquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik vraag het aan 2nutz, niet aan NIEUWE USERS
Zal speciaal voor jou m'n nagels vijlenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal me extra goed wassen voor je.Zo romantisch.
ik sta in de OP dus ja eigenlijk welquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Denken dat 2NutZ the Godfather is.
Welke domme foto? Je bent waarschijnlijk in de war.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JE POST HIER ALLEEN OM OP WD TE HATEN MET DIE STOMME FOTO
[..]
Zal speciaal voor jou m'n nagels vijlen
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
Zal speciaal voor jou m'n nagels vijlen
Too obvious.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hey bby lees je smsje net, leuk dat je plots 100 euro rijker bent, uit eten gaan lijkt me leuk, xoxo NTB
Sowieso dat pretentieuze gedoe aldoorquote:
Heb hem gehackt en je snel via hem in de OP gezet, ondankbaar weer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik sta in de OP dus ja eigenlijk wel
Daarna gaan we parachutespringen en vervolgens mag jij op je knieën die waardeloze bj-skills opvijzelen achter Club Nootmans Inc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hey bby lees je smsje net, leuk dat je plots 100 euro rijker bent, uit eten gaan lijkt me leuk, xoxo NTB
Ja, maar daar stonden geen borsten, gleuven of penis op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt gisteren nog een foto van me gezien, dafuq dude
Vond het op het begin nog wel beetje geinig maar begint nu wel hinderlijk te worden hè?quote:
Club Nootmans Inc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarna gaan we parachutespringen en vervolgens mag jij op je knieën die waardeloze bj-skills opvijzelen achter Club Nootmans Inc.Heb gehoord dat HSG-POMPER ook voor je klaar zal staan aldaar.
Nee, alleen HSG-BOMBER.quote:
Jammer.quote:
Oh ik herhaal jou alleen maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het op het begin nog wel beetje geinig maar begint nu wel hinderlijk te worden hè?
Godver, het niveau van deze inside-haat gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarna gaan we parachutespringen en vervolgens mag jij op je knieën die waardeloze bj-skills opvijzelen achter Club Nootmans Inc.Heb gehoord dat HSG-POMPER ook voor je klaar zal staan aldaar.
Heb ze nog niet. Sorryyyyyquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Das echt zon haat reactie van jou naar mij toen, mijn "hoofd" oud vinden. Heb je je eigen kraaienpootjes al weleens geteld.
Als ik, dan mocht je wel van mij.quote:
Ik ben hermafrodietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar daar stonden geen borsten, gleuven of penis op.
Cool.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik herhaal jou alleen maar![]()
En toch... tja.. het mag iets minder dat wel
Kan ik me voorstellen als je zelf al 4 jaar droog staat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het op het begin nog wel beetje geinig maar begint nu wel hinderlijk te worden hè?
Godverdomme.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, het niveau van deze inside-haat gewoon![]()
Ik heb zojuist gehoord van Hakuna dat je privefoto's van een zekere vriendin doorgespeeld hebt, NOT COOL BRAH.
Je tandenborstel ligt hier trouwens nog, nu weet ik zeker dat je het erom doet
kkquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
"oeh mijn lader ligt ng bij je skattie hihihihi"
"maar bby toch!! kom maar halen zo voor je, heb hem op een plek je weet wel hahah hii
![]()
hihih"
"ja zal je lekker vol pompen weer hahaha ;D"
iellll
2nutz, je boxer ligt hier nog xdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
"maar bby toch!! kom maar halen zo voor je, heb hem op een plek je weet wel hahah hii
![]()
hihih"
iellll
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
hihih"
iellll
Al verloofd enzo, sorryquote:
Zou sowieso bij http://www.ribhousebronco.nl/quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cool.
Maar even hè, help mij nog eens met leuke eettentjes in centrum Grunna.
2Nutz, voor deze ene x: ik snap je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
hihih"
iellll
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
hihih"
iellll
Lief.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als ik, dan mocht je wel van mij.
Je verwart me met Ambi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je zelf al 4 jaar droog staat.Kus op neus.
Goede tent, vorige maand nog geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou sowieso bij http://www.ribhousebronco.nl/
Excuus, was vergeten dat je een kloon van junamii bent. Daar is de halve SC al overheen geweest, inderdaad.quote:
Halleluja!!!quote:
Hou opquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
2nutz, je boxer ligt hier nog xd
Ah, Grote Markt, dat kan ik vinden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou sowieso bij http://www.ribhousebronco.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |