Moet jankenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FB / Misstique?
Was iemand anders, though.
sorry, maar neequote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FB / Misstique?
Was iemand anders, though.
Hahaha, dit is een vriend van me, liep tegen een permban op omdat hij ''Dit is echt kankertriestquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef VeerEli het volgende:
FB / Misstique?
dWc had nog gepost daarin
Wel een bazenpost, zegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fuckin' softies, op een forum ook.
Teringnerd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef wise het volgende:
yuo mad¿ Krioro and dwc.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
preciesquote:
geen wu zonder odbquote:Op maandag 25 maart 2013 19:16 schreef Gorzalka het volgende:
Krio, Wu-Tang Clan komt naar Tilly.
Groetjes,
Je party planner
Chris, weet ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:16 schreef Gorzalka het volgende:
Krio, Wu-Tang Clan komt naar Tilly.
Groetjes,
Je party planner
Kern van waarheid.quote:
Ik dacht dat vinden Chris en Veer vast leuk om te weten.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef krioro het volgende:
Vorige week wat nieuwe Poolse vrinden gemaakt btw.
Dat awkward moment wanneer je hun vodka afslaat en ze je niet meer willen kennen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef krioro het volgende:
Vorige week wat nieuwe Poolse vrinden gemaakt btw.
quote:Niet zoveel aan mijn kont zitten, ik heb liever dat je aan mijn haar trekt
quote:Zonder ring om mijn vinger voel ik me partieel. Heb jij nog een kinderwens
quote:Echt, die schouders van jou, I can't
quote:Ik ben niet zo geneukt sinds de basisschool
quote:Ga je dit op internet zetten
quote:Bombs away
Aldus Chloroform. Heb er geen spijt van jongens, verzonden vanuit de badkamer.quote:Ik heb buikpijn
Traantje weggepinkt.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Aldus Chloroform. Heb er geen spijt van jongens, verzonden vanuit de badkamer.
That's funny, 'causequote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Aldus Chloroform. Heb er geen spijt van jongens, verzonden vanuit de badkamer.
quote:Niet zoveel aan mijn kont zitten, ik heb liever dat je aan mijn haar trekt
quote:Zonder ring om mijn vinger voel ik me partieel. Heb jij nog een kinderwens
quote:Echt, die schouders van jou, I can't
quote:Ik ben niet zo geneukt sinds de basisschool
quote:Ga je dit op internet zetten
quote:Bombs away
Aldus Chocolatebear. Heb er geen spijt van jongens, verzonden vanuit de personeelsruimte in de Melkweg.quote:Ik heb buikpijn
Krijgen we nu het hele ''Dit is niet gebeurd'' riedeltjequote:
Nee hoor, terwijl ik dit typ staat Panzie voor de spiegel zijn spieren aan te spannen, pinda's te eten en aan mij te vragen of ik alsjeblieft nog een keer wil zeggen hoe breed ik hem vind.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Krijgen we nu het hele ''Dit is niet gebeurd'' riedeltje?
Repped.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, terwijl ik dit typ staat Panzie voor de spiegel zijn spieren aan te spannen, pinda's te eten en aan mij te vragen of ik alsjeblieft nog een keer wil zeggen hoe breed ik hem vind.
Wat was het stopwoord?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, terwijl ik dit typ staat Panzie voor de spiegel zijn spieren aan te spannen, pinda's te eten en aan mij te vragen of ik alsjeblieft nog een keer wil zeggen hoe breed ik hem vind.
Je weet wat ze zeggen over multitaskers.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Ik ga op je gezicht zitten
quote:Nee ik ben niet besneden, ben je mal
quote:Je bent groter geschapen dan ik dacht
quote:Ik moet plassen
quote:Help wat gebeurt er
Chaiquote:
Godverquote:
Godverquote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel die van je rapeplay, niet die van je erectie.
Gvd.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel die van je rapeplay, niet die van je erectie.
Pls stahp.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over multitaskers.Dat zijn de besten in bed.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Chai
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, horeca is veel te hard werken voor mij.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Zosk, wanneer gaan we naar de dierentuin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |