quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, ik zei het net al, ik quote daarna dat ik het net nog zei, en alsnog zie je het niet?
het heeft gewoon een mond in een mondquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, ik zei het net al, ik quote daarna dat ik het net nog zei, en alsnog zie je het niet?
Men2B is een boyband hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt jongens, MEN2B is een kankervorm. Zal jullie sober laten doodschieten vanwege een mogelijke doodsverwensing aan het adres van CY en mij.
wat voor tekst stond daar in¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt jongens, MEN2B is een kankervorm. Zal jullie sober laten doodschieten vanwege een mogelijke doodsverwensing aan het adres van CY en mij.
Waarom aan Bobby eigenlijk?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
!! DOet mij altijd denken aan Bobby, dit gifje...
srs
eeeeeeeeeen bdanktquote:
't Interesseart mah nie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat trypophobia.
bobby lijkt erop.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom aan Bobby eigenlijk?!
(Ja, dringt nu pas door.)
Men2B (uitgesproken als Men toe bie) was een Nederlandse boyband.quote:
"Ga dood, kleffe autisten. Groeten Chloro en een poot van Ambi."quote:
1e keer dat ik het zag en indruk op mij maakte was toen bobby het poste.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom aan Bobby eigenlijk?!
(Ja, dringt nu pas door.)
Doe lief.quote:
een poot¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Men2B (uitgesproken als Men toe bie) was een Nederlandse boyband.
Na de bekendmaking van de bandnaam ontstond enige opschudding omdat MEN2B (uitgesproken als Men twee B) een kankervorm is.
[..]
"Ga dood, kleffe autisten. Groeten Chloro en een poot van Ambi."
Hey, Nootjes zei 'ment to be' hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Men2B (uitgesproken als Men toe bie) was een Nederlandse boyband.
Na de bekendmaking van de bandnaam ontstond enige opschudding omdat MEN2B (uitgesproken als Men twee B) een kankervorm is.
[..]
"Ga dood, kleffe autisten. Groeten Chloro en een poot van Ambi."
Hahahaha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan mij?
ze vindt je leuk, maar ze doet hard to get en gaat dan zo doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |