Die van Dkut is ook goed. Die negerin.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Hier aldoor om lachen
[ afbeelding ]
Zo erg deze.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb dat met die ene neger in een boot.
De schade is beperkt, heb inmiddels geleerd om met een kattenreflex weg te scrollen en de Adblockenquote:
Ja,quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch ook een bepaalde psychische naam voor? Huppeldepupfobie.
Angst voor gaten ofzo.
quote:
Nee niet dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¿
edit; dat was echt onmenselijk voor die gasten. Kut slavenhandelaren
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, terwijl ik dit typ staat Panzie voor de spiegel zijn spieren aan te spannen, pinda's te eten en aan mij te vragen of ik alsjeblieft nog een keer wil zeggen hoe breed ik hem vind.
Ja, moest daar ook weer om lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Maar dat klopt, ik ben erg gelukkig met mijn nieuw geturfde. Deze gaat nergens heen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De schade is beperkt, heb inmiddels geleerd om met een kattenreflex weg te scrollen en de Adblocken.
[..]
Ja,
[..]
Vind je dat lekker?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]verdomme.
Had ik jullie al verteld dat er laatst een hele nobele jongedame was die mijn gezouten pinda's belangeloos omruilde voor vergelijkbare ongezouten pinda's zodat ik in de trein tenminste wat te eten had?Nu wel. She saved me, in the best way that a person can be saved.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb dat met die ene neger in een boot.
Welk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Die van Dkut is ook goed. Die negerin.
Jajajaja dat was cy en jullie zijn ment to bequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]verdomme.
Had ik jullie al verteld dat er laatst een hele nobele jongedame was die mijn gezouten pinda's belangeloos omruilde voor vergelijkbare ongezouten pinda's zodat ik in de trein tenminste wat te eten had?Nu wel. She saved me, in the best way that a person can be saved.
quote:
Ment.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jajajaja dat was cy en jullie zijn ment to be
Gvd, ik zei het net al, ik quote daarna dat ik het net nog zei, en alsnog zie je het nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Google. Angst voor gaten.
Antwoord: Trypophobia.
Staat gewoon meant hoorquote:
Volgens mij heet dat trypophobia.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, ik zei het net al, ik quote daarna dat ik het net nog zei, en alsnog zie je het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |