Volgende week laat hij miniatuur trucks verschepen naar Nederlandquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die is nu verslaafd aan Euro Truck Simulator 2
GAM / [Euro Truck Simulator 2] - Band of Truckers
godverju wat een spelersquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Even ook mijn middenveld showen nu ik toch bezig ben:
MCL:
[ afbeelding ]
MCR (captain):
[ afbeelding ]
DMC:
[ afbeelding ]
En deze jongen mag meedoen bij blessures:
[ afbeelding ]
Watquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgende week laat hij miniatuur trucks verschepen naar Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MSN bestaat toch niet meer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat
Ik zal eens een hartig woordje met 'm spreken over MSN, dit loopt de spuigaten uit
Skype danquote:
Mooie spelers hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dit moest lange tijd zijn opvolger worden, maar blessures voorkomen dat hij het echt wordt denk ik:
[ afbeelding ]
Hoop is nu gevestigd op een van deze 2, vormen op het moment ook het spitsenduo in Engeland U21:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat
Ik zal eens een hartig woordje met 'm spreken over MSN, dit loopt de spuigaten uit
FM meeting dit dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen jullie ook wel eens bij elkaar op de koffie?
Hoogstens bij een wedstrijd van Twentequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen jullie ook wel eens bij elkaar op de koffie?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker met de laptopjes op schoot. Drizzt waarschijnlijk met wat vingers in een MILF.
Kerel wat heb jij toch met je MILFquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker met de laptopjes op schoot. Drizzt waarschijnlijk met wat vingers in een MILF.
Twentequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoogstens bij een wedstrijd van Twente
[..]
Twentequote:
Jij ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, Drizzt heeft daar wat mee
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, Drizzt heeft daar wat mee
quote:
quote:
Ik kliktequote:
Die wordt echt gigantisch snelquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Net dit talent opgepikt uit de jeugd van Dortmund.
Ik zie hem als een toekomstig supertalent, een mix van Götze en Reus![]()
Techniektraining hup.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hem flink trainen op techniek en omzetten naar AMRquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
En z'n voorzetten dan? Toch wel het belangrijkste wapen van een AM denk ik. Naast dribbelen en passing/creativiteit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga hem flink trainen op techniek en omzetten naar AMR
Oohja volgens mij heb ik er ook nog wat transfervrij gehaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:25 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, m'n 1e keep in de verkoop gedaan, kan m'n 2e keep dat gat opvangen, en heb verder nog 2 keeps achter de hand.
Keepert weg voor 2 mln, nu Nonni nog!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja volgens mij heb ik er ook nog wat transfervrij gehaald. Kan Waterman weer oprotten.
Balen is datquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Potver, heb een heerlijke Amerikaanse verdediger op het oog maar ik kan zijn salaris niet betalen
Sterktequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Balen is dat
Ik sluit af voor vanavond, moet over ong. 5 uur weer uit bed
Zal wel lukkenquote:
Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb te veel spitsen en moet er 1 verkopen, hij is de minste van de 5 maar de clubs bieden slechts 12 miljoen.. Ik vind dat eigenlijk te weinig![]()
Toch maar behouden? Wat vinden jullie?
Ja inderdaad door de PRM kreeg ik 26 miljoen omdat ik 3rde ben gewordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zuur
Het geld is idd lekker, nogal een verschil tussen de bedragen die je krijgt in de EL en in de CL
Yes, hoezo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speelt iemand op een apple?
Gekocht van de App store?quote:
Ik verkoop de spelers in augustus, maar daar zal het wel al te laat voor zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:43 schreef daeh het volgende:
Bijna 1/2e van mijn selectie verloopt het contract over 6 maanden, maar iedereen wilt absurde salarissen en clausules. Ik wil niet toegeven aan al die onzin, maar op die manier kom ik er bijna niet uit met de spelers. Want ik wil niet toevallig promoveren mijn financiële beleid helemaal de grond intrappen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Vage clausules in de contracten proppen of de spelers laten gaan? Want op dit niveau zijn de meeste spelers wel te vervangen met een gratis transfer.
Ik ben er trouwens ook achter waarom het niet liep, mijn team is dus niet voor gemaakt om Barcelona voetbal te spelen. Nu staat de tactiek op schoppen en het tempo is drastisch gedaald. Ondanks dat ze er niet geoefend mee zijn worden er wel ineens goals gescoord en de 0 gehouden. Hoezee!
Nee op Steam, al bij de release.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gekocht van de App store?
Hoe verhoudt het spel zich tot een 2012 versie op een windowbased laptop?
Mijne is nieuw dus dat moet prima gaan lijkt mequote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee op Steam, al bij de release.
Op mijn Macbook Pro 13" 2010 heeft hij het wel behoorlijk zwaar. Die processor is nu ook niet geweldig natuurlijk, maar soms heeft hij het wel zwaar.
Voor de rest werkt het prima.
Nee ik heb hem destijds bij de ontwikkelaar zelf gekocht. Een paar maanden voordat hij überhaupt te koop was. Doe ik ieder jaar bij FMquote:
De meesten gaan nu naar het buitenland in een lagere divisie spelen. Achja, ik vang het wel op met huurspelers/jeugdquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik verkoop de spelers in augustus, maar daar zal het wel al te laat voor zijn
Als het geen goede spelers zijn kunnen ze wsl toch nergens tekenen
Anco Jansenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Game begonnen met RKC. Weinig geld, door verkoop van Van Peppen. Nu op zoek naar spelers, maar zal beperkt blijven tot de Jupiler League denk ik. Wie zijn daar nu de beste spelers?
Ja ben wel serieus, is wel echt de topper van de Jupiler League naar mijn mening.quote:
Ik ben een noobje met FM dus vandaar deze vraag, maar hoe moet je met een topklasse club spelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Begonnen met ARC, vanuit de topklasse nu Jupiler League en in 2e seizoen JL sta ik bovenaan. Zal vanavond of morgen wel ff screenies posten.
Even een database downloaden met lagere de divisies erin. Op het forum van manutd.nl staat een goede volgens mij tot de 4e of 5e klasse van de Nederlandse amateurs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik ben een noobje met FM dus vandaar deze vraag, maar hoe moet je met een topklasse club spelen?
Oh ok bedankt! Misschien moet ik dat maar eens proberen binnenkort.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Even een database downloaden met lagere de divisies erin. Op het forum van manutd.nl staat een goede volgens mij tot de 4e of 5e klasse van de Nederlandse amateurs.
Ook in FM?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef daeh het volgende:
[..]
Ja ben wel serieus, is wel echt de topper van de Jupiler League naar mijn mening.
Wat een drama is het toch bij mijn AGOVV, wedstrijden die ik domineer, verlies ik of speel ik gelijk in de laatste minuten. Gelukkig ook wat puntjes gesnoept in wedstrijden waar ik compleet werd weggespeeld. Helaas nog niet kunnen stijgen op de ranglijst, maar wel 10 punten uitgelopen op de laatste plek. Dus de doelstelling is zo goed als gehaald
.
Na scouting blijkt dat ik wel betere spelers hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef daeh het volgende:
[..]
Hij was in mijn Graafschap game wel de bepalende speler van mijn selectie.
Mentale stats staan volgens mij voor 'ervaring'. Speler A van 21 en Speler B van 29 die allebei precies dezelfde stats, mentaliteit, fitness e.d. hebben zullen precies gelijk zijn volgens mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef InGebruik het volgende:
Telt ervaring ook mee in wedstrijden? Of is een team wat veelal uit spelers onder de 22 jaar bestaat net zo goed als een team met dezelfde stats met oudere spelers?
Thanks, duidelijk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mentale stats staan volgens mij voor 'ervaring'. Speler A van 21 en Speler B van 29 die allebei precies dezelfde stats, mentaliteit, fitness e.d. hebben zullen precies gelijk zijn volgens mij.
Met als klein verschil dat een speler van 21 waarschijnlijk nog wel door kan groeien natuurlijk.quote:
Welke download moet ik dan hebben en hoe installeer ik dat? Want ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Even een database downloaden met lagere de divisies erin. Op het forum van manutd.nl staat een goede volgens mij tot de 4e of 5e klasse van de Nederlandse amateurs.
Wintjens als keeper is in mijn opinie de beste van de Jupilerleague.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Game begonnen met RKC. Weinig geld, door verkoop van Van Peppen. Nu op zoek naar spelers, maar zal beperkt blijven tot de Jupiler League denk ik. Wie zijn daar nu de beste spelers?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jack Tuyp, Rangelo Janga schieten me het eerst naar binnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Volgens mij is dit de beste:quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:08 schreef daeh het volgende:
[..]
Welke download moet ik dan hebben en hoe installeer ik dat? Want ik kan het niet vinden
Dan kan ik eindelijk met een team uit m'n stad spelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Luukinhoquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Slacht je nog eens de koploper in eigen huis af.
[ afbeelding ]
Oh, ik denk dat ik het niet kon vonden omdat ik niet geregistreerd was. Ik ben deze database nu aan het laden, heel erg bedankt!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de beste:
http://forum.manutd.nl/sh(...)ndse-voetbalpyramide
Volgens mij moet je je wel eerst registreren voordat je m kunt downloaden. In dat topic staat prima uitgelegd hoe je m in je game krijgt.
Is ook en logopack voor. Maakt het toch net iets leuker:
http://forum.manutd.nl/sh(...)voor-Project-Holland
Kan gewoon daarna nog.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef daeh het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het niet kon vonden omdat ik niet geregistreerd was. Ik ben deze database nu aan het laden, heel erg bedankt!![]()
Het ik trouwens eerst die plaatjes in moeten laden, of kan dat achteraf nog?
Ik heb gewoon 'counteren' gedaan, en diepe ballen spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
Bayern 2 schoten op doel
Speciale Touchline Instructions gebruikt?
Dat doe ik ook meestal. Icm een TM en een Afmaker ernaast werkt dat wel goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 'counteren' gedaan, en diepe ballen spelen.
Aangezien ik niet zo'n meester ben in tactieken knutselen gebruik ik er eentje van FM.Manutd.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat doe ik ook meestal. Icm een TM en een Afmaker ernaast werkt dat wel goed.
Welke tactiek gebruik je?
Maar het leuke aan FM is toch juist dat je je eigen tactieken gebruikt en daardoor jezelf als manager ontwikkeld?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangezien ik niet zo'n meester ben in tactieken knutselen gebruik ik er eentje van FM.Manutd.nl
Het leuke aan FM is dat je op het elke manier kunt spelen, hoe je zelf het leukst vind. LLM spelen, jezelf ontwikkelen tot tactisch grootmeester of met Barcelona 3 jaar op rij alle prijzen pakken met de tactiek van een anderquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef alf89 het volgende:
[..]
Maar het leuke aan FM is toch juist dat je je eigen tactieken gebruikt en daardoor jezelf als manager ontwikkeld?
Oh dat is wel gunstig! Alleen schoot het laden net niet op, dus was ik even wat anders gaan doen en FM afgesloten. En nu lukt het weer niet. Moet ik als laagste divisie 5e klasse doen of 'Lagere klasse'? Want met lagere klasse lijkt het alsof ik het niet kan laden.quote:
Heb je een goed puntquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:49 schreef daeh het volgende:
[..]
Het leuke aan FM is dat je op het elke manier kunt spelen, hoe je zelf het leukst vind. LLM spelen, jezelf ontwikkelen tot tactisch grootmeester met Barcelona 3 jaar op rij alle prijzen pakken met de tactiek van een ander
Nee hoor, dat is een club opbouwen. Telkens alles verbeteren en sportief steeds beter presteren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef alf89 het volgende:
[..]
Maar het leuke aan FM is toch juist dat je je eigen tactieken gebruikt en daardoor jezelf als manager ontwikkeld?
Dat geldt niet voor iedereenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een club opbouwen. Telkens alles verbeteren en sportief steeds beter presteren.
Bij mij ook. Maar laat me eerst maar nationaal de beste worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen
Voor mij wel trouwens. Cambuur moet Europameister worden, de topploegen van de wereld moeten sidderen van angst als ze tegen m'n cluppie moeten spelen!
Inderdaad. Eerst de beker, dan de titel, dan de EL, dan de CL enz enz.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar laat me eerst maar nationaal de beste worden.
Of je hebt dan Horcruxes gemaakt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst de beker, dan de titel, dan de EL, dan de CL enz enz.
Ben wel van plan om m'n hele leven bij Cambuur te blijven. De voorzitter steeds blij als ik mijn contract verleng
Moet nog echter uitzoeken wanneer ik zal sterven. 100 jaar is een mooie leeftijd, al kan je doorgaan tot je 200e ofzo ;D
Misschien zijn er tegen die tijd technieken uitgevonden waarbij m'n brein in een cyborg kan worden geplant.
Janga zal ik zo eens even naar kijken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jack Tuyp, Rangelo Janga schieten me het eerst naar binnen.
Wat doe je met mijn St. Pauliquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
Eerste wedstrijd als manager van Schalke![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat ben ik geheel met je eens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een club opbouwen. Telkens alles verbeteren en sportief steeds beter presteren.
Ja maar ik moet zeggen dat geen enkele van mijn zelfgemaakte tactieken liepen in FM13. Bij geen enkele club. Terwijl die voorgaande jaren wel altijd gewoon goed liepen. Dus daarom heb ik nu ook maar tactiek gedownload. Want het spel moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef alf89 het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik geheel met je eens.
Maar ik had het meer over het tactische gedeelte van je trainerschap.
Horwatte?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je hebt dan Horcruxes gemaakt.
Goede binnenkomerquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
Eerste wedstrijd als manager van Schalke![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk bekennen dat het dit jaar ook wat minder soepel gaat dan de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zeggen dat geen enkele van mijn zelfgemaakte tactieken liepen in FM13. Bij geen enkele club. Terwijl die voorgaande jaren wel altijd gewoon goed liepen. Dus daarom heb ik nu ook maar tactiek gedownload. Want het spel moet wel leuk blijven.
Idd, dat scheelt wel wat qua supporterstevredenheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Van je concurrenten moet je winnen zeggen ze altijd:
[ afbeelding ]
Davy Klaassenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Van je concurrenten moet je winnen zeggen ze altijd:
[ afbeelding ]
Ga je dan door het leven als Titan Hovv zoals in de Butlerian Jihad-boeken (Dune)?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst de beker, dan de titel, dan de EL, dan de CL enz enz.
Ben wel van plan om m'n hele leven bij Cambuur te blijven. De voorzitter steeds blij als ik mijn contract verleng
Moet nog echter uitzoeken wanneer ik zal sterven. 100 jaar is een mooie leeftijd, al kan je doorgaan tot je 200e ofzo ;D
Misschien zijn er tegen die tijd technieken uitgevonden waarbij m'n brein in een cyborg kan worden geplant.
I shall rule.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je dan door het leven als Titan Hovv zoals in de Butlerian Jihad-boeken (Dune)?http://en.wikipedia.org/wiki/Dune:_The_Butlerian_Jihad
Mooie spelertquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net contract van deze baas verlengt.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee![]()
4 appearances in 8 jaar tijd, en die statsquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4 appearances in 8 jaar tijd, en die stats
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas komt transfervrij over
Ik dacht 30k per WEEKquote:
Het duurt nog wel een tijdje voordat ik spelers een maandsalaris van 120k kan biedenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht 30k per WEEK
Maar de hele Europese top zat achter hem aan dus heb ik hem iets meer geboden dan hij vroeg![]()
Op welke positie sta je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk haal ik Europees voetbal dit seizoen. Moet via de competitie gebeuren, want in de beker lig ik er al uit.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
M'n 19jarig Italiaans talentje (4.5* PA) kan niet aarden in NL en heeft heimwee
Geef hem eens ongelijk, dat kutweer de laatste tijd hier
Dat is denk ik het beste ja, vorig seizoen had ik er ook zo1 en toen ging 'ie ook ff weg. Toen 'ie terugwas daarna geen last meer van gehadquote:
Zelfs virtuele chicks willen je nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar benaderd maar ze wil niet![]()
![]()
![]()
Wat moet ie met een vrouw in de overgangquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs virtuele chicks willen je niet
Sorry, die opmerking MOEST ff gemaakt worden
Dit tegen Drizzt zeggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat moet ie met een vrouw in de overgang
Je 2e seizoen toch?quote:
Intikkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs virtuele chicks willen je niet
Sorry, die opmerking MOEST ff gemaakt worden
Ik snap ook niet wat die vrouwen in hem zien.quote:
Laat maar komen die milfjesquote:
Hiere, rapefacequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die vrouwen in hem zien.
Moeten de hormonen zijn
Ja, die naam blijft plakkenquote:
Dat ben jij toch of niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Evenals dit plaatje:
[ afbeelding ]
Dimens wordt bedankt
Helaas welquote:
Jawel meerdere malen gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Is iemand hier al eens een trainer tegengekomen die 5 sterren had voor zijn beste trainingsonderdeel?
Ik nog nooit
ik ook niet, heb nu bij elk trainingsonderdeel 4 sterren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Is iemand hier al eens een trainer tegengekomen die 5 sterren had voor zijn beste trainingsonderdeel?
Ik nog nooit
quote:
De belangrijkste eigenschappen zijn onderdeel van training, doorzettingsvermogen, discipline en motiveren. En dan ook nog afhankelijk van iets moet technische of tactische training ook hoog zijn. Als dat allemaal hoog is heb je wel een 5 sterren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de meeste hiervan zijn zelfs van wereldklasse
Beter fixen ze dat in de volgende update/editie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik maak maandelijks een miljoen of 6 verlies. Komt gewoon doordat ik nog steeds met dat pauperstadion van 18000 man moet spelen. Scheelt zo gigantisch veel geld
Nu moet ik wel gaan verkopen komende zomer
Hoeveel staat er nu op je balans dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik maak maandelijks een miljoen of 6 verlies. Komt gewoon doordat ik nog steeds met dat pauperstadion van 18000 man moet spelen. Scheelt zo gigantisch veel geld
Nu moet ik wel gaan verkopen komende zomer
1 september en 1 februari.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer is de transferperiode afgelopen?
2030quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
2 december 2030, nog maar 4 miljoen in kas
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer is de transferperiode afgelopen?
Hoe heb je het opgelost? Als ik een spel wil starten is Nederland "grijs" en krijg ik een uitroeptekending waar bij staat dat er in enkele divisies teveel clubs zitten. Schopte je alleen die clubs uit de database of moest je alle spelers er ook nog uit gooien?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef aleco99 het volgende:
Nieuwe game met wilhelmina boys is van start![]()
Heb even moeten zoeken maar heb ze uiteindelijk gevonden in de 4e klasse.
Even kijken of dit wat wordt!
En waarom kan je niet uitbreiden danquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben al aan het doorselecteren. Dat wordt met een minder brede selectie de 2e seizoenshelft in
Echt klote dat je maar eens in de 20 jaar een nieuw stadion neer kan zetten. Dat ding is in 2021 gebouwd en gestart in 2019 dacht ik, toen speelde ik nog in de League 2
Hij heeft het talent van z'n paquote:
Zal er eens op letten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Hebben jullie ook extreem veel last van blessures in de maanden Februari en Maart?
Echt te opvallend gewoon![]()
Voor de winterstop heb ik bijna nooit blessures maar na de winterstop kom ik elk jaar zowat spelers te kort
je moet zonder geupdate database spelen. Op het begin waar je kunt instellen moetje dat veranderen. in 13.0.0 volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heb je het opgelost? Als ik een spel wil starten is Nederland "grijs" en krijg ik een uitroeptekending waar bij staat dat er in enkele divisies teveel clubs zitten. Schopte je alleen die clubs uit de database of moest je alle spelers er ook nog uit gooien?
Hmm, ik ga eens kieknquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef aleco99 het volgende:
[..]
je moet zonder geupdate database spelen. Op het begin waar je kunt instellen moetje dat veranderen. in 13.0.0 volgens mij
Het is wel lekker veel werk dit. Ben lekker aant scouten, maar dat is best lastig met zulke slechte scoutsquote:
IK heb ook tegen OL gespeeld vorig seizoen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
2-1 gewonnen uit bij Lyon, gaat het dan eindelijk wat worden in Europa![]()
Bij Lyon speelde 5 oud-Ajacieden in de basis![]()
Notabene 2 spelers uit de eigen jeugd scoorde de doelpunten, heerlijk!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
IK heb ook tegen OL gespeeld vorig seizoen.
En gewonnen
Daarna moest ik tegen Girondins Bordeaux. Ook gewonnen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ik heb eens zitten tellen, die 5 oud-ajacieden heeft Lyon in het totaal 68 miljoen voor betaald.
Ik 68 miljoen rijker en versla vervolgens diezelfde spelers met eigen jeugd
Ajaxquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ik heb eens zitten tellen, die 5 oud-ajacieden heeft Lyon in het totaal 68 miljoen voor betaald.
Ik 68 miljoen rijker en versla vervolgens diezelfde spelers met eigen jeugd
Bij mij duurde het bijna 3 kwartier laden. Ofja, ik kwam na 1 uur terug en toen was hij klaar, dus ik neem aan dat het zo lang was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n spel hangt hier steeds:
[ afbeelding ]
Dit stond letterlijk in het stappenplan om de game werkend te krijgenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heb je het opgelost? Als ik een spel wil starten is Nederland "grijs" en krijg ik een uitroeptekending waar bij staat dat er in enkele divisies teveel clubs zitten. Schopte je alleen die clubs uit de database of moest je alle spelers er ook nog uit gooien?
heeft bij mij kwartiertje geduurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:08 schreef daeh het volgende:
[..]
Bij mij duurde het bijna 3 kwartier laden. Ofja, ik kwam na 1 uur terug en toen was hij klaar, dus ik neem aan dat het zo lang was.
Ik ben wel een beetje teleurgesteld, want het is wel een super vette database, alleen word je game er super traag van. Je kunt precies zien op welke dagen er veel data verwerkt moet worden, want met mijn middelmatige laptop doe ik soms 5 minuten over 1 dag.
Misschien had ik het spelersbestand niet op groot moeten zetten met zoveel speelbare leagues.. Maar aan de andere kant, FM gaf 4,5 ster aan voor spelsnelheid, dus ik ben wel genept.
Waar kan je alle ploegen zien? Kan ik ook kijken of die uit mijn woonplaats beschikbaar isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hahaha, gaafHVV '24, BVV Borne en NEO zijn speelbaar
Gewoon de naam intikken bij je "vul je managergebeuren in"-scherm, bij favoriete club > andere clubquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kan je alle ploegen zien? Kan ik ook kijken of die uit mijn woonplaats beschikbaar is
Ooh maar staat niet op die site waar je gedownload hebquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon de naam intikken bij je "vul je managergebeuren in"-scherm, bij favoriete club > andere club
Daarom kon ik er een keer niet eens aan beginnen joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel karig dat je 72 dagen moet wachten op je eerste duel... en al je spelers zijn grijs
staat er ook bij...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel karig dat je 72 dagen moet wachten op je eerste duel... en al je spelers zijn grijs
Dat ik weer allemaal transfervrije jongens heb gehaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:07 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand nog wat spannends te melden of liggen jullie allemaal al op 1 oor
Och, ik speel ook liever 12... daar zitten Naylor en Riley tenminste nog bij Mansfieldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Krunep het volgende:
YES, een fm topic. zelf moet ik het helaas nog met fm12 doen, sla hem dit jaar even over
Een nieuwelingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Krunep het volgende:
YES, een fm topic. zelf moet ik het helaas nog met fm12 doen, sla hem dit jaar even over
Regens of bekende?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik weer allemaal transfervrije jongens heb gehaald
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Evenals dit plaatje:
[ afbeelding ]
Dimens wordt bedankt
quote:
Branco van den Boomen is een koning. Haalt het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:22 schreef ambiance het volgende:
Hebben jullie een tip voor een goeie VM bij Ajax ter vervanging van Poulsen het 2e seizoen.
Hij presteert nog niet echt goed en uit eigen jeugd heb ik ook nog niet iets. (Boccara is uitgeleend)
Ik heb hem als back-up op het moment. Hij is wel een groot talent ja, maar nog niet klaar voor het grote werk in het 2e seizoen bij mij. Hopelijk ontwikkelt hij zich goed zodat ie het wel word.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Branco van den Boomen is een koning. Haalt het Nederlands elftal.
Je had aan moeten vinken dat er spelers gegenereerd moesten worden. Heb jij dat stappenplan om die game werkend te krijgen wel doorgelezen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is inderdaad een grote database, maar je moet geduld hebben. Ik heb het nu ook even opgegeven, want ik had er het geduld ook niet voor, vanmiddag maar weer opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijdens het "simuleren" loopt 'ie gewoon vast...
Gewoon veel speelminuten geven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:21 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ik heb hem als back-up op het moment. Hij is wel een groot talent ja, maar nog niet klaar voor het grote werk in het 2e seizoen bij mij. Hopelijk ontwikkelt hij zich goed zodat ie het wel word.
Dan heb je wel een nieuwe keeper en een spits nodig. De rest is prima bezet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:42 schreef TJV het volgende:
Gewoon meteen met die jonge ventjes spelen. Fischer, Andersen, van den Boomen, Tete vaste wissel. Eredivisie win je toch wel en na 3 seizoenen is die CL ook wel binnen.
Neuh, bij mij nooit zo'n koning geworden. Niet slecht, maar geen basismateriaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:08 schreef ambiance het volgende:
Fischer en Andersen hebben beide idd al veel gespeeld het 1e seizoen.
Tete helemaal nog niet eigenlijk, is die in ieder spel een groot talent?
Nope, ik regel het altijd zelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:09 schreef Zocalo het volgende:
Hebben jullie wel eens een taktiek ergens van gedownload? En met succes?
Asls je een speler scout komt ie in je shortlist te staan, en je kan instellen hoelang een speler daarin blijft. Ik heb het op 1 jaar staan. De shortlist kan je vinden door linksboven op je naam te klikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Zocalo het volgende:
Kun je een bericht instellen dat je over een periode aan een speler herrintert wordt? Ik zag een week geleden een topper, maar kan hem nu niet meer vinden. Heb nu geen geld, maar wil hem in de zomer halen.
Al speel je FM 2002, dat maakt niks uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Krunep het volgende:
Mooie stats zo op z'n 15equote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef dion_v_k het volgende:
Misschien dat ik de nieuwe Lewandowski heb gevonden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik speel ook met FM13, het is m'n eerste FM ooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:49 schreef ambiance het volgende:
Ik ben ook maar weer eens met FM 2013 begonnen. Laatste keer dat ik gespeeld heb was met 2011 en daarna heb ik niet echt de zin meer gehad.
Maar op het moment bevalt FM2013 weer erg goed!
Wat een timingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Runtime error tijdens mijn 1000e wedstrijd voor Boreham
Vrouwen zijn meester in het manipulerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kwam niet op het idee. Dat waren de vrouwen in US.
Ospinaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef InGebruik het volgende:
Mensen nog een fatsoenlijke Premier League keeper aan te raden? Heb er nu 2 seizoenen op zitten met Leeds en Paddy Kenny is nodig aan vervanging toe. Heb wel 2 talentjes maar die zijn nu nog Championship niveau.
Echt goede keepers, denk aan Rui Patricio en dergelijke, zijn allemaal niet te halen vanwege weinig interesse.
Marc-Andre Ter Stegen? Thibaut Cortois?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef InGebruik het volgende:
Mensen nog een fatsoenlijke Premier League keeper aan te raden? Heb er nu 2 seizoenen op zitten met Leeds en Paddy Kenny is nodig aan vervanging toe. Heb wel 2 talentjes maar die zijn nu nog Championship niveau.
Echt goede keepers, denk aan Rui Patricio en dergelijke, zijn allemaal niet te halen vanwege weinig interesse.
En anders Ter Stegenquote:
Courtois is ook een goeiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Marc-Marie Ter Steegen? Thibaut Cortois?
True, 19M was nog niet genoeg in m'n Twentegamequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is wel duur, terwijl je Ospina vaak transfervrij kan oppikken.
Hij kostte 23 miljoen met mijn St. Pauli game. Maar toen haalde ik later ook een VM voor bijna 50 miljoenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, 19M was nog niet genoeg in m'n Twentegame
quote:
Schurrle is toch een buitenspeler? Je had wel Adler.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is ook nog een ander bazig Duits keepertje, maar ben z'n naam kwijtWas iig iets van Schutte of Schurrle ofzo.
Ik heb nu iets van 6 geblesseerde spelersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb geen FB, m'n 1e keus is geschorst en m'n 2e keus is nog geblesseerd voor 3 dagen
Ik kan de 2e keus wel opstellen maar hij heeft 69% conditie en ik heb voor de rest niemand anders die op die positie kanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 6 geblesseerde spelers
In Nederland hebben ze niet van zulke prijzen, alleen ED Voetballer v/h Jaar, Talent v/h Jaar, ED Topscoorder en Manager v/h Jaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Is al uitgeroepen tot keeper van het jaar afgelopen seizoen bij Chelsea.
De naam lijkt op Schutte/Schurrlequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schurrle is toch een buitenspeler? Je had wel Adler.
Soms is dat wel jammer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze niet van zulke prijzen, alleen ED Voetballer v/h Jaar, Talent v/h Jaar, ED Topscoorder en Manager v/h Jaar.
Er loopt nu een Merlin Schutte (met umlaut) rond bij Twente, is een spits.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De naam lijkt op Schutte/Schurrle
Kan ook zijn dat ik helemaal verkeerd zit en de achternaam met een D begint, gebeurt me wel vaker
Idd.quote:
Ja Merlin ken ik welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er loopt nu een Merlin Schutte (met umlaut) rond bij Twente, is een spits.
[..]
Idd.
Nog een newbiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef fabio070 het volgende:
zoo, leuk topic dit, al een aantal keren doorgelezen en nu zelf een account aangemaakt.
Ben net met Sparta begonnen
Neem even een UIquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef fabio070 het volgende:
zoo, leuk topic dit, al een aantal keren doorgelezen en nu zelf een account aangemaakt.
Ben net met Sparta begonnen
Da's waar.quote:
Ja bij jou hoef ik alleen maar naar de UI te kijken om te weten met wie ik van doen heb. Is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's waar.
En zo'n grijs depressief gezichtje staat zo somber
Dat is insgelijks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij jou hoef ik alleen maar naar de UI te kijken om te weten met wie ik van doen heb. Is wel zo makkelijk.
Reuze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is insgelijks.
Lekker ding, niet?
Voor 50 euro per uur is ze van jou.quote:
Ik denk dat je meer kans maakt om haar aan Drizzt te slijten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor 50 euro per uur is ze van jou.
Vooraf betalen
Nah, zij is (nog) geen moeder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer kans maakt om haar aan Drizzt te slijten.
Hoeveelste sta je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nah, zij is (nog) geen moeder.
Tenzij Drizzt wel daarvoor wil gaan zorgen.
3-0
De club spreek me gewoon erg aan. Vond het dan ook jammer dat ze zondag net niet promoveerdenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog een newbie
Waarom heb je Sparta gekozen?
Neem hun logo dan als UIquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef fabio070 het volgende:
[..]
De club spreek me gewoon erg aan. Vond het dan ook jammer dat ze zondag net niet promoveerden
De 1e competitiewedstrijd moet nog beginnen, ik speel nu in de 3e Kwal. Ronde EL tegen Zilina. Sta nu met 4-0 voorquote:
Nopequote:
Ik pasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nah, zij is (nog) geen moeder.
Tenzij Drizzt wel daarvoor wil gaan zorgen.
3-0
Maar ze is heel lief hoorquote:
Idd jammer, had liever hen in de ED gezien dan Roda.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef fabio070 het volgende:
[..]
De club spreek me gewoon erg aan. Vond het dan ook jammer dat ze zondag net niet promoveerden
Ja dat zeker. Rodaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd jammer, had liever hen in de ED gezien dan Roda.
Volgende keer beter
haha jaa ze hebben hem gehuurd van Bournemouth (3de niveau engeland)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best wel triest dat ze daar afhankelijk van zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |