quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas komt transfervrij over
Ik dacht 30k per WEEKquote:
Het duurt nog wel een tijdje voordat ik spelers een maandsalaris van 120k kan biedenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht 30k per WEEK
Maar de hele Europese top zat achter hem aan dus heb ik hem iets meer geboden dan hij vroeg![]()
Op welke positie sta je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk haal ik Europees voetbal dit seizoen. Moet via de competitie gebeuren, want in de beker lig ik er al uit.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
M'n 19jarig Italiaans talentje (4.5* PA) kan niet aarden in NL en heeft heimwee
Geef hem eens ongelijk, dat kutweer de laatste tijd hier
Dat is denk ik het beste ja, vorig seizoen had ik er ook zo1 en toen ging 'ie ook ff weg. Toen 'ie terugwas daarna geen last meer van gehadquote:
Zelfs virtuele chicks willen je nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar benaderd maar ze wil niet![]()
![]()
![]()
Wat moet ie met een vrouw in de overgangquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs virtuele chicks willen je niet
Sorry, die opmerking MOEST ff gemaakt worden
Dit tegen Drizzt zeggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat moet ie met een vrouw in de overgang
Je 2e seizoen toch?quote:
Intikkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs virtuele chicks willen je niet
Sorry, die opmerking MOEST ff gemaakt worden
Ik snap ook niet wat die vrouwen in hem zien.quote:
Laat maar komen die milfjesquote:
Hiere, rapefacequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die vrouwen in hem zien.
Moeten de hormonen zijn
Ja, die naam blijft plakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |