Janga zal ik zo eens even naar kijken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jack Tuyp, Rangelo Janga schieten me het eerst naar binnen.
Wat doe je met mijn St. Pauliquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
Eerste wedstrijd als manager van Schalke![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat ben ik geheel met je eens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een club opbouwen. Telkens alles verbeteren en sportief steeds beter presteren.
Ja maar ik moet zeggen dat geen enkele van mijn zelfgemaakte tactieken liepen in FM13. Bij geen enkele club. Terwijl die voorgaande jaren wel altijd gewoon goed liepen. Dus daarom heb ik nu ook maar tactiek gedownload. Want het spel moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef alf89 het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik geheel met je eens.
Maar ik had het meer over het tactische gedeelte van je trainerschap.
Horwatte?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je hebt dan Horcruxes gemaakt.
Goede binnenkomerquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
Eerste wedstrijd als manager van Schalke![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk bekennen dat het dit jaar ook wat minder soepel gaat dan de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zeggen dat geen enkele van mijn zelfgemaakte tactieken liepen in FM13. Bij geen enkele club. Terwijl die voorgaande jaren wel altijd gewoon goed liepen. Dus daarom heb ik nu ook maar tactiek gedownload. Want het spel moet wel leuk blijven.
Idd, dat scheelt wel wat qua supporterstevredenheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Van je concurrenten moet je winnen zeggen ze altijd:
[ afbeelding ]
Davy Klaassenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Van je concurrenten moet je winnen zeggen ze altijd:
[ afbeelding ]
Ga je dan door het leven als Titan Hovv zoals in de Butlerian Jihad-boeken (Dune)?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst de beker, dan de titel, dan de EL, dan de CL enz enz.
Ben wel van plan om m'n hele leven bij Cambuur te blijven. De voorzitter steeds blij als ik mijn contract verleng
Moet nog echter uitzoeken wanneer ik zal sterven. 100 jaar is een mooie leeftijd, al kan je doorgaan tot je 200e ofzo ;D
Misschien zijn er tegen die tijd technieken uitgevonden waarbij m'n brein in een cyborg kan worden geplant.
I shall rule.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je dan door het leven als Titan Hovv zoals in de Butlerian Jihad-boeken (Dune)?http://en.wikipedia.org/wiki/Dune:_The_Butlerian_Jihad
Mooie spelertquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net contract van deze baas verlengt.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee![]()
4 appearances in 8 jaar tijd, en die statsquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4 appearances in 8 jaar tijd, en die stats
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas komt transfervrij over
Ik dacht 30k per WEEKquote:
Het duurt nog wel een tijdje voordat ik spelers een maandsalaris van 120k kan biedenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht 30k per WEEK
Maar de hele Europese top zat achter hem aan dus heb ik hem iets meer geboden dan hij vroeg![]()
Op welke positie sta je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk haal ik Europees voetbal dit seizoen. Moet via de competitie gebeuren, want in de beker lig ik er al uit.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
M'n 19jarig Italiaans talentje (4.5* PA) kan niet aarden in NL en heeft heimwee
Geef hem eens ongelijk, dat kutweer de laatste tijd hier
Dat is denk ik het beste ja, vorig seizoen had ik er ook zo1 en toen ging 'ie ook ff weg. Toen 'ie terugwas daarna geen last meer van gehadquote:
Zelfs virtuele chicks willen je nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar benaderd maar ze wil niet![]()
![]()
![]()
Wat moet ie met een vrouw in de overgangquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs virtuele chicks willen je niet
Sorry, die opmerking MOEST ff gemaakt worden
Dit tegen Drizzt zeggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat moet ie met een vrouw in de overgang
Je 2e seizoen toch?quote:
Intikkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs virtuele chicks willen je niet
Sorry, die opmerking MOEST ff gemaakt worden
Ik snap ook niet wat die vrouwen in hem zien.quote:
Laat maar komen die milfjesquote:
Hiere, rapefacequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die vrouwen in hem zien.
Moeten de hormonen zijn
Ja, die naam blijft plakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |