quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker met de laptopjes op schoot. Drizzt waarschijnlijk met wat vingers in een MILF.
Jack Tuyp, Rangelo Janga schieten me het eerst naar binnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Game begonnen met RKC. Weinig geld, door verkoop van Van Peppen. Nu op zoek naar spelers, maar zal beperkt blijven tot de Jupiler League denk ik. Wie zijn daar nu de beste spelers?
Volgens mij is dit de beste:quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:08 schreef daeh het volgende:
[..]
Welke download moet ik dan hebben en hoe installeer ik dat? Want ik kan het niet vinden
Dan kan ik eindelijk met een team uit m'n stad spelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Even een database downloaden met lagere de divisies erin. Op het forum van manutd.nl staat een goede volgens mij tot de 4e of 5e klasse van de Nederlandse amateurs.
Luukinhoquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Slacht je nog eens de koploper in eigen huis af.
[ afbeelding ]
Oh, ik denk dat ik het niet kon vonden omdat ik niet geregistreerd was. Ik ben deze database nu aan het laden, heel erg bedankt!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de beste:
http://forum.manutd.nl/sh(...)ndse-voetbalpyramide
Volgens mij moet je je wel eerst registreren voordat je m kunt downloaden. In dat topic staat prima uitgelegd hoe je m in je game krijgt.
Is ook en logopack voor. Maakt het toch net iets leuker:
http://forum.manutd.nl/sh(...)voor-Project-Holland
Kan gewoon daarna nog.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef daeh het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het niet kon vonden omdat ik niet geregistreerd was. Ik ben deze database nu aan het laden, heel erg bedankt!![]()
Het ik trouwens eerst die plaatjes in moeten laden, of kan dat achteraf nog?
Ik heb gewoon 'counteren' gedaan, en diepe ballen spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
Bayern 2 schoten op doel
Speciale Touchline Instructions gebruikt?
Dat doe ik ook meestal. Icm een TM en een Afmaker ernaast werkt dat wel goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 'counteren' gedaan, en diepe ballen spelen.
Aangezien ik niet zo'n meester ben in tactieken knutselen gebruik ik er eentje van FM.Manutd.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat doe ik ook meestal. Icm een TM en een Afmaker ernaast werkt dat wel goed.
Welke tactiek gebruik je?
Maar het leuke aan FM is toch juist dat je je eigen tactieken gebruikt en daardoor jezelf als manager ontwikkeld?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangezien ik niet zo'n meester ben in tactieken knutselen gebruik ik er eentje van FM.Manutd.nl
Het leuke aan FM is dat je op het elke manier kunt spelen, hoe je zelf het leukst vind. LLM spelen, jezelf ontwikkelen tot tactisch grootmeester of met Barcelona 3 jaar op rij alle prijzen pakken met de tactiek van een anderquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef alf89 het volgende:
[..]
Maar het leuke aan FM is toch juist dat je je eigen tactieken gebruikt en daardoor jezelf als manager ontwikkeld?
Oh dat is wel gunstig! Alleen schoot het laden net niet op, dus was ik even wat anders gaan doen en FM afgesloten. En nu lukt het weer niet. Moet ik als laagste divisie 5e klasse doen of 'Lagere klasse'? Want met lagere klasse lijkt het alsof ik het niet kan laden.quote:
Heb je een goed puntquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:49 schreef daeh het volgende:
[..]
Het leuke aan FM is dat je op het elke manier kunt spelen, hoe je zelf het leukst vind. LLM spelen, jezelf ontwikkelen tot tactisch grootmeester met Barcelona 3 jaar op rij alle prijzen pakken met de tactiek van een ander
Nee hoor, dat is een club opbouwen. Telkens alles verbeteren en sportief steeds beter presteren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef alf89 het volgende:
[..]
Maar het leuke aan FM is toch juist dat je je eigen tactieken gebruikt en daardoor jezelf als manager ontwikkeld?
Dat geldt niet voor iedereenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een club opbouwen. Telkens alles verbeteren en sportief steeds beter presteren.
Bij mij ook. Maar laat me eerst maar nationaal de beste worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen
Voor mij wel trouwens. Cambuur moet Europameister worden, de topploegen van de wereld moeten sidderen van angst als ze tegen m'n cluppie moeten spelen!
Inderdaad. Eerst de beker, dan de titel, dan de EL, dan de CL enz enz.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar laat me eerst maar nationaal de beste worden.
Of je hebt dan Horcruxes gemaakt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst de beker, dan de titel, dan de EL, dan de CL enz enz.
Ben wel van plan om m'n hele leven bij Cambuur te blijven. De voorzitter steeds blij als ik mijn contract verleng
Moet nog echter uitzoeken wanneer ik zal sterven. 100 jaar is een mooie leeftijd, al kan je doorgaan tot je 200e ofzo ;D
Misschien zijn er tegen die tijd technieken uitgevonden waarbij m'n brein in een cyborg kan worden geplant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |