En anders Ter Stegenquote:
Courtois is ook een goeiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Marc-Marie Ter Steegen? Thibaut Cortois?
True, 19M was nog niet genoeg in m'n Twentegamequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is wel duur, terwijl je Ospina vaak transfervrij kan oppikken.
Hij kostte 23 miljoen met mijn St. Pauli game. Maar toen haalde ik later ook een VM voor bijna 50 miljoenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, 19M was nog niet genoeg in m'n Twentegame
quote:
Schurrle is toch een buitenspeler? Je had wel Adler.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is ook nog een ander bazig Duits keepertje, maar ben z'n naam kwijtWas iig iets van Schutte of Schurrle ofzo.
Ik heb nu iets van 6 geblesseerde spelersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb geen FB, m'n 1e keus is geschorst en m'n 2e keus is nog geblesseerd voor 3 dagen
Ik kan de 2e keus wel opstellen maar hij heeft 69% conditie en ik heb voor de rest niemand anders die op die positie kanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 6 geblesseerde spelers
In Nederland hebben ze niet van zulke prijzen, alleen ED Voetballer v/h Jaar, Talent v/h Jaar, ED Topscoorder en Manager v/h Jaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Is al uitgeroepen tot keeper van het jaar afgelopen seizoen bij Chelsea.
De naam lijkt op Schutte/Schurrlequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schurrle is toch een buitenspeler? Je had wel Adler.
Soms is dat wel jammer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze niet van zulke prijzen, alleen ED Voetballer v/h Jaar, Talent v/h Jaar, ED Topscoorder en Manager v/h Jaar.
Er loopt nu een Merlin Schutte (met umlaut) rond bij Twente, is een spits.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De naam lijkt op Schutte/Schurrle
Kan ook zijn dat ik helemaal verkeerd zit en de achternaam met een D begint, gebeurt me wel vaker
Idd.quote:
Ja Merlin ken ik welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er loopt nu een Merlin Schutte (met umlaut) rond bij Twente, is een spits.
[..]
Idd.
Nog een newbiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef fabio070 het volgende:
zoo, leuk topic dit, al een aantal keren doorgelezen en nu zelf een account aangemaakt.
Ben net met Sparta begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |